marky Zgłoś #1 Napisano 14 Stycznia 2008 W niższych temperaturach zaraz po odpaleniu, dopiero po wciśnięciu sprzęgła słychać jakieś dziwne piszczenie. W czasie jazdy gdy sprzęgło jest puszczone pisk utrzymuje się ale słabnie, po 2-3 km zanika. Myślałem z początku, że to pasek alternatora więc go wymieniłem. Nie pomogło. To może być coś ze sprzęgłem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angelo77 Zgłoś #2 Napisano 14 Stycznia 2008 Widzę, że mamy ten sam silnik i ten sam problem. Na forum jest już wątek poruszający ten problem, który niedawno odświeżyłem. Niestety do tej pory pozostał on bez odzewu. http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=195222#post195222 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #3 Napisano 14 Stycznia 2008 Łożysko oporowe w skrzyni biegów. A skoro juz ma się w zamiarze rozbebeszanie skrzyni, to na wszelki wypadek radzę się zaopatrzyc w komplet sprzęgła. Smutne - ale prawdziwe. Pojeździj jeszcze i zobaczysz, ze zacznie ci się powoli ślizgać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #4 Napisano 14 Stycznia 2008 Na bank łożysko. Kiedyś wsiądziesz i po prostu auto nie pojedzie jak sie całkem rozsypie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #5 Napisano 14 Stycznia 2008 z lozyskiem jest tak, ze piszczy jak jest nie wcisniete......chyba ze naprawde jest wytarte.zobacz czy nie masz rozwiazania z dzwignia na koncu skrzyni bo tam nie ma lozyska tylko plytka z popychaczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marky Zgłoś #6 Napisano 14 Stycznia 2008 Kurrr tego się obawiałem. Co to znaczy komplet sprzęgła, pytam o cenę? Jaki najlepiej radzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angelo77 Zgłoś #7 Napisano 21 Stycznia 2008 W moim przypadku pomogła wymiana samego łożyska oporowego. W końcu po odpaleniu panuje upragniona cisza. Koszt samego łożyska jest niewielki, SKF 60zł, LUK 100zł. Czy ktoś z was wie jaką grubość ma nowa tarcza sprzęgła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #8 Napisano 27 Lutego 2008 W moim przypadku pomogła wymiana samego łożyska oporowego. W końcu po odpaleniu panuje upragniona cisza. Koszt samego łożyska jest niewielki, SKF 60zł, LUK 100zł. Czy ktoś z was wie jaką grubość ma nowa tarcza sprzęgła? angelo, a sprzeglo i dwumas miales wymieniane od nowosci, byly w dobrym stanie? jaki masz przebieg, bo mam ten sam dylemat czy wszystko ruszac, czy tylko lozysko? a ile kosztowalo cie zdjecie skrzyni i wymian lozyska oporowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach