Skocz do zawartości
pawel23sp

3 problemy z moim Paskiem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! Od kilku dni nie daje mi spać myśl że w moim pasku cos nie hula tak jak powinno.

A więc :

po 1 Podczas jazdy auto nagle traci moc. Ruszanie ze skrżyżowania gorsze jak maluchem, przyśpieszenie praktycznie żadne, ale jak mi sie uda po długim kawąłku rozpedżić auto do np. 100km/h to mocy starcza tylko na utrzymanie tej predkości. Co dziwne po zgaszeniu silnika wszystko wraca do normy.

po 2 zakładając że dolegliwość w pkt. 1 w tym czasie nie daje o sobie znać to problem polega na tym iż jadąc ze stała pradkościa np. 90, 100 czy 120km/h samochód zachowuje sie jak by jechał skokami do przodu tzn. jak by dodawać troche gazu i odejmować jest to dość odczuwalne. Z przyśpieszeniem nie ma żadnego problemu. Z mojego punktu widzenia wygląda to na to jak by turbina się wyłączała i właczała, ale to tylko moje zdanie.

i wreszcie po 3 podzas przyspieszania w momencie załączenia się turbinki w srodku auta po prawej stronie mniej więcej w okolicach podszybia słychac szum powietrza, a gdy uchylę szybki to słychać jak gdyby świst uciekającego powietrza. Dodam ze na postaju podczas przegazówki nie ma takiego objawu. Wymieniłem dżisiaj wszystkie gumowe oringi które są na łączeniach gumowych rur ale bez skutku.

Może ma ktos pomysł na te choroby które dręczą mojego paska ??:confused: Będę naprawdę wdzięczny. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żeby nie wróżyć z fusów, to podłącz pod VAG

1 problem auto przechodzi w stan awaryjny w wyniku usterki.

2 problem tą usterką może być walnięty przepływomierz który powoduje podobne efekty.

3 problem możesz mieć dziurę w wężach do turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewaznie jak jest swist to leci waz od spodu po stronie turbiny,ogladnij go dokladnie ,bardzo czesta przyczyna,osobiscie doswiadczylem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pawulon1973

po 1 Podczas jazdy auto nagle traci moc. Ruszanie ze skrżyżowania gorsze jak maluchem, przyśpieszenie praktycznie żadne, ale jak mi sie uda po długim kawąłku rozpedżić auto do np. 100km/h to mocy starcza tylko na utrzymanie tej predkości. Co dziwne po zgaszeniu silnika wszystko wraca do normy.

Ja bym obstawiał dwie rzeczy:

1. N75

lub

2.Turbina

 

Podłącz się pod Vag-a,on prawdę Ci powie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pawulon1973 napisał:

Ja bym obstawiał dwie rzeczy:

1. N75

lub

2.Turbina

 

Podłącz się pod Vag-a,on prawdę Ci powie

 

Problem ten pojawia sie sporadycznie np. 2 razy w ciagu jednego dnia na odcinku 20km, innym razem z koleii jeżdże tydzien, trasy po 50-80km i wszytko jest gitarka i turbinka ładnie sobie gwiżdże :)

Też bym obstawiał na N75 ale na przepływke też zwróce uwagę. Jutro jestem ustawiony na VAG-a i myślę że się okaże co go tak naprawdę boli:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie na VAG-u co prawda dzisiaj nie byłem, ale postanowiłem sie dokładnie przyjżeć gumie która wychodzi od turbiny tak jak mi poradził piotr555 i... "trafiony zatopiony". Guma miała rozprucie długości co najmniej 10-12cm. W ASO skasowali mnie za ten kawałek gumy 295zeta :eek::592: założenie trwało zaledwie 15min. i problem nr. 2 i 3 zniknął. Jeżdżąc z tą dziurą myslałem że auto nie straciło mocy, ale się myliłem. Zrobiłem traske ok 30km i śmiga jak wściekłe, mocy jakby więcej i co najważniejsze :super: zauważyłem na chwilowym spalaniu troche mniejsze cyferki. Możliwe że to miałao wpływ na większe spalanie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
żeby nie wróżyć z fusów, to podłącz pod VAG

1 problem auto przechodzi w stan awaryjny w wyniku usterki.

2 problem tą usterką może być walnięty przepływomierz który powoduje podobne efekty.

3 problem możesz mieć dziurę w wężach do turbiny

 

Pawel23sp co by nie było to też o tym informowałem :)

spalanie mogło być większe w wyniku dziury bo "para szła w gwizdek"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pawel23sp co by nie było to też o tym informowałem :)

spalanie mogło być większe w wyniku dziury bo "para szła w gwizdek"

 

 

Spoko bedzie Ci to zapamietane.:) Jeszcze raz wielkie dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i
W ASO skasowali mnie za ten kawałek gumy 295zeta

 

:612:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności