Gość przemo2115 Zgłoś #1 Napisano 20 Stycznia 2008 Witam. Przeszukałem forum ale konkretnej odpowiedzi na swój problem nie znalazłem także prosze o wyrozumiałość i ewentualne podpowiedzi. Gromadzi mi sie cinienie w górnym przewodzie od chłodnicy (robi sie twardy) po przejeczaniu ok.50km, dodam ze temperatura minimalnie wychyla sie poza 90st., niemam ubytków płynu G12 i po odkręceniu korka od zbiorniczka nie wyrzuca płynu słychac tylko "zejscie" ciśnienia niema zadnych bąbelków,moje pytanie czy to moze być uszczelka pod głowicą czy moze walnięty termostat, czy coś jeszcze innego??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #2 Napisano 20 Stycznia 2008 jak by to była uszczelka pod głowicą to miał byś takie objawy: maź na korku od wlewu oleju, maź na korku od zbiorniczka G12, maź na bagnecie, kopcenie auta i jeszcze kilka innych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemo2115 Zgłoś #3 Napisano 20 Stycznia 2008 maz pojawia sie tylko na korku od oleju, bagnet i zbirniczek czyste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #4 Napisano 20 Stycznia 2008 Objawy padniętej uszczelki: -ubywanie oleju, płynu chłodniczego/lub nadmiar -zanikające ogrzewanie, -kopcenie na biało, -puchnące węże cieczy chłodzącej -maź na miarce oleju (bagnecie), korkach od wlewów oleju i G12 możesz to sprawdzić w u mechaniora który sprawdzi zawartość spalin w cieczy chłodzącej ale jeśli któreś z wspomnianych objawów występują (lub kilka naraz) to jest to raczej jednoznaczne... cześć wypowiedzi zapożyczona z innego tematu od kolegi niwdew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemo2115 Zgłoś #5 Napisano 20 Stycznia 2008 bede musiał udac sie na pomiar spalin w płynie G12 , ale znajomy twierdzi że to moze przycinać sie termostat i w małym obiegu gotuje się płyn i stąd to ciśnienie w przewodzie, czy istnieje taka mozliwość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 20 Stycznia 2008 powiem Ci tylko tyle że nowy termostat wahlera to koszt około 35zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemo2115 Zgłoś #7 Napisano 20 Stycznia 2008 warto wymienić najpierw ten termostat bo uszczelka głowicy to już droższa imprezka, rozumiem żw wahler to dobra firma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #8 Napisano 20 Stycznia 2008 do VW zakładamy TYLKO wahlera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #9 Napisano 20 Stycznia 2008 maz pojawia sie tylko na korku od oleju, bagnet i zbirniczek czyste To mnie zainteresowało. Maź też mam w swoim służbowym aucie. Czy masz gaz założony w aucie? Bo jeśli tak to masz odpowiedź. Maź się zbiera szczególnie w zimę na korku olejowym. W dni cieplejsze tego nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #10 Napisano 20 Stycznia 2008 To mnie zainteresowało. Maź też mam w swoim służbowym aucie. Czy masz gaz założony w aucie? Bo jeśli tak to masz odpowiedź. Maź się zbiera szczególnie w zimę na korku olejowym. W dni cieplejsze tego nie będzie. W moim Pasku korek wlewu oleju jest czysty a mam zagazowanego! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #11 Napisano 20 Stycznia 2008 Jest normą jeżeli w układzie chłodzenia powstaje ciśnienie, a przewody wody robią się twarde,bo z gorącej wody powstaje para,a wraz z parą zwiększa się ciśnienie w układzie.Sprawdz dolny wąz od chłodnicy kiedy robi się gorący i napisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemo2115 Zgłoś #12 Napisano 21 Stycznia 2008 Mój silnik to 1,6AHL bez instalacji gazowej a co dolnego węża to on u mnie sie nie nagrzewa (ma temperature otoczenia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #13 Napisano 21 Stycznia 2008 Mój silnik to 1,6AHL bez instalacji gazowej a co dolnego węża to on u mnie sie nie nagrzewa (ma temperature otoczenia) i tak ma byc gdy jest zamkniety termostat,a gdy się otworzy wtedy powstaję obieg i wszystkie węże powinny być gorące tylko wez troszkę nim pojezdzij i wtedy sprawdz wszystko;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach