Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze że ja nie mam takich problemów. Jednak fabryka lepsza od wynalazków.:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trzeba będzie na przyszły sezon zrobić to co robią anglicy -wyciąć V-kę w nadkolu
Tak wiem oglądałem Choop Shoop :D

Ale anglicy to w ogóle dziwni ludzie jeżdżą drugą stroną jezdni, i ty chcesz ich naśladować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacku,a nie lepiej zmejstrować passata żeby miał po obu stronach fajerę?? i u nas i w angli jak znalazł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

artmin takiego kupił i musi wybrać z której strony chce kierownicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mariusz miałem takie same tarcze jak ty. Only wymiana na nowe + nowe klocki.

Dzieki!

 

 

P.s. czy w trakcie jazdy zaciagniecie recznego blokuje wam od razu tylne kola czy nie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
P.s. czy w trakcie jazdy zaciagniecie recznego blokuje wam od razu tylne kola czy nie??

jak szybko zaciągne do końca to blokuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Od jakiegoś czasu z tyłu auta zaczęło mi coś huczeć. Po pierwsze pomyślałem że albo opona albo łożysko. Gdy zmieniłem opony na letnie huczenie

"mruczenie" ustało. Ale po paru miesiącach wróciło, więc pojechałem do mechanika i chciałem wymienić łożysko. Łożysko kosztuje 500 zł bo nie wymienia się samego łożyska tylko z całym tym badziewiem. Mechanik sprawdził łożysko i stwierdził że wszytko ok. Przeołżyliśmy opony i huczenie pojawiało się z innej strony. Diagnoza walnięta opona.

 

W piątek byłem w wulkanizacji. Podczas wymiany okazało że że zarówno zimowe na których jeździłem jak go kupiłem i letnie opony, które miałem na tyle założone są po ząbkowane.

Wulkanizator powiedział że to powinno powstawać od walnietych amortyzatorów, ale to nie prawda że to jest wada Kombi, nie tylko pasatów ale volvo, mondeo itd. Powiedział że bardzo dużo kombi przyjeżdża z takimi oponami na tyle i według niego dlatego że auto jest z tyłu nie obciążone. Mówił że byli partyzacni co wymianialo amory z tyłu a ząbkowanie dalej się robiło.

 

Gościu zalecił żeby co jakiś okres zamieniać opony przód z tyłem, żeby opony równo się ścierały.

 

Co o tym myślicie???

Edytowane przez robert270111

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robert ja jak wiesz mam kombi i nie zauważyłem ząbków w tylnych oponach. Przyczyna musi leżeć gdzie indziej.

Gościu zalecił żeby co jakiś okres zamieniać opony przód z tyłem, żeby opony równo się ścierały.
To jest sposób ze starych czasów (czyt lat 70 tych poprzedniego stulecia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co o tym myślicie???

Mam juz drugie kombi. Do passka kupilem nowe opony letnie. Przelatane maja dopiero kilkanascie tys km. Ostatnio przy przekladce na zimowe przyjrzalem sie im dokladnie i nie zauwazylem jakis nierownych zuzyc na krawiedziach opony. Przedni kpl minimalnie sie szybciej zuzywa, ale to normalne. Po zimie opony zamienie z tylu na przod i odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacek dobrze gada. Robert to nie jest normalne aby w taki sposób darło ci laczki a tekst mechanika że powodem tego jest niedociążenie auta to można sobie w buty wsadzić. Pierwsze co zrób to sprawdź geometrię a przy okazji stan tylnego zawieszenia, amorki, gumy, tuleje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem poząbkowane opony trochę buczało a zrobiło się tak bo nie była dobrze ustawiona geometria i zbieżność, a takie gadanie, że trzeba przekładać opony to jest nie bardzo na czasie może w żukach tak się robiło:).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też miałem poząbkowane opony trochę buczało a zrobiło się tak bo nie była dobrze ustawiona geometria i zbieżność, a takie gadanie, że trzeba przekładać opony to jest nie bardzo na czasie może w żukach tak się robiło.

Instr. VW Passat - Sam naprawiam:

str. 195: "Przednie opony ulegaja szybszym zuzyciu i dlatego zaleca sie wymiane kol przednich na tylne, przez co cztery opony maja w przypblizeniu jednakowa zywotnosc"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszego będę wymieniał tarcze z przodu to sprawdzę jeszcze raz geometrie.

I przy okazji amortyzatory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalezy od rodzajuz zawiechy - w skodzie fabii 2008 tez sie zabkuja opony, wyczuwalne przy ok 80-100 km/h - pomoglo przelozenie opon.

Ja w B4 zawsze przekladalem opony tyl-przod co sezon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też tył ząbkuje opony, jak przekładam na przód to jakiś czas z przodu huczy jak by łożyska, aż do momentu kiedy równo się wytrze opona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się pochwale jak mój pasek miesiąc temu wyglądał :):)

Bez tytu?u111.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy o czymś nie wiemy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Makspolczyn jakiś czas temu przecież Robert się chwalił, że wiózł młodą parę ;)

Edytowane przez Klimuś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy o czymś nie wiemy?

 

Nie to jeszcze nie moja kolej, naciski są ale się nie daje jak narazie :):):) Ale młodą parę wiozłem niedawno i zdjęcie dostałem :):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak maska wygląda po zerwaniu tasiemek?? Ja mam z poprzedniego auta niemiłe wspomnienia :[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności