chlipek Zgłoś #1 Napisano 14 Lutego 2008 Witam! Mianowicie taki mam problemik; Po paru min na postoju na zimnym silniku autko zaczyna kopcic jak z ogniska a przy tym smrod niesamowity!!! Podczas jazdy raczej nic nie zauwazylem i jak sie juz rozgrzeje to tez jest OK. Kilkukrotnie sprawdzalem poziom oleju i nie ma zadnych ubytkow. Narazie wymienilem czujnik temp silnika i termostat. Tutaj mam logi wstawione w dziale diagnostyki ale jak narazie nikt sie nie zainteresowal. http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20725 Dzieki za pomoc:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kany Zgłoś #2 Napisano 14 Lutego 2008 witam mam tosamo podobno jesli sie nierozgrzeje katalizator to tak jest .Lecz moge sie mylic,poczekamy na madre glowy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlipek Zgłoś #3 Napisano 16 Lutego 2008 naprawde nikt nie wie co to moze byc?? Troche to denrrwujace, postac w miejscu za dlugo nie mozna bo zaraz zadyma sie zaczyna!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #4 Napisano 16 Lutego 2008 na początek zalej preparat do czyszczenia wtryskiwaczy,ja mam teraz to samo,ale jak zalałem to tego nie było przez miesiąc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #5 Napisano 16 Lutego 2008 Możesz podać producenta tego preparatu i jego nazwę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2008 jest o tym cały wątek http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17330 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlipek Zgłoś #7 Napisano 16 Lutego 2008 Mam jeszcze pol baku wiec troche sobie poczekam ale napewno wyprobuje!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #8 Napisano 16 Lutego 2008 gryzace spaliny - katalizator. nie miales czasem wycieku z turbiny? czy ty masz auto po chipie? co prawda zupelnie nie znam sie na logach, ale wlasnie na twoich sie ucze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 16 Lutego 2008 A przypadkiem któryś wtrysk nie "leje" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlipek Zgłoś #10 Napisano 17 Lutego 2008 Z turbiny troche sie poci bo przy intrcoolerze bylo pelo syfu ale pewnie nikt tam nie zagladal przez wieki. Po wyczyszczeniu jak narazie sucho. Silnik fabryczny bez chipa 180000 km. Co do wtyskow to nie widzialem zadnego wycieku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawelszczecin Zgłoś #11 Napisano 17 Lutego 2008 witam, jesli chodzi o kopcenie mialem ten sam problem, po odpaleniu strasznie kopcil biało-siwym dymem i straszne smierdzialo dopuki sie nie rozgrzal potem bylo ok. niewiem czy to ten sam przypadek ale umnie nie bylo wesolo, bylem na dwóch warsztatach i nikt nie wiedzial co sie dzieje, wymieniali czesci, pompowtryski takze, wymianiali rozrzad i nic pojechalem do serwisu vw zrobili diagnostyke i sie okazalo ze na 2 tlokach mam strasznie niskie cisnienie, wiec przypuszczali ze glowice mam peknieta lub jest jakas inna przyczyna i dosc powazna, oczywiscie serwisant z vw odradzil bym unich robil bo koszta beda wielkie, skierowal mnie do znajomego (bylego serwisanta z vw) i tam rozebrali mi caly silnik, co sie okazalo dwa korbowody były krzywe ( nie byly proste, wykrzywione byly a weższej czesci korbowodu) róznica miedzy prostymi ( chodzi o wysokosc) wynosila ok 2mm, i dlatego tez cisnienie bylo niskie ( dokladnie nie pamietam ale chodzilo oto ze pompowtryski podawaly wiecej paliwa na te dwa tloki , które sie nie spalalo i bylo to powodem kopcenia) po naprawie wszystko jest w porzadku i juz nie kopci, nie bylo to mile doswiadczenie koszt tej naprawy wyniusł ok 3 tys razem z czesciami, ale warto bylo. dodam jeszzce ze dotej pory nikt na 100% niewie co bylo przyczyna podejzewali, ze dostala sie woda do garów, (woda niejest scisliwa wiec przy sprezaniu wykrzywila korbowód) ale jak sie dostala tam woda....?? byc moze z paliwem ....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlipek Zgłoś #12 Napisano 17 Lutego 2008 oooo nieladnie!!!! mosze zaraz poszukac sposobu na sprawdzenie cisnienia (mam vaga). mam nadzieje, ze ja mam cos innego... dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #13 Napisano 17 Lutego 2008 gdyby wykrzywilo ci korbe o 2mm to bys nie mial kompresji zupelnie i jesli nawet by odpalil, to chodzilby na 2 gary, a potem moze by zalapal na reszte po uszczelnieniu olejem. nie mowie nawet o takim czyms jak moc, przyspieszenie i spalanie oleju, bo wtedy sie cuda dzieja. co innego zapieczone pierscienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawelszczecin Zgłoś #14 Napisano 17 Lutego 2008 no sprubuj jesli ci sie uda samemu to zrobic, a jesli nie to niema co zalowac paru stów na wizyte w serwisie, oni tam maja naprawde dobry sprzet a dobrze byloby wiedziec co sie stalo ..... powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlipek Zgłoś #15 Napisano 17 Lutego 2008 qrde z tego co widze to bez wizyty w serwisie tego nie sprawdze. wiecie moze czy mozna wstepnie chciaz sprawdzic cisnienie na tlokach vag'iem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach