koksik997 Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2008 Witam poszukuje kogoś kto jest w temacie jesli chodzi o chipy do silniczka w/w. Tj. chip niemieckiej firmy tuningowej ... co pewnie wiecie dodaje jakies 16 Ps i 22 Nm, lepiej ciągnie z dołu inaczej odcina paliwo, mapy paliwowe są pozmieniane... czy cuś takiego:D Dorwałem chip VW Motorsport - ten który zdobyłem podchodzi do sterownika komputerowego o nr. 0 37 90 60 24 D lub jego zamiennika AG DIGIFANT SIEMENS Znajomy ma założonego tego własnie chipa w mk3 i chula mu dośc fajnie... niestety wyciągnołem sterownik z mojego passka i okazało się ze mój ma nr. 0 37 90 60 22 FL rożniica jest własnie w tej końcówce zamiast 024 A lub AG ja mam 022 FL SIEMENS-a. I takie pytanie mam czy Chip ten podchodzi czy nie podchodzi pod mój sterownik...? Nie chciałem zakładać co by nie narobić jeszcze większego bagna...:592: Jeśli jest ktoś kto siedzi w tym temacie i słuzyłby pomocą to czekam na jakies podpowiedzi. pozdro 4All Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #2 Napisano 9 Stycznia 2008 Hej ja na allegro widzialem kiedys z Motosportu albo RPM juz niepamietam i wyslalem zapytanie do nich z moim nr sterownika: Siemens 5WP4 130 00DB020900 DB02716 0002 037 906 022 GD i mi odpowiedzieli ze do 2E to pasuje kazdego niewazne jaki sterownik... a ile dales za to ?? i skad mozna to dorwac tanij niz na allegro bo tam sobie zycza 150zl a kiedys widzialem po 100 i po 80zl. pozdro. jak chcesz moge ci go przetestowac i ewentualnie odkupic od Ciebie pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #3 Napisano 9 Stycznia 2008 W 2e w latach 92 - 93 stosowano: DIGIFANT 037 997 022 RX dla poj.z katalizatorem zamiast 037 906 022FL DIGIFANT 037 997 022 RX z katalizatorem na automacie do zastosowania zamiast 037 906 022 FN DIGIFANT 037 997 022 EX dla poj. bez kat. zamiast 037 906 022 CL DIGIFANT 037 906 022 DL dla poj. bez kat. na automacie To wszystko co wiem na dziś, ale przyznam szczerze nigdy tuningiem się nie zajmowałem więc doradzał nie będę bo nie znam tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 9 Stycznia 2008 chcecie chipa? moge polecic osobe [nawet 2], ktora pisze takie cos wlasnie do silnikow VAG. nie jakies gowno z allegro ani z niemiec ze smiesznymi reklamami typu +16ps +22Nm. zapomnijcie o takich przyrostach w tym silniku przez grzebanie w mapach. mozna natomiast dopracowac krzywe mocy i momentu, dzieki czemu bedzie lepiej autko jechalo i spokojnie objedzie inne z takim samym silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #5 Napisano 9 Stycznia 2008 no to souler polecaj na priv czy publicznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #6 Napisano 10 Stycznia 2008 Hej ja na allegro widzialem kiedys z Motosportu albo RPM juz niepamietam i wyslalem zapytanie do nich z moim nr sterownika: Siemens 5WP4 130 00DB020900 DB02716 0002 037 906 022 GD i mi odpowiedzieli ze do 2E to pasuje kazdego niewazne jaki sterownik... a ile dales za to ?? i skad mozna to dorwac tanij niz na allegro bo tam sobie zycza 150zl a kiedys widzialem po 100 i po 80zl. pozdro. jak chcesz moge ci go przetestowac i ewentualnie odkupic od Ciebie pozdrawiam. Witam no ja dorwałem od znajomego z okolic, z forum. No i mam na przetestowanie jak mi będzie chulało to z kasą sie dogadamy jak nie to oddaje chipa i po zawodach. Czyli koledzy podchodzi ten chip z 0 37 90 60 24 D lub AG do mojego 0 37 90 60 22 FL ??? Mam ochote spróbowac ale troche się boje co by nie narobić badziewia, znajomy mówił ze jest w 100% sprawny bo jeździł też u niego w mk3... no i tak sie zastanawiam w sumie mam ten chip jeszcze nie oddałem ale po odczytaniu nr sterownika doszedłem do wniosku ze lepiej nie ryzykowac... Koledzy jak ktoś ma jakieś znajomosci gdzie mozna bybyło zasięgnąc wiedzy to prosze o ODP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #7 Napisano 11 Stycznia 2008 Heh a ja że sie zapytam mam b5 2001r 2.0 8v 115KM czy jakiś chip do tego podejdzie?? Dobre byłoby i te 16KM wiecej:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #8 Napisano 11 Stycznia 2008 a mi mowili wszyscy ze nic sie z tymi silnikami nie da zrobic jesli chodzi o chip....jak cos ja jestem zainteresowany zmianą krzywej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #9 Napisano 12 Stycznia 2008 Witam ponownie to kolego "souler" masz jakieś znajomości z osobami które by sie bawiły czymś takim? czy nie ma sensu zawracać głowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #10 Napisano 12 Stycznia 2008 EVOLUTION 608-738-768 wroclaw GTO 605-443-665 czechowice-dziedzice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melloon Zgłoś #11 Napisano 12 Stycznia 2008 2E jest wolnossący . Max przyrost z programu to kilka procent i spalanie rośnie. Ogólnie nie warte zachodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #12 Napisano 12 Stycznia 2008 Heh a jestem ciekaw, co myślicie o tych opornikach na allegro po 15 zł?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość evolution Zgłoś #13 Napisano 12 Stycznia 2008 2E jest wolnossący . Max przyrost z programu to kilka procent i spalanie rośnie. Ogólnie nie warte zachodu. jestes w lekkim bledzie.. przyrosty to rzeczywiscie kilka procent wzglednie ilkanascie.. ale co do spalania.. rzy takiej samej jezdzie zawsze maleje.. i tyle na temat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melloon Zgłoś #14 Napisano 13 Stycznia 2008 Diesel, turbo tak, ale w wolnossącym benzyniaku średnie spalanie rośnie. W 2E na pewno. Te kilkanaście procent przyrostu dla wolnossącej benzyny jest "lekko" naciągane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #15 Napisano 13 Stycznia 2008 melloon ja sie na benzyniakach nie znam, ale jak Evo mowi, to raczej tak jest. ja tam wierze temu niszczycielowi walow i turbin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #16 Napisano 14 Stycznia 2008 evo jaki koszt takiego chipa??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #17 Napisano 25 Stycznia 2008 Witam ma ktoś moze mapy, oprogramowanie zeby wpisać do chip-a konkretnie pod sterownik: ECU SIEMENS 037906022 FL 5wp4 087 DF-1. ? Zrzuciłem mape z tamtego chipa co opisywałem w pierwszysch postach... no niestety po wrzuceniu tamtego do autka nie działa... tzn. głupieją czujniki, sterowniki, przekaźniki w efekcie auto nie odpali. Jezeli ktoś ma coś takiego w pliczku prosze o odp. PozdraVWiam, Mateusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #18 Napisano 3 Lutego 2008 souler a jaki koszt zabawy z chipem u tego goscia?? bo szczerze mowiac moj ma juz 300tys na budziku wole kupic tetraz gotowca zaplacic 150zl i przejechac jeszcze 50tys bo znowu jak zaplace za strojenmie do tego silnika a silnik padnie po 350tys to bedzie lipa ;/ a mam hrapke na zajechanego 2.0 16V i tego przygotowac na 170-180 psow (nowe tloki, pierscienie, lekko splanowac glowice, walek, wlot(stozek, polerka), wylot (rurowy, polerka), zawory polerka ) myslalem kiedys o turbince do 2E (tz. mojego zrobic nowe tloki, pierscienie, lekko splanowac glowice, walek, wlot(stozek, polerkaale) ale wtedy mozna bylo by z turbinka uzyskac ok 200-210 psow ale za droga impreza lepiej zrobic bez turbo 16v;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #19 Napisano 3 Lutego 2008 sfaragdas to juz osobiscie pytajcie GTO albo Evo. ja w benzyniakach nie siedze. imo do starego wolnossaka to beda groszowe sprawy. drozej niz 150, ale chyba nie wiecej niz 600. jesli chodzi o temat uturbienia 2E to szlak przetarty, takze panowie do garazu i dlubac... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147534&start=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość evolution Zgłoś #20 Napisano 13 Kwietnia 2008 Witam ma ktoś moze mapy, oprogramowanie zeby wpisać do chip-a konkretnie pod sterownik: ECU SIEMENS 037906022 FL 5wp4 087 DF-1. ? Zrzuciłem mape z tamtego chipa co opisywałem w pierwszysch postach... no niestety po wrzuceniu tamtego do autka nie działa... tzn. głupieją czujniki, sterowniki, przekaźniki w efekcie auto nie odpali. Jezeli ktoś ma coś takiego w pliczku prosze o odp. PozdraVWiam, Mateusz serie w pliku bin moge ci rzucic sfaragdas to juz osobiscie pytajcie GTO albo Evo. ja w benzyniakach nie siedze. imo do starego wolnossaka to beda groszowe sprawy. drozej niz 150, ale chyba nie wiecej niz 600. jesli chodzi o temat uturbienia 2E to szlak przetarty, takze panowie do garazu i dlubac... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147534&start=0 za 150 pln to mozna sobie super serie z allegro kupic.. wolnossaka jest ciezej wystroic niz turbo i zwykle ceny sa wyzsze od ttych za tdi czy doladowana benzyne... pozdro w tym miejscu dla pana z allegro co sprzedawal co do samego przecierania szlaku.. szlak przetarty dawno... 217 ps na 0.54 bar 60 km po zlozeniu silnika, teraz silnik kreci sie do 7800, moc terazniejsza nie znana, jednak jedzie duzo lepiej niz po zlozeniu. v max teraz 280 km/h http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04bc46c6b4830cd8.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach