agn Zgłoś #1 Napisano 4 Stycznia 2008 Witam. Postanowiłem sprawdzić zapłon (nie tylko) swojego niedawno sprowadzonego paska i tu zaczął się problem. Zaznaczam,że nie narzekam na pracę silnika, chciałem to zrobić z ciekawości. Pierwszy mechanik po podpięciu stwierdził, ze coś sie gryzie bo komp. pokazuje kosmiczne wartości jeśli chodzi o zapłon (inne były ok). Nie znam sie na tym ale w/g niego wartości powinny być zbliżone do 4 a tu wyskakuje mu 20. Udałem sie do następnego ten zamiast wartości na kompie miał jakiś wykres i znowu to samo, kosmiczny odczyt. Stwierdził że pompa jest maksymalnie przesunięta ponieważ ktoś pomylił sie o 1 ząb na rozrządzie, ale po korekcji rozrządu i pompy, komp. powinien pokazać coś sensownego. Co o tym sądzicie czy facet ma rację czy przyczyna kosmicznych odczytów jest gdzie indziej. Dodam że jeden miał jakieś urządzenie a drugi lap. z programem. vag. i że pozostałe odczyty były ok. Bardzo proszę o opinie i z góry dziękuję. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #2 Napisano 4 Stycznia 2008 Jakbys mial przestawianoa pompe o zabek to nie wiem czy wogole bys odpalil,a jezeli nawet to z kupa dymu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2008 Odpalilby naewno NAwet jesli o dwa wiem bo u mnie w 1z tak bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agn Zgłoś #4 Napisano 5 Stycznia 2008 Na zapalanie i na pracę silnika nie narzekam, ale chodzi mi głównie dlaczego wag pokazuje jakieś bzdury, czy regulacja rozrządu i pompy przyczyni sie do jakiegoś sensownego wskazania vag. Wiecie jak to jest, każdy chciałby mieć wszystko ok ustawione w aucie i poparte to odczytem vaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach