Skocz do zawartości
Gość pixel969

duze cisnienie w zbiorniku wyrownawczym po dluzszej jezdzie!!! (to nie korek) pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pixel969

Witam. moim problemem jest duze cisnienie w ziorniku wyrownawczym po dluzszej jezdzie. misiac temu zostala wymieniona uszczelka pod glowica, korek zbiornika wyrownawczego jest wymieniony na nowy ale jak przyjade z dlugiej trasy to weze sa gorace i spuchniete od tego cisnienia... wiecie jak mi pomoc???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Czaro 35i

albo uszczelka albo mikropekniecie w glowicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pixel969

no tyle ze uszczelka byla wymieniona. weze wymienilem jak. praktycznie wszystko wymienione na nowe ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Czaro 35i

jaki silnik jaka uszczelka???? jezeli dales miekka to moze przepuszczac na ktoryms ringu wokol cylindra. ja dalem cala aluminiowa i jest spokoj narazie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pixel969

nie znam sie na tych uszczelkach ale napewno nie byla cala aluminiowa. zawsze jak sprawdzam te weżę gdy sa twarde to wylanczam silnik, moze to normalne po wylaczeniu silnika??

a i silnik 1,8 benzyna gaz, jednopunktowy wtrysk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Czaro 35i

moga byc ale leciutko tyci tyci choc prawidlowo nie powinny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pixel969

noo sa na tyle ze moge je scisnac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalne ciśnienie w układzie chłodzenia w passku to 1,5 bara, tyle co w słabo nadyganej oponie...

najpierw je sprawdź dokładnie, potem panikuj ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pixel969

tylko jak to sprawdzic?? i czym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego a moze ten nowy korek jest do niczego kup inny i sprawdz

koszt ok 9zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ctx

mi tak sie dzialo jak mialem krzywy blok, a ubywa ci plynu czy on caly czs jest tyle ile bylo? czy dolewasz co jakis czas?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pixel969
mi tak sie dzialo jak mialem krzywy blok, a ubywa ci plynu czy on caly czs jest tyle ile bylo? czy dolewasz co jakis czas?

 

 

no nie wiem czy mi ubywa plynu ost ubywalo ale bylo to przyczyna krucca przy glowicy w ktorym byla dziora. dlugo juz sie meczylem z prbolemem uciiekajacego plynu. teraz uklad jest szczelny, przynajmniej nigdzie nie ma widac jakichs wyciekow. tylko weze jakies twarde.:vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość toffik

Piszesz że niedawno wymieniałeś uszczelkę .Pytanie czy głowica była powtórnie dokręcona bo lubi się wydmuchać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pixel969

gdy juz wymienilem uszczelke to raz dokrecilem, i po paru minutach znowu na maxa. o to ci chodzilo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale cos ci sie dzieje z ukladem chlodzenia ? Wywala ci plyn, nie masz ogrzewania, przegrzewa sie ?? Czy to tylko twoim zdaniem sa twarde weze ? To cisnieniowy uklad chlodzenia , wiec i waz bedzie twardy troche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość toffik
gdy juz wymienilem uszczelke to raz dokrecilem, i po paru minutach znowu na maxa. o to ci chodzilo??

No nie całkiem o to chodziło.Po jakimś 1000km powinno się 'dociągnąć' głowicę ponownie bo istnieje duże ryzyko wydmuchania.Po prostu podczas normalnej pracy wszystko 'osiada' na swoje miejsce.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pixel969
Ale cos ci sie dzieje z ukladem chlodzenia ? Wywala ci plyn, nie masz ogrzewania, przegrzewa sie ?? Czy to tylko twoim zdaniem sa twarde weze ? To cisnieniowy uklad chlodzenia , wiec i waz bedzie twardy troche.

 

 

a wiec tak. plynu jak narazie mi nie wywala. ogrzewanie zawsze jest. przegrzewac sie nie przegrzewa. wlasnie wedlug mnie wydaja sie twarde.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pawelm

mam podobny problem tylko dłuższą historię.Najpierw nie miałem obiegu bo zbiorniczek wyrównawczy wśrodku popękal i kawałki plastiku dostaly sie do obiegu i zablokowały termostat.Po wymianie uszczelki pod głowicą, problem powrócił.Mechanik mówił ze coś z głowicą jest nie tak ale da się jeździć.Po dłuzszej jeździe przewody są twarde.Obieg jest wentylatory działają.Jest ogrzewanie. wymieniałem nagrzewnicę.Sprawdzałem u kolegi u niego w takim silniku węże są bardziej miekkie-mniejsze ciśnienie. Od czasu do czasu czuć w kabinie jakby spaliny.Byc może to wina głowicy, mial ktos podobna usterkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności