the.wolf Zgłoś #21 Napisano 6 Lutego 2008 Silniczek jest o ile sie nie myle APU... rocznik 2000. Nie mam pojecia jaka mam sprezarke.P.S Miszkam w okolicy opola i zastanawiam sie gdzie zrobic chipa? We wroc jest masters podobno wiec moze tam. skoro APU to masz "słabszą" k03. Dobry program na 180KM i 270-280Nm przy doladowaniu 0,85 bara zda egzamin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #22 Napisano 21 Kwietnia 2008 dobra... a teraz chyba interesuje mnie zeby uderzyc we wiecej niz 200km... z tego co du widze to sprezarka do wymiany. Ic tez inny ale wiekszy bedzie ciezko tam zmiescic. Cos wykombinuje bo Ic jest pelno i na bank da sie cos dopasowac. boje sie tylko ze sprzeglo szybko kleknie i kiedy to juz nastapi czy da sie zmenic na jakies mocniesze niz seryjne? no i jeszcze jakich kosztow mam sie spodziewac? zastanawia mnie jeszcze co zrobic z tych cholernym zawieszeniem zeby tak nie plywalo auto. narzie zalozylem 225/40 18" na seryjnej zawieszce i jest tragedia. malo mi kery z rak nie wyrwie. boje sie ze wywale 3tys na jakis gwint a potem mi podsuftka spadnie na leb jak po kostce pojade... czemu to auto nie moze sie lepiej trzymac. ostnio przejechalem sie bmw 328 i bylem baaaardzo bliski pozbycia sie paska ale dam mu sznase Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejZ Zgłoś #23 Napisano 21 Kwietnia 2008 A o ile więcej ?? the.wolf miał ciut ponad 200KM, więc ścieżka przetarta (dolot + wydech 2,5'' i oczywiście modyfikacja programu) Jeśli chodzi o chłodnicę powietrza to chyba optymalnie było by zamontować FMIC. Orientowałem się tak wstępnie to sam FMIC to koszt około 1tyś zł do tego orurowanie jakieś 800 zł (a może ktoś ma lepsze dojścia chętnie skorzystam) Bez rzeźby z kolektorem to podejdzie turbinka K04-15 http://www.kineticmotorsport.com/products/BorgWarner_K04_015-37-141.html Gdzieś czytałem, że 230KM można zrobić na tej właśnie turbinie, nie ruszając intrcoolera ... pytanie tylko czy nie puchnie wtedy w cieplejsze dni. Zapomniałbym o wtryskach ... 320cc powinny wydać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #24 Napisano 21 Kwietnia 2008 <PRZEPIS MODE ON> idac na maxa po taniosci to: k03 (s) za 600 od marecka wydech od el-tec na dwoch tlumikach za 2400 albo moj za 1600 (zamontowany w lipcu 2007el-tec) program unitronic 1600 inlepipe samco- rozne ceny ja moj juz sprzedalem niestety ale w stanach jakies 200$ i masz jakies 213km moze uda sie 217 chcesz 230km? k04-015 za 850$ ze stanow cooler 500-np ode mnie(nowy). maksymalna wielkosc pasujaca pod pas przedni bez ciecia itp. montaz rownolegly coolera 300-400pln home made. regulator 4 barowy-uzywka do dostania za max 200pln. <PRZEPIS MODE OFF> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #25 Napisano 22 Kwietnia 2008 i dopiero zacznie Ci rwać kierownicę przy przyspieszaniu... kolega w 328 ma napęd na tył i jakieś 180 koni, więc nie bardzo nawet jak ma coś tam poczuć szarpanie...A w przednim napędzie przenosisz cały moment właśnie przez kierownicę. A im szersze koła, tym większy problem... Jak nie chcesz mieć problemów z zawieszeniem, to kup sobie amorki B6 i zostaw seryjne sprężyny (ale co to za fun mieć sztywno i wysoko, nie? ) Seryjne sprzęgło przestało mi się ostatnio ślizgać, mimo że mam ponad 340Nm... ale to chyba ostatnie tchnienie konającego aktualny wykres z mojego 1.8T masz tutaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #26 Napisano 22 Kwietnia 2008 tlumik zrobie home made z kwasowk caly od poczatku mam dosjacie do wszelkiego rodzaju ksztaltek i rur z kwasu i dobrego spawacza:) cos wykombinuje. a uderzyc chce w 6,5-7s do 100km/h i sprawnego wyprzedania na 4 biegu. Najpierw pokombinuje cos z zawieszka. czy jest ktos w okolicach wroclawia kto ma jakies zawieszenie zeby mogl mi pokazac jak sie trzyma pasek na jakims zawieszeniu dobrym... bo nie chce pakowac kasy w auto ktore nie bedzie dawalo frajdy z jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #27 Napisano 23 Kwietnia 2008 no to gratuluje pomyslu. Home made to mozesz zrobic sobie pizze a nie tlumiki. no ale jak drut to drut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #28 Napisano 23 Kwietnia 2008 myslisz ze to zly pomysl? mam dostep do wszystkich dostepnych ksztalteg i rur z kwasu na swiecie bo pracuje w norwegii dla firmy slusrskiej Aibel. to tego moge skorzystac z uslug spawaczy ze wszystkimi uprawniami... wiec chyba bedzie pozadnie. musze tylko popkopac w necie jak to ma dokladnie wygladac albo od kogos zgapic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #29 Napisano 24 Kwietnia 2008 a robiles kiedys tlumik? masz z tym jakies doswiadczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomek136 Zgłoś #30 Napisano 24 Kwietnia 2008 Ja robiłem kiedys tłumik w kiblu (czt. fiat 126p) jak ktos chce słuzę pomocą:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #31 Napisano 24 Kwietnia 2008 wupexa:) tylko dowody zabierali Tobie i Twojemu bratu:) bo zadnch norm nie spelnialy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #32 Napisano 24 Kwietnia 2008 ja osobiscie nic nie robilem bo raczej nie pracuje na warsztacie, ale ostnio znajomi robili wydech do saaba 9-5 aero i przeszlo w norwegii przeglad wiec chyba nie bylo najgorzej. Mowa jest oczywicie o samych rurkach i zawieszeniu tlumika i kolektora. same tlumiki byly kupione. nie bylo zupelnego przelpotu. A mnie skusilo to ze mamy teraz swietna stal odporna na bardzo wysokie temperatury (oczwyiscie nierdzewka), ktora sluzy do sterownia cisnieniowego kompresorow. W kazdym badz razie podobno na kolekktory nadaje sie swietnie... Szkoda tylko ze nie mam sie na czym wzorowac bo tu tylko Saaby Volvo i BMW... paskami tu ludzie nie jezdza a na bank juz nie przerabiaja. Szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #33 Napisano 24 Kwietnia 2008 ok wiec chcesz spawac rury.... to juz jasniej. spawanie wydechu a robienie tlumików to dwie kompletnie rozne rzeczy. Konstukcja uklady/rur do silnika doladowanego jest banalnie prosta. jak najprosciej i najgladziej. Pobawisz sie chwile migomatem to sobie pospawasz. Tlumik lepiej kup. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomek136 Zgłoś #34 Napisano 24 Kwietnia 2008 wupexa:) tylko dowody zabierali Tobie i Twojemu bratu:) bo zadnch norm nie spelnialy:) niee nigdy mi nie zbrali dowodu za tłumik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #35 Napisano 25 Kwietnia 2008 i sprawnego wyprzedania na 4 biegu. to kup od razu dizla AWX i zrób mu 400Nm... będziesz wtedy mógł wyprzedzać na 4 biegu. Jak zrobisz sobie wydech, to ostatnią rzeczą jaką będziesz chciał robić, to wyprzedzanie na wysokich biegach... deptanie gazu poniżej 3500 obr/min to taki ryk, że głowa odpada... dopiero jak auto osiąga max momentu to robi się ciszej, ale redukować trzeba - to w końcu benzyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #36 Napisano 25 Kwietnia 2008 nie no... ja wcale nie chce zeby bylo glosno tylko ladnie. poprostu podoba mi sie wydech z VA a do tego kolektor jak sie pod maska blyszczy to juz bajer jest ladny. zastanawiam sie nawet czy dolotowego nie daloby sie wypolerowac. zamowilem juz bilsteiny b6 teraz tylko pozbywam sie 18" i zaloze jakies 16" z dobra opona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #37 Napisano 26 Kwietnia 2008 zejscie na 16" to bardzo dobre przyspieszenie samochodu. Wywal kolo zapasowe jeszcze, uprzatnij smieci z bagaznika itp. Lekkie te 16 chociaz kupiles? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #38 Napisano 26 Kwietnia 2008 jeszcze nie kupilem ale chyba stalowki zaloze i 205/55 16 mam wlasnie w garazu God Year Exellence w tym rozmiarze. A taka mala alufela nie robi zbyt wiekszego wrazenia wiec bada chyba stalowki... no chyba ze trafie jakies ladne orginalne VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #39 Napisano 26 Kwietnia 2008 kiblowate opony kupiles. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #40 Napisano 27 Kwietnia 2008 sa na bank lepsze niz nokiany nzr co mam teraz na 18' a za poza tym kupilem je dosyc tanio bo wyszly mnie jakos 160zl za sztuke. Ale w golfie mam takie 195/65 r 15 i bardzo mi sie podobaja. dobre na mokre i ciche przy duzych predkociach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach