wojtasB5 Zgłoś #41 Napisano 17 Stycznia 2011 1. A mi pali olej koło 2l między wymianami...? 2. Czy Wasze łopatki z turbiny są "zjechane" tak jakby pilnikiem ktoś je przejechał? 3. Czy odpięcie EGR i wycięcie katalizatora poprawi jazdę? 4. Może ktoś podać orientacyjny koszt wymiany turbiny, przepływki? Więcej problemów raczej nie mam... dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybak02 Zgłoś #42 Napisano 17 Stycznia 2011 (edytowane) Dzięki "niuteq" za trafną diagnozę, tak jak napisałeś padła turbina, jeszcze jedno pytanko ponieważ mechanik polecił mi raczej kupienie nowej a ja słyszałem że regenerowana jest równie dobra no i przyjazna dla kieszeni. Co o tym myślicie, turbina jest Garetta. W jednym z punktów regeneracji powiedzieli mi że tego typu turbin nit nie regeneruje bo nie ma do nich oryginalnych części. Pozdrawiam i dziękuję. ---------- Post added at 18:11 ---------- Previous post was at 18:07 ---------- Mam jeszcze do Was pytanie, czy przed zamontowaniem nowej lub zregenerowanej turbiny należy wyczyścić intercooler oraz miskę olejową, bo takie słuchy mnie doszły i trzeba to zrobić bez względu na to czy olej w całości poszedł w wydech czy częściowo w wydech i częściowo do intercoolera. Dzięki pozdro. Ja wymieniłem na regenerowaną, jeżdżę już 1,5 roku (40 000 km) i zero luzu i wycieków. Po wymianie turbo konieczna wymiana oleju i filtra, powinieneś wyczyścić jeszcze IC oraz przewody powietrza, za jakiś czas zapcha ci się katalizator (ja właśnie się z tym męczyłem w ostatnim tygodniu). Warto też sprawdzić czemu silnik się zatrzymał? Czy z powodu błędu czy co gorsza zatarcia? 1. A mi pali olej koło 2l między wymianami...?2. Czy Wasze łopatki z turbiny są "zjechane" tak jakby pilnikiem ktoś je przejechał? 3. Czy odpięcie EGR i wycięcie katalizatora poprawi jazdę? 4. Może ktoś podać orientacyjny koszt wymiany turbiny, przepływki? ad 1 sprawdziłeś co ci rzuca olej? czy turbo czy przez odme czy może wycieki? Mi pomiędzy wymianami nic nie ubywa, ad 2 nie powinny być zjechane, najprawdopodobniej coś się dostało przez filtr powietrza i starło łopatki, ad 3 jeśli działa zostaw w spokoju ad 4 turbo regenerowane z gw 12m ok 1000, używki od 500pln nowe 3000, przepływka dobrej firmy ok 280 pln Edytowane 17 Stycznia 2011 przez rybak02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niuteq Zgłoś #43 Napisano 18 Stycznia 2011 Dzięki "niuteq" za trafną diagnozę, tak jak napisałeś padła turbina, jeszcze jedno pytanko ponieważ mechanik polecił mi raczej kupienie nowej a ja słyszałem że regenerowana jest równie dobra no i przyjazna dla kieszeni. Co o tym myślicie, turbina jest Garetta. W jednym z punktów regeneracji powiedzieli mi że tego typu turbin nit nie regeneruje bo nie ma do nich oryginalnych części. Pozdrawiam i dziękuję. ja mialem to szczescie ze kupilem tu na forum, to byl strzal w 10-tke sprzedawca uczciwy turbinka jezdzi od wakacji w aucie ostnio zaczela lapac awaryjny ale to pewnie przez ta zime bo trasa krotka i to po drogach gdzie czasmai 40km/h to bylo i tak za duzo ale wystrazylo ja przedmuchac i smiga dalej ja na twoim miejscu poszukalbym cos uzywanego w dobrym stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasB5 Zgłoś #44 Napisano 18 Stycznia 2011 (edytowane) Dobra teraz inna sprawa czy w AJM intercooler powinien miec miejsce na czujnik czy jest bez czujnika? Nie wiem czy jest to przyczyną ale kiedyś fachowiec od olejów był takim fachowcem że zalał mi pól syntetyk zanim się spostrzegłem zrobiłem 4000 km. Teraz leje TXT synteyk z normą 50501 czyli odpowiadającą moim pompowtryską i dlatego olej mi się gubi. Na turbinie nie widać żeby olej się pojawiał większych wycieków raczej też niema. Edytowane 18 Stycznia 2011 przez wojtasB5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjr_gabriel Zgłoś #45 Napisano 21 Stycznia 2011 Witam Was, ma do Was pytanko żeby upewnić się, że dobrze zrozumiałem odpowiedzi. Proszę Was o wypowiedź czy przy wymianie turbinki należy czyścić Intercooler i przewody powietrza a także miskę olejową. Bardzo proszę Was o opinie, gdyż przy wymianie turbiny chciałbym zrobić wszystko co niezbędne i zależne bądź wspólgrajace z turbinką aby hulała jak należy i śmigała jak najdłużej. A drugie moje pytanie dotyczy radia z nawigacją VW Nawigation MCD z czarno-białym wyświetlaczem. Mam taki sprzęt u mnie w Pasku i raz że kanały radiowe odbierają bardzo słąbo gdzie inne radia w tych samych miejscach odbierają idealnie. A dwa że nie odtwarza mi płyt Cd już nie mówie o nagrywanych na kompie choc słyszę, że takie powinien odtwarzac ale nawet nie bierze oryginałów, albo jak już złapie to raz na sto prób. Bardzo proszę o rady w tej sprawie. Dziękuję. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach