Skocz do zawartości
Gość booster666

PROBLEMY Z SILNIKEM 1.6TD W B2

Rekomendowane odpowiedzi

Gość booster666

Posiadam passata z takim silnikem.

Wiem ze jest to stary samochód ale lubie go.

Mam częste problemy z tym silnikem dotyczące głowicy.

Jeśli ktoś posiada informacje na temat tego silnika to proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie to masz problemy? napisz to cos doradzimy. z fusow ciezko wrozyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość booster666

silnik namiętnie ma problemy z głowicą.

Ostatnio rozleciał sie popychacz zaworu w pierwszym cylindrze. nie wiedzieć czemu.

Jest to juz trzeci silnik w tym aucie.

Ja dostałem je od ojca.

On załatwił w nim pierwszy silnik w 3 miesiące bo jeżdził nim jak benzyną.;)

potem był kolejny silnik i jak zawsze był problem z głowica.

Ten został kupiony za jakieś 800zł z niemiec ibył jak nowy.

Blok na trzecim szlifie ale miał nowe panewki, wał, korby, tłoki. poprostu jak fabryka.

od tamtego czasu przejechał jakieś 40tyś i właśnie sie stało z tym popychaczem.

Mam też pytanie czy to normalne ze silnik ma przez cały czas (wedlug mnie) wysoką temp pracy??? jest to około połowy wskaźnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz podwyższoną temperaturę pracy silnika to możesz mieć uszczelkę pod głowicą do wymiany. Co do reszty nie mam (na szczęście) takich kłopotów, więc nie pomogę. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość booster666

uszczelka była ok

powierzchnia robocza głowicy też jest ok

zastanawiam sie tylko czy te wszystkie problemy nie biorą sie z tego ze mam założona turbine do silnika 1.9 a nie 1.6... i moze jest za bardzo wysilony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może coś w znajdziesz w [thread=1472]tym[/thread] wątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik jak fabryka, ale 3 szlif. ło matko, ales napisal teraz sprzecznosc. to ze popychacz sie rozpadl to jeszcze nic nie znaczy. imho glowica zrobiona od podstaw w porzadnym zakladzie, gdzie dostajesz gwarancje, wytrzymuje tyle co nowka, wiec nie wiem skad te twoje problemy, a juz turbina do tego ma najmniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość booster666

głowica poszła właśnie na gwaranjce.i juz bryka chodzi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość booster666

koleśktóry to robił stwierdził wade materiału popychacza o dokładnie przehartowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość booster666

i znowu sytuacja sie powtarza... :(

po jeździe kiedy silnik jest zagrzany po odkręceniu i zaglądnięciu do zbiorniczka przelewowego płynu chłodniczego widać ze strumień nie jest ciągły...

czy to znowu głowica...:(

co może być przyczyną????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale od jakiego silnika masz turbine od TD czy TDI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość booster666

turbina jest z td

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to powinna głowica dawać rade...:|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość booster666

więc w czym może być problem???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość booster666

a juz ostatnio jak jechałem silnik zaczął tracić moc po czym jak sie zacymałem zgasł i ani myśli odpalic...

tzn odpala na sekunde i gaśnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość booster666

już znam przyczyne i ją usunąłem.

Zerwał sie klin na kole zębatym wału korbowego.( tzn nie klin tylko ten cycek co wystaje z koła bo w typach silników JR nie ma klina tylko jest takie coś)

ale stało sie tak ze nie spotkały sie zawory z cylindrami :D

CUD!!!!!!!!!!

Wszystko przestawiło sie o 180 stopni.

usterka usunięta za grosze i silnik chodzi bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności