Skocz do zawartości
Gość Czaro 35i

Branie oleju. prosze o porade.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Czaro 35i

witam serdecznie. jestem pierwszy raz na tym forum. posidam ladna b3 passata 1.9d i mam problem od niedawna zaczal brac olej okolo 1,5 litra na zbiornik ropy, spalanie podnioslo mu sie o litr wiecej na 100km i zaczal glosniej pracowac, kopcic przy wyzszych obrotach na niebiesko oraz strasznie silnikiem trzesie przy porannym odpalaniu ze malo nie wyskoczy do momentu az zlapie troche temp i jeszce ma przedmuch i to spory.. mam go okolo 1,5 roku. w silniku zrobilem wczesniej szlif walu wymienilem panewki,pompa byla w serwisie poniewaz sie rozczelnila, glowica jest kompletna po regeneracji. gdy robilem glowice zauwazylem lekki prog na cylindrach. chcialbym przed swietami wymienic same pierscienie i wlasnie chcialbym o porade w tej sprawie czy to sie oplaca. myslalem wymienic same pierscienie dotrzec to wszystko ladnie a pozniej dodac troche ceramizera i dotrzec jeszcze na tym (skutecznosc ceramizera potwierdzaja moi znajomi ktorzy go uzyli). doradzcie mi koledzy bo sie kurna wacham. do samochodu sie mocno przywiazalem bo strasznie duzo wlozylem w niego czasu, krwi, nerwow, i pieniedzy (ponad 10tyś zlotych). prosze o pomoc i doradzenie dzieki dla zainteresowanych i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli lubisz to auto i chcesz nim jezdzic to rob pierscienie. jesli jestes pewny za glowice [i tak trzeba sprawdzic i splanowac] i panewki to wystarczy same pierscionki, ale mowisz o progu na tulejach. byc moze czeka cie szlif i honowanie bloku. takie zabawy w naszych starach autach nigdy sie nie oplacaja, ale pozostaje wlasnie przywiazanie i milosc do motoryzacji.

 

tylko cieniasy ida na latwizne i zmieniaja auta :ok:

 

mnie tez czeka remont

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
myslalem wymienic same pierscienie dotrzec to wszystko ladnie a pozniej dodac troche ceramizera i dotrzec jeszcze na tym

 

Jak juz pierscienie chcesz robic to zrob odrazu szlif gladzi wstaw nadwymiar tloki i pierscienie i jedzij autkiem dlugo. Sporo wpakowales w to autko szkoda odwalic kiepska robote. A jak reszta auta oprocz silnika??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Czaro 35i

Wlasnie o to chodzi ze karoseria byla cala robierana ogniska rdzy zlikwidowane ogolnie jest w dobrym stanie. zawiecha rowniez po kompletnym remoncie. caly sprzet silnika byl wymieniany albo regenerowany. jedynie czego nie ruszalem to wlasnie tloków i pierscieni i z tym mam problem teraz. a szlif tloki i pierscienie to koszta kilku tysiecy nie chce tyle w niego znow wkladac. i tak mocno wyczyscil moj budzet. cylindry nie sa wzlym stanie tloki tez nie grzesza kondycja mysle ze same pierscienie starcza?? jak sadzicie?? u mnie w okolicy czesto wymienia sie same pierscienie i ludzie jezdza i nie nazekaja. nurtuje mnie pyanie czy przy moim przebiegu 350tys km zda to egzamin. sprezanie sprawdzalem ma nieco mniejze od seryjnego i rowne na wszystkich cylidrach. silnik ogolnie zwawy i ma kopa jak na same 1.9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szlif u mnie w opolu 40 zl za tuleje. Tlok z pierscieniami 170 zl. Sam ocen czy sie oplaca. Ze szlifem wyniesie ciebie to ok 700 zl wiecej niz wymiana samych pierscieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności