krzychu001 Zgłoś #1 Napisano 3 Grudnia 2007 Witam cieknie mi maglownica w pasku b5, chciałem zapytac czy ktos wyciągał maglownice z tego auta czy z tym jest duzo roboty POZDRAWIAM!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 3 Grudnia 2007 Roboty jest od ZAJE.......nia Potrzeba do tego najlepiej co najmniej dwóch. Podnosisz przód, ściągasz koła i potem sie zaczyna jazda, bo jeden kręci z dołu a drugi na górze. No i w trakcie wyciągania, trzeba jeszcze samą maglownicą obracać, co by wyszła. Dobrych "parę" godzin nam to zajęło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu001 Zgłoś #3 Napisano 3 Grudnia 2007 a jak z kolumna maglownica jest do niej przykrecona czy tylko sie wsówa widziałem ze jest tam chyba szesciokat albo kwadrat nie pamietam dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 3 Grudnia 2007 Zbytnio nie pamiętam, bo to z rok temu było, ale z jednej strony masz uchwyt na dwie sruby i z drugiej strony jest na jedną. Dodatkowo musisz poodkręcać końcówki drążków po obu stronach. No i rzecz jasna - przewody hydrauliczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu001 Zgłoś #5 Napisano 3 Grudnia 2007 OK wielkie dzieki bede walczył jutro Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość klaus Zgłoś #6 Napisano 30 Grudnia 2007 witam mam paska z 1997 roku i cieknie mi maglownica ale wyciek jest tam gdzie jest ta duza sruba czy jest tam jakis oring czy trzeba oddac maglownice do regeneracji Pozdrawiam klaus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu001 Zgłoś #7 Napisano 24 Października 2013 No i k..wa się zaczęło znowu mi maglownica puściła lekko z lewej cieknie.Pozdrawiam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FoTom Zgłoś #8 Napisano 8 Grudnia 2013 regenerowałeś czy kupiłeś używkę ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #9 Napisano 25 Grudnia 2013 Roboty jest od ZAJE.......nia Potrzeba do tego najlepiej co najmniej dwóch. Podnosisz przód, ściągasz koła i potem sie zaczyna jazda, bo jeden kręci z dołu a drugi na górze. No i w trakcie wyciągania, trzeba jeszcze samą maglownicą obracać, co by wyszła. Dobrych "parę" godzin nam to zajęło. nie ma co straszyć nawych forumowiczów roboty na max 2h na jednego, dodam tylko że trzeba uwiązać kierownicę(aby się nie obróciła) co by nie było problemu z esp, czujnikami skrętu oraz zerwaną taśmą poduchy pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #10 Napisano 29 Grudnia 2013 Hahahah ta odrazu 6ciu najlepiej. Jedna osoba. Klucze 10mm 12stokatna nasadka z przedluzkami, 22/21 o ile sie nie myle i 19,13,16 plaskie + mlotek. Zciagasz kola, plastkiki kryjace drazki, odkrecasz przewody cisnieniowe, koncowki od zwrotek, od dolu pod aku masz 1 srube i od gory masz 2 sruby. Magiel wychodzi w strone kierowcy bez zciagania zawieszenia. Czas akcji jak w dobrej bajce dla dzieci czyli max 40 minut dla wprawionej reki i okolo 2h dla nowicjusza. Plyn nowy trzeba zalac najlepiej Febi zielony syntetyk. Jak uzywana maglownica lepiej zalac mineral bo ci ja zadzioch rozszczelni. Przydalo by sie tez wyplukac nowym plynem weze i pompe zanim podlaczysz je do magla ponownie. Wskazowki: -uwazaj zebys nie zgubil tych aluminiowych podkladek pod sruby wezy dochodzacych do magla sa po 2 na srube od gory i od dolu krucca Ilosc plynu 1L starcza. ---------- Dodano o 02:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 02:39 ---------- No i k..wa się zaczęło znowu mi maglownica puściła lekko z lewej cieknie.Pozdrawiam!!! Jak bedziesz szpanowal na zakretach i rondach jaki to ty wiraszka nie jestes i jak szybko nie objedziesz tego to bedziesz co chwile magle zmienial. Wiem bo mam klienta na glebie co szaleje po zakretach i robie mu megiel co okolo 3 -4 miesiace. Tak ze zciagam, wkladam regenerowany i sle jego na regenerke by lezal na polce i czekal i tak od 3ch lat juz. Wstawialismy nowy ze sklepu, nowy z VW i regenerowane i wynika z tego ze to jego styl jazdy rozbija uszczelniacze krancowe magla bo zawsze chistoria powtarza sie co jakies 5-6k km. Swoja droga chlopina ma v6 na kompresorze 380km wiec sie nie dziwie ze szaleje jak ma czym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #11 Napisano 12 Maja 2014 od dolu pod aku masz 1 srube i od gory masz 2 srubyMoże ktoś dokładniej pojaśnić gdzie są te śruby ? Pod aku to jeszcze rozumiem, ale od góry ? Gdzie ich szukać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek Zgłoś #12 Napisano 13 Maja 2014 Może ktoś dokładniej pojaśnić gdzie są te śruby ? Pod aku to jeszcze rozumiem, ale od góry ? Gdzie ich szukać ? pod aku, druga pod serwem a trzecia od spodu, musisz się położyć pod autem, żeby ją zobaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grave_digger Zgłoś #13 Napisano 9 Kwietnia 2015 Witam! Ktoś kupował albo regenerował maglownicę w b5 FL? jakie koszty są zakupu i regeneracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaniak86 Zgłoś #14 Napisano 12 Lipca 2015 regeneracja 600, nowa 900, a używka 300-400 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil.tomasz Zgłoś #15 Napisano 20 Marca 2017 Hahahah ta odrazu 6ciu najlepiej. Jedna osoba. Klucze 10mm 12stokatna nasadka z przedluzkami, 22/21 o ile sie nie myle i 19,13,16 plaskie + mlotek. Zciagasz kola, plastkiki kryjace drazki, odkrecasz przewody cisnieniowe, koncowki od zwrotek, od dolu pod aku masz 1 srube i od gory masz 2 sruby. Magiel wychodzi w strone kierowcy bez zciagania zawieszenia. Czas akcji jak w dobrej bajce dla dzieci czyli max 40 minut dla wprawionej reki i okolo 2h dla nowicjusza. Plyn nowy trzeba zalac najlepiej Febi zielony syntetyk. Jak uzywana maglownica lepiej zalac mineral bo ci ja zadzioch rozszczelni. Przydalo by sie tez wyplukac nowym plynem weze i pompe zanim podlaczysz je do magla ponownie. Wskazowki: -uwazaj zebys nie zgubil tych aluminiowych podkladek pod sruby wezy dochodzacych do magla sa po 2 na srube od gory i od dolu krucca Ilosc plynu 1L starcza. ---------- Dodano o 02:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 02:39 ---------- Jak bedziesz szpanowal na zakretach i rondach jaki to ty wiraszka nie jestes i jak szybko nie objedziesz tego to bedziesz co chwile magle zmienial. Wiem bo mam klienta na glebie co szaleje po zakretach i robie mu megiel co okolo 3 -4 miesiace. Tak ze zciagam, wkladam regenerowany i sle jego na regenerke by lezal na polce i czekal i tak od 3ch lat juz. Wstawialismy nowy ze sklepu, nowy z VW i regenerowane i wynika z tego ze to jego styl jazdy rozbija uszczelniacze krancowe magla bo zawsze chistoria powtarza sie co jakies 5-6k km. Swoja droga chlopina ma v6 na kompresorze 380km wiec sie nie dziwie ze szaleje jak ma czym Kolego a co do tego płukania węży i pompy jak wygląda procedura,bo robiłem wymianę płynu ale z maglem, kręcąc kierownica w lewo i prawo do końca a bez magla mógłbyś podsunac jakiś sprawdzony sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach