chevy Zgłoś #1 Napisano 27 Lutego 2008 witam!! czy to ze samochód przeszedł w tryb awaryjny ma związek z niskmi poziomem paliwa (kontrolka paliwa sie swieciła) ?? otóż jadąc pod górkę (nachylenie ok 5%) na 3 biegu wcisnąłem gaz do oporu, chcąc w ten sposób troszkę przegonić silnik (2-3 razy na dzien przegonie i pozniej spokojna jazda miedzy2-3 tys) po czym na wysokości 3.500 tyś obrotów silnik przeszedł w tryb awaryjny... sama praca silnika wzorowa, zachowywał się tak jak bym nie mógł wcisnąć więcej niz 1/4 gazu, zadnych klekotów przerywań tylko te ograniczenie mocy ... zajechałem na stację, zalałem auto i wio.. wszystko wróciło do normy, mogłem kręcić spokojnie na 4 tyś i żadnego trybu awaryjnego.. czytałem że to może być turbo, ale wolę sie upewnić może nie tylko turbo powoduje przejscie w stan awaryjny, o turbo dbam, rozgrzewam chłodzę i przeganiam ... a może jadąc pod tę górkę silnik był za bardzo przeciążony ?? (za długo cisnąłem w pedał ...) mogę to jutro sprawdzić (znowu rezerwa) ale wolę unikać trybu aw.... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2008 To nie ma związku z poziomem paliwa. Czysty przypadek. Nachylenie terenu zwiększyło obciążenie auta i przy np. zapieczonych kierownicach spowodowało przejście w tryb awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #3 Napisano 27 Lutego 2008 nie ma to zwiazku z paliwem jak napisal kolega, jedz na vaga zeby sie upewnic i potem robota suszary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chevy Zgłoś #4 Napisano 28 Lutego 2008 juz nie wiem jak dbać o te turbo ... regularnie je przeganiam... to mam caly czas trzymac miedzy 3-4 tys?? silnik tego nie wytrzyma ... podjade na vag i sie dowiem pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach