wicher123 Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2008 Witajcie na poczatku napisze ze poczytalem archiwum itp. W moim pasku dzis zauwazylem taka przypadlosc... na biegu 4 po ok 3tys obrotow nagle wpada niby w taka turbo dziure nie ciagnie nic,za chwile sie przebudzi i leci pomalu do przodu ale bez tej wczesniejszej werwy... do 3 biegu nawet jest ok(ale za krotko mam auto by cos wiecej powiedziec) Wycztalem na forum ze to raczej moze byc albo przeplywomierz albo zawor N75 OK pojade do mechanika i popytam ale mam pytanie czy na cos jeszcze musze zwrocic uwage??Czy moze jest jakas inna rzecz,usterka ktorej nastepstwem moga byc takie objawy a o ktorych nie moglem sie doczytac?? Mam VAG i program VAG 4.9 pl czy za pomocą jego moge sprawdzic przeplywomierz lub N75? Dzieki za sugestie i porady... Tutaj nagralem filmik z ktorego moze bedzie widac ze na 4 biegu cos nie chce rwac do przodu.... a do 4 biegu bylo OK http://pl.youtube.com/watch?v=w4AAnEJ8svM Dzieki za sugestie i porady.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 5 Lutego 2008 no to jak masz vaga to sprawdz czy lapie jakies bledy, zrob logi dynamiczne i bedzie wiadomo co jest grane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #3 Napisano 5 Lutego 2008 no to jak masz vaga to sprawdz czy lapie jakies bledy, zrob logi dynamiczne i bedzie wiadomo co jest grane. Właśnie VAG poraz pierwszy podłączałem wczoraj i tak napawde to troszke jeszcze nie umiem chba go obsługiwać narazie odczytalem takie bledy na postoju z wylaczonym silnikiem: 771 Czujnik poziomu paliwa-G przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 1128 Cewka czytnika immobilizera-D2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 1176 Klucz sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 779 Czujnik temperatury zewnętrznej-G17 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #4 Napisano 8 Lutego 2008 20s do 100km/h...dlugo. po poduszce wnioskuje ze auto po dzwonie? moze byc zapchane turbo jeszcze i gdzies lapac lewe powietrze-tak "przewaznie" maja auta bite Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2008 20s do 100km/h...dlugo. po poduszce wnioskuje ze auto po dzwonie? moze byc zapchane turbo jeszcze i gdzies lapac lewe powietrze-tak "przewaznie" maja auta bite Auto po dzwonie podobno nie jest(sprawdzali mi to w ASO) i padl czujnik poduszki bocznej... koszt wymiany 200zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek27 Zgłoś #6 Napisano 15 Lutego 2008 Czesc wicher,widzialem Twoje logi,ale nie za wiele z nich widac.Zrob troszke inne.Odpal Vag coma,wejdz w blok 01 a nastepnie zrob logi z grup 004 i 011,jadac na trojce lub czworce,wciskajac pedal gazu do dechy w zakresie obrotow od 2500 do 3500.Na dole okienka w vagu masz plik do ktorego zostana zapisane dane.Mozna je pozniej ladnie przedstawic w tabeli,bedzie to znacznie lepiej widoczne.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #7 Napisano 15 Lutego 2008 Czesc wicher,widzialem Twoje logi,ale nie za wiele z nich widac.Zrob troszke inne.Odpal Vag coma,wejdz w blok 01 a nastepnie zrob logi z grup 004 i 011,jadac na trojce lub czworce,wciskajac pedal gazu do dechy w zakresie obrotow od 2500 do 3500.Na dole okienka w vagu masz plik do ktorego zostana zapisane dane.Mozna je pozniej ladnie przedstawic w tabeli,bedzie to znacznie lepiej widoczne.. Dziekuje ale juz jest pewne ze przeplywomierz do wymiany Okazalo sie ze musze jeszcze wymienic: Uszczelke pod miske olejowa pompe wody chlodnice termostat poduszke pod silnik(prawa strona) Troszke sie zalamalem ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach