pawel23sp Zgłoś #1 Napisano 18 Stycznia 2008 Witam!! Od kilku dni nie daje mi spać myśl że w moim pasku cos nie hula tak jak powinno. A więc : po 1 Podczas jazdy auto nagle traci moc. Ruszanie ze skrżyżowania gorsze jak maluchem, przyśpieszenie praktycznie żadne, ale jak mi sie uda po długim kawąłku rozpedżić auto do np. 100km/h to mocy starcza tylko na utrzymanie tej predkości. Co dziwne po zgaszeniu silnika wszystko wraca do normy. po 2 zakładając że dolegliwość w pkt. 1 w tym czasie nie daje o sobie znać to problem polega na tym iż jadąc ze stała pradkościa np. 90, 100 czy 120km/h samochód zachowuje sie jak by jechał skokami do przodu tzn. jak by dodawać troche gazu i odejmować jest to dość odczuwalne. Z przyśpieszeniem nie ma żadnego problemu. Z mojego punktu widzenia wygląda to na to jak by turbina się wyłączała i właczała, ale to tylko moje zdanie. i wreszcie po 3 podzas przyspieszania w momencie załączenia się turbinki w srodku auta po prawej stronie mniej więcej w okolicach podszybia słychac szum powietrza, a gdy uchylę szybki to słychać jak gdyby świst uciekającego powietrza. Dodam ze na postaju podczas przegazówki nie ma takiego objawu. Wymieniłem dżisiaj wszystkie gumowe oringi które są na łączeniach gumowych rur ale bez skutku. Może ma ktos pomysł na te choroby które dręczą mojego paska ?? Będę naprawdę wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #2 Napisano 18 Stycznia 2008 żeby nie wróżyć z fusów, to podłącz pod VAG 1 problem auto przechodzi w stan awaryjny w wyniku usterki. 2 problem tą usterką może być walnięty przepływomierz który powoduje podobne efekty. 3 problem możesz mieć dziurę w wężach do turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #3 Napisano 19 Stycznia 2008 Przewaznie jak jest swist to leci waz od spodu po stronie turbiny,ogladnij go dokladnie ,bardzo czesta przyczyna,osobiscie doswiadczylem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pawulon1973 Zgłoś #4 Napisano 19 Stycznia 2008 po 1 Podczas jazdy auto nagle traci moc. Ruszanie ze skrżyżowania gorsze jak maluchem, przyśpieszenie praktycznie żadne, ale jak mi sie uda po długim kawąłku rozpedżić auto do np. 100km/h to mocy starcza tylko na utrzymanie tej predkości. Co dziwne po zgaszeniu silnika wszystko wraca do normy. Ja bym obstawiał dwie rzeczy: 1. N75 lub 2.Turbina Podłącz się pod Vag-a,on prawdę Ci powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #5 Napisano 20 Stycznia 2008 Pawulon1973 napisał: Ja bym obstawiał dwie rzeczy: 1. N75 lub 2.Turbina Podłącz się pod Vag-a,on prawdę Ci powie Problem ten pojawia sie sporadycznie np. 2 razy w ciagu jednego dnia na odcinku 20km, innym razem z koleii jeżdże tydzien, trasy po 50-80km i wszytko jest gitarka i turbinka ładnie sobie gwiżdże Też bym obstawiał na N75 ale na przepływke też zwróce uwagę. Jutro jestem ustawiony na VAG-a i myślę że się okaże co go tak naprawdę boli:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #6 Napisano 21 Stycznia 2008 Panowie na VAG-u co prawda dzisiaj nie byłem, ale postanowiłem sie dokładnie przyjżeć gumie która wychodzi od turbiny tak jak mi poradził piotr555 i... "trafiony zatopiony". Guma miała rozprucie długości co najmniej 10-12cm. W ASO skasowali mnie za ten kawałek gumy 295zeta :592: założenie trwało zaledwie 15min. i problem nr. 2 i 3 zniknął. Jeżdżąc z tą dziurą myslałem że auto nie straciło mocy, ale się myliłem. Zrobiłem traske ok 30km i śmiga jak wściekłe, mocy jakby więcej i co najważniejsze zauważyłem na chwilowym spalaniu troche mniejsze cyferki. Możliwe że to miałao wpływ na większe spalanie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #7 Napisano 21 Stycznia 2008 żeby nie wróżyć z fusów, to podłącz pod VAG 1 problem auto przechodzi w stan awaryjny w wyniku usterki. 2 problem tą usterką może być walnięty przepływomierz który powoduje podobne efekty. 3 problem możesz mieć dziurę w wężach do turbiny Pawel23sp co by nie było to też o tym informowałem spalanie mogło być większe w wyniku dziury bo "para szła w gwizdek" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #8 Napisano 21 Stycznia 2008 Pawel23sp co by nie było to też o tym informowałem spalanie mogło być większe w wyniku dziury bo "para szła w gwizdek" Spoko bedzie Ci to zapamietane. Jeszcze raz wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #9 Napisano 21 Stycznia 2008 W ASO skasowali mnie za ten kawałek gumy 295zeta :612: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach