Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki ariel ale szukałem własnie w szukajce i nic nie znalazła sprubuje jeszcze raz dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witajcie koledzy ostatnio zauwazyłem ze nie mam brzeczka takiego co jak są włączone światła i sie wysiada z auta to brzeczy podpowiedzcie gdzie tego świerszcza szukać czy jest on w włączniku swiateł czy przy licznikach i jak go mozna uruchomić bo to ostatnio mi aku wyładowało

Tez z tym walcze. Milej lektury ;)

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=77029

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6550&highlight=mikrostyk

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6550&highlight=mikrostyk][/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mariusz dzieki za linki juz zlokalizowałem i jak sie uporam tu w domu to ide sprawdzic po stronie elektrycznej wszystkie kable i zagladnąc do modułu komfortu bo przecież to działało i musi działać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witajcie koledzy ostatnio zauwazyłem ze nie mam brzeczka

zrób prosty test ... VAGcom - wejdź w zegary i przeprowadź test elementów wykonawczych - jeśli brzeczyk jest zamontowany - odezwie się

 

co do systemu komfortu i mikrowłączników/zimnych lutów - VAGcom pokazuje stan drzwi - polataj po blokach mierzonych komfortu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
POdaj jakiegos linka do tych opinii

miałem na myśli wypowiedzi Jacka i Stanisława. Opinię wyrobiłem sobie sam, nie warto gnać 600km aby zobaczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyżby to forumowy ??
Tak to auto wegla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie u nas mozna od reki kupic plakietke do stref umweltzone w niemczech?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artur wiem ze sporo trzeba u nas zapłacic za tą nalepke ale ja osobiście pojechałem do Pasewalku wziełem stary brif i swój dowód rej i od reki dostałem plakietkie i nawet wypisali numer rejestracyjny zero problemów i od reki

 

---------- Post added at 15:50 ---------- Previous post was at 15:47 ----------

 

dzieki Jacku podłącze kompa i polatam po blokach dzieki jeszcze raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie u nas mozna od reki kupic plakietke do stref umweltzone w niemczech
oddział DEKRY w podjuchach ... 150 pln - byle pierwszy lepszy odział po stronie niemieckiej ~10 euro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie u nas mozna od reki kupic plakietke do stref umweltzone w niemczech?
Slyszalem ze na stacjach benzynowych w niemczech sprzedaja. A najtaniej podobno w serwisie niemieckim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam ze byłem u nich w całym ich tam magistracie i bez kolejki to dostałem miła nawet obsługa i odrazu na miejscu sie płaci i dostajesz naklejke i przyklejasz na szybke i to wsio

 

---------- Post added at 19:34 ---------- Previous post was at 19:32 ----------

 

no chyba w tych ich tam stacjach przeglądowych aut to wiem ze odrazu ale tez trzeba mieć wazny przegląd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem - zawsze gdy wyjeżdżam ze szkoły trafiam na korek do ronda. Ale nie o tym - chodzi mi o to, że gdy stoję w korku silnik pracuje nierówno (falują obroty). Oczywiście poczytałem troche na forum, sprawdziłem świece i okazało się, że jedna była spalona - została wymieniona jednak problem dalej się pojawia. Wczoraj Weso sprawdził korekcje na wtryskach i 4 jest grubo powyżej 1mg. Okazuje się, ze i ja swoim kablem mogę to sprawdzić więc dzisiaj na całkiem zimnym silniku wartość 4 wtrysku była jakoś na poziomie 1.7mg, natomiast reszta ok, no może jeszcze 3, ale on był na -1mg.

Przejechałem się z lewobrzeża na prawobrzeże i sprawdziłem jeszcze raz - tym razem takie wartości:

vagcomwtryski.th.png

 

I teraz pytanie, czy mam się bać o wtrysk i coś działać czy co z tym fantem robić? :>

 

BTW. Wybaczcie, że tutaj piszę, ale może to jakaś błahostka (Weso coś mówił o uszczelkach) i nie chciałem od razu zakładać wątku :P

 

Aa, jeszcze dodam, że na troche ciepłym motorze już obroty stoją równiutko i silnik pracuje ladnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał sprawdź wtyczki pompek. Może to być ich wina (luźne), ale poczekajmy co powie nasz lekarz od silniczków Jacuś (Leopard).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

artmin przecież typ czerwona plakietke dostaneisz:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy w Szczecinie lub okolicach usuwa ktoś bezlakierowo wgniecenia ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam taki problem - zawsze gdy wyjeżdżam ze szkoły trafiam na korek do ronda. Ale nie o tym - chodzi mi o to, że gdy stoję w korku silnik pracuje nierówno (falują obroty). Oczywiście poczytałem troche na forum, sprawdziłem świece i okazało się, że jedna była spalona - została wymieniona jednak problem dalej się pojawia. Wczoraj Weso sprawdził korekcje na wtryskach i 4 jest grubo powyżej 1mg. Okazuje się, ze i ja swoim kablem mogę to sprawdzić więc dzisiaj na całkiem zimnym silniku wartość 4 wtrysku była jakoś na poziomie 1.7mg, natomiast reszta ok, no może jeszcze 3, ale on był na -1mg.

Przejechałem się z lewobrzeża na prawobrzeże i sprawdziłem jeszcze raz - tym razem takie wartości:

 

 

I teraz pytanie, czy mam się bać o wtrysk i coś działać czy co z tym fantem robić?

 

BTW. Wybaczcie, że tutaj piszę, ale może to jakaś błahostka (Weso coś mówił o uszczelkach) i nie chciałem od razu zakładać wątku

 

Aa, jeszcze dodam, że na troche ciepłym motorze już obroty stoją równiutko i silnik pracuje ladnie.

Kolega ma/mial identyczny objaw na zimnym silniku w Seacie Alhambra 115PS automat. Korekcja na jednym wtrysku duzo odstawala od pozostalych. Doradzilem mu zeby przejechal dwa baki na STP. Kolega stwierdzil, ze pomoglo. Na zimnym odpala o wiele lepiej i nierowne obroty zniknely. Paliwo panstwowe, nie ze stacji ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega ma/mial identyczny objaw na zimnym silniku w Seacie Alhambra 115PS automat. Korekcja na jednym wtrysku duzo odstawala od pozostalych. Doradzilem mu zeby przejechal dwa baki na STP. Kolega stwierdzil, ze pomoglo. Na zimnym odpala o wiele lepiej i nierowne obroty zniknely. Paliwo panstwowe, nie ze stacji

 

Wiesz co, właśnie chciałem kupić coś do przeczyszczenia wtrysków (Motul lub Liqui Moly) ale Marcin (elemenateur) doradził mi właśnie żebym najpierw je sprawdził - a jeżdżę tylko na paliwie z Shella... Więc paliwo powinno być dobre, ale czy jest? Teraz już sam nie wiem czy kupować ten płyn :>

 

W sumie tak z drugiej strony patrząc... nie wiadomo gdzie i jakie paliwo tankował poprzedni właściciel...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności