Gość booster666 Zgłoś #1 Napisano 2 Marca 2008 Posiadam passata z takim silnikem. Wiem ze jest to stary samochód ale lubie go. Mam częste problemy z tym silnikem dotyczące głowicy. Jeśli ktoś posiada informacje na temat tego silnika to proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 2 Marca 2008 a jakie to masz problemy? napisz to cos doradzimy. z fusow ciezko wrozyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość booster666 Zgłoś #3 Napisano 3 Marca 2008 silnik namiętnie ma problemy z głowicą. Ostatnio rozleciał sie popychacz zaworu w pierwszym cylindrze. nie wiedzieć czemu. Jest to juz trzeci silnik w tym aucie. Ja dostałem je od ojca. On załatwił w nim pierwszy silnik w 3 miesiące bo jeżdził nim jak benzyną. potem był kolejny silnik i jak zawsze był problem z głowica. Ten został kupiony za jakieś 800zł z niemiec ibył jak nowy. Blok na trzecim szlifie ale miał nowe panewki, wał, korby, tłoki. poprostu jak fabryka. od tamtego czasu przejechał jakieś 40tyś i właśnie sie stało z tym popychaczem. Mam też pytanie czy to normalne ze silnik ma przez cały czas (wedlug mnie) wysoką temp pracy??? jest to około połowy wskaźnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2008 Jeśli masz podwyższoną temperaturę pracy silnika to możesz mieć uszczelkę pod głowicą do wymiany. Co do reszty nie mam (na szczęście) takich kłopotów, więc nie pomogę. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość booster666 Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2008 uszczelka była ok powierzchnia robocza głowicy też jest ok zastanawiam sie tylko czy te wszystkie problemy nie biorą sie z tego ze mam założona turbine do silnika 1.9 a nie 1.6... i moze jest za bardzo wysilony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #6 Napisano 3 Marca 2008 Może coś w znajdziesz w [thread=1472]tym[/thread] wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 3 Marca 2008 silnik jak fabryka, ale 3 szlif. ło matko, ales napisal teraz sprzecznosc. to ze popychacz sie rozpadl to jeszcze nic nie znaczy. imho glowica zrobiona od podstaw w porzadnym zakladzie, gdzie dostajesz gwarancje, wytrzymuje tyle co nowka, wiec nie wiem skad te twoje problemy, a juz turbina do tego ma najmniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość booster666 Zgłoś #8 Napisano 6 Marca 2008 głowica poszła właśnie na gwaranjce.i juz bryka chodzi:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość booster666 Zgłoś #9 Napisano 6 Marca 2008 koleśktóry to robił stwierdził wade materiału popychacza o dokładnie przehartowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość booster666 Zgłoś #10 Napisano 30 Maja 2008 i znowu sytuacja sie powtarza... po jeździe kiedy silnik jest zagrzany po odkręceniu i zaglądnięciu do zbiorniczka przelewowego płynu chłodniczego widać ze strumień nie jest ciągły... czy to znowu głowica... co może być przyczyną???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #11 Napisano 30 Maja 2008 ale od jakiego silnika masz turbine od TD czy TDI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość booster666 Zgłoś #12 Napisano 30 Maja 2008 turbina jest z td Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #13 Napisano 30 Maja 2008 to powinna głowica dawać rade... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość booster666 Zgłoś #14 Napisano 1 Czerwca 2008 więc w czym może być problem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość booster666 Zgłoś #15 Napisano 9 Czerwca 2008 a juz ostatnio jak jechałem silnik zaczął tracić moc po czym jak sie zacymałem zgasł i ani myśli odpalic... tzn odpala na sekunde i gaśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość booster666 Zgłoś #16 Napisano 12 Czerwca 2008 już znam przyczyne i ją usunąłem. Zerwał sie klin na kole zębatym wału korbowego.( tzn nie klin tylko ten cycek co wystaje z koła bo w typach silników JR nie ma klina tylko jest takie coś) ale stało sie tak ze nie spotkały sie zawory z cylindrami CUD!!!!!!!!!! Wszystko przestawiło sie o 180 stopni. usterka usunięta za grosze i silnik chodzi bez zarzutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach