marcinliput Zgłoś #1 Napisano 14 Stycznia 2008 witam chcailem sie dowiedziec ile ma dawac cisnienia turbina przy silniku 1.9 td azz chodzi mi oryginalnie i orzy jakim niskim cisnieniu potrzeba ja dac do regeneracji??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 14 Stycznia 2008 to nie od cisnienia zalezy regeneracja. fabryka podaje 0.6-0.83 bara. zaloz manometr, tylko szczelnie!!! na trasie piaty bieg i ogien. nie oplaca sie regenerowac tej starej turbiny. uzywki poszukaj. chodza po 300zl albo zakladaj jakies big turbo, pompa 10mm i ogien z du.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinliput Zgłoś #3 Napisano 14 Stycznia 2008 na postoju załozyłem mnometr i przygazowałem to pokazuje 0,6??dobrze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 14 Stycznia 2008 o w morde. napisalem na piatym biegu podczas jazdy z butem w podlodze. nie gazuj tak na postoju, bo panewki cierpia niemilosiernie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinliput Zgłoś #5 Napisano 15 Stycznia 2008 wiem ze nie wolno ale przed sprawdzeniem zagrzałem dobrze silnik ,samochod jeszcze nie ma polskich tablic wiec dlatego nie mam takiej mozliwosci!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemo31_08 Zgłoś #6 Napisano 17 Stycznia 2008 Kolego souler a możesz przyblizyć temat tego big turba i 10mm bo ogień z d... to juz rozumiem. interesuje mnie co to jest ile to sie ceni i czy opłaca sie w to zainwestować tz ile dodam do moich 75 KM i czy reszta wytrzyma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 17 Stycznia 2008 nie ma co przyblizac. pompa w b3 nadaje sie do du.. trzeba zalozyc od 1.6 albo b4/golf 3, do tego nowa fala i glowiczka 10mm. big turbo to moze nie jest, ale z golfa 2 silnik jr pasuje p&p i jest wydajniejsze od tego malego gufna fabrycznego. na takim setupie+ kilka innych modow, mozna celowac w moce ok 120ps, 280nm. czy wszystko wytrzyma? to zalezy od stanu silnika i kierownika. zreszta jaki mialby sens przerobek, jesli nie bylo by niepewnosci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinliput Zgłoś #8 Napisano 18 Stycznia 2008 a czy oryginalne turbo od azz mozna podkrecic?? i do ilu??i jak z dawka paliwa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #9 Napisano 18 Stycznia 2008 wszystko da sie podkrecic. raczej nie ma sensu przekraczac 1 bar, przy seryjnej dawce i 1.3 bara przy dosyc duzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinliput Zgłoś #10 Napisano 18 Stycznia 2008 czyli mam rozumiec ze z oryginalna dawka mozna podkrecic do 1 bara?? a jak zwieksze dawke to moge nawet do 1,3 bara?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach