Skocz do zawartości
Gość slawek_utg

Chłodnica ...?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość slawek_utg

Mam takie pytanko co do chlodnicy? Bo cos mi nie pasuje moja chlodnica w B3 wyglada jak z deawoo tico :644: ale i gdzies jest 40x40 cm :| i pytanie jest takie jaki rozmiar powinna miec chlodnica w B3 1.8 bo mi cos tu nie pasuje i mi sie temp podnosi jak walnieta :| ??? wiec...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za mało danych podałeś a więc szukaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

slawek_utg, czujnik temperatury w chłodnicy. Sprawny jest? Termostat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość slawek_utg

termostat mam wypi.... bo mi sie spie.... i naszybko zrobilem przelacznik i se sam wlanczam wentylator ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość slawek_utg

JAFO, wiecej info czli czego brakuje passat B3 90r. 1.8 benzyna , bez klimy typ silnika AAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak w załączniku.

Szerokość 430mm już wystarczy, ale stosowane są szersze.

Pisałeś, że wywaliłeś termostat.

Termostat ma się nijak do włącznika termicznego wkręconego w połowie wysokości chłodnicy (on zamiast Twego włącznika załącza wentylator chłodnicy).

Wyjąłeś termostat z obudowy pompy wodnej, do której biegnie z dolnej części chłodnicy gruby gumowy wąż???

Uściślij, bo wielu myli termostat z włącznikiem termicznym (często dwubiegowym).

 

A może masz niekompletny przedni zderzak bez kierownicy powietrza kierującej wlatujące powietrze prosto na chłodnicę. Brak tego hokeja powoduje przegrzewanie się silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość slawek_utg

wlacznik termiczny mam, termostat mi sie spiep.... i zrobilem ze wlanczam wntylator bo nie bylo mnie stac na termosta i zrobilem taki patent, a co do zderzaka to ja nawet nie wiem jak to cos do powietrza wyglada tylko wiem ze mam chlodnice i zaraz obok niej jest wlot powietrza ale to na silnik (chyba) jakbys mial jakies scany z ETKA czy cos jak to wyglada bardzo bym byl wdzieczny :)

 

JAFO, a wyskość tez chyba sie liczyczy nie ...?? wole sie upewnić.

 

 

i czy ewentualnie ta by sie nadawala ?? http://www.auto-sosulski.pl/sos/index.php3?rys=1&m=VW%20PASSAT&r=88&rr=93&op=1.6/1.8&c=165.85&n=VW27C&p=B&s=M./A&k=&w=525%20/%20322%20/%2033

 

 

bo jak bys sie tak przyjrzal to tam jest ta o szerokosci 430mm ale w roczniku 83-88

 

 

no widzisz zapomnialem dodac ze mam hak holowniczy a tam jest typ AAM i jest szerokosc 525mm szczerz mowiac to ja juz sie pogubilem z tym wsztkim co innego tu a co innego na tamtej stronie helpp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to po co zrobiłeś włącznik, skoro ten termowłącznik w chłodnicy jest (a nie pisałeś, że jest niesprawny).

Po drugie skoro wywaliłeś termostat, to silnik cały czas jest chłodzony, bo otwarty jest duży obieg (chłodnica).

 

Jak się termostat spieprzył, to nie było potrzeby robić na szybkiego tego włącznika.

Czy coś się Tobie nie pomyliło?

 

Co do wysokości, to chyba jest jedna a dzielone są one chyba ze wzdlędu na szerokość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra.

 

 

Powiedz mi jeszcze, gdzie znalazłeś ten model 83-88.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz silnik 55kW, a więc nawet ta mała powinna wystarczyć. Jednak wygląda, że możesz mieć zamuloną chłodnicę, lub któryś z grubych węży gumowych może się rozwarstwiać do wnętrza skutecznie blokując przepływ (zdarzają się takie przypadki).

 

 

Aha, pisząc o roczniku 83-88 miałeś na myśli chłodnicę z tamtej strony........tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość slawek_utg
Aha, pisząc o roczniku 83-88 miałeś na myśli chłodnicę z tamtej strony........tak?

tak wlsnie z tamtej strony i bym chcial wlsnie z tamtad wziosc bo mnie taniej wychodzi ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie ważne jest to, jak są wyprowadzone króćce, możliwość zamontowania (ogólnie, czy będzie pasowała). Takie kupowanie na odległość jest niepewne. Możesz kupić a później martwić się, jak to założyć.

Weź to pod uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kiniu1976

Witam czy ktoś może mi powiedzieć z kąd zciągnąć instrukcje do Passata 1.8 55kW(75KM) na jednopunktowym wtrysku MT.

Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja to nie chłodnica. :dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aleks

Sam się kiedyś zastanawiałem , jak w Pasku "wieje " na chłodnicę , bo pas przedni jest monolitem , nie ma "normalnej "kratki wlotowej . Kiedyś to rozebrałem , i wiem , że bardzo ważne są te żaluzje kierunkowe wlotu , które są na samym dole pod zderzakiem . Od tych żaluzji prowadzi jakby kanał wlotu powietrza , który jest z gumy i oplata z przodu całą chłodnicę. Tak że jak nie ma tych żaluzji to chłodzenie jest do kitu . Nawiasem mówiąc , kiedy przyłożyłem w sarnę , to tylko wgniotłem tablicę rejestracyjną , natomiast zając poważnie wyciął centralną część tychże żaluzji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności