kanarek30 Zgłoś #1 Napisano 20 Kwietnia 2006 Mam pewien problem.Ponieważ dużo jeżdżę z przyczepką i nie mam regulacji świateł to często kierowcy mi migają.Chce zamontować regulacje, kupiłem silniczki i włącznik świateł, wtyczki też koło świateł są.Tylko zastanawia mnie czy to wszystko ? Czy ktoś nie montował czegoś takiego .Zastanawiam sie czy nie potrzebne będą jakieś przekaźniki czy coś takiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #2 Napisano 21 Kwietnia 2006 Też zamierzam wstawić elektryczna regulacje swiateł. Zastanawiam się czy trzeba mieć specjalne lampy czy do tych co ma musze dylko dokupic sliniczki. Dodam jeszcze że w kabinie nie mam pokrętła do regulacji, ale to jest mały problem bo można kupic. Mam nadzieje że ktoś juz przerabiał ten temat i opisze pokrótce co i jak należy zmienić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #3 Napisano 21 Kwietnia 2006 Ja bede zakładał juz pokupowałem wszystko i instalacje przygotowałem bo nie mam w orginale. Poza silniczkami i przełącznikiem nic nie potrzeba lampy standart maja opcje do regulacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Denek Zgłoś #4 Napisano 21 Kwietnia 2006 Ja u siebie w Pasku nie mam regulacji i jestem ciekawy jaki jest koszt tych części potrzebnych do zainstalowania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kanarek30 Zgłoś #5 Napisano 21 Kwietnia 2006 Za silniczki do lamp zapłaciłem 50zł . Włącznik świateł też 50 zł, wszystko kupiłem na allegro.Tylko włącznik który ja kupiłem nie ma włącznika do halogenów. Taki z halogenami chcą 100 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #6 Napisano 21 Kwietnia 2006 Od siebie dodam tylko, że regulator wysokości świateł ma wtyczkę 3 przewodową. Kolory przewodów we wtyczce od góry trymera: brązowy czerwono-niebieski żółto-niebieski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gajdus Zgłoś #7 Napisano 22 Kwietnia 2006 a to tego nie ma w standardzie w b4?? u mnie jest i myslałem ze to standard zaje***cie duża ta regulacja podoba mi sie w innych furach widziałe ze prawie jej nie ma a tu naprawde duuuzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartizu Zgłoś #8 Napisano 22 Kwietnia 2006 a to tego nie ma w standardzie w b4?? u mnie jest i myslałem ze to standard Ja jeszcze kilka dni wstecz myślałem, że relingi dachowe w B4 to seria - dopóki nie zobaczyłem Paska bez... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gajdus Zgłoś #9 Napisano 22 Kwietnia 2006 wow!! ja takiego nie widziałem moze na zamowienie robili bez... za dopłata hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danzet Zgłoś #10 Napisano 6 Kwietnia 2008 No cóż wynikła potrzeba odświeżenia wątku. Proszę o podpowiedzi w mojej sprawie, która wygląda tak: niespełna rok temu kupiłem swojego B4 i włącznik świateł jest bez regulacji wysokości świecenia, ale ostatnio zauważyłem, że wnętrza obu reflektorów ruszają się, więc postanowiłem się temu przyjrzeć. Okazało się w reflektorach siedzą silniczki lecz są odpięte wewnątrz reflektora i nie podłączone do przewodów. Wymontowałem silniczki i na akumulatorze wysunąłem je max i zaczepiłem w reflektorach i teraz lampy nie latają. Nie dawało mi to spokoju zajrzałem więc pod włącznik świateł i okazuje się, że jest tam przewód od sterowania lampami, więc postanowiłem podłączyć sobie regulację. Podłączyłem przewody do silniczków i podpiąłem regulator wysokości z BMW bo taki miałem, ale lampy ani drgnęły. Uznałem, że pewnie ten z BMW nie pasuje więc kupiłem sam regulator od golfa (bez włącznika świateł) na giełdzie i podłączyłem, ale światła nadal nie reagują. Czasami tylko słychać delikatne stuknięcie silniczków. Proszę o podpowiedzi co może być. Silniczki jak miałem wyjęte z lamp to działały więc chyba są OK, we wtyczce przy włączniku na brązowym przewodzi mam masę, na środkowym nic, a na żółto niebieskim plus, przy lampach też mam napięcie na wtyczkach. Co może być nie tak, co sprawdzić, czy można sprawdzić regulację bez przełącznika (jakoś na krótko), w pt mam przegląd, na którym koleś będzie mi ustawiał światła więc chciałbym żeby to chodziło jak należy, dlatego proszę o podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #11 Napisano 7 Kwietnia 2008 denzet-sprawdz czy wewnatrz gdzies sie nie zacina bo jezeli tak jest to przekaznik bedzie wywalal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danzet Zgłoś #12 Napisano 7 Kwietnia 2008 wnętrze lamp chodzi bez zarzutu, a to stuknięcie to może być faktycznie przekaźnik, który to jest? może w nim tkwi przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #13 Napisano 7 Kwietnia 2008 :)nie mialem takich problemow ale musze u siebie sprawdzic to dam zna ktory to jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danzet Zgłoś #14 Napisano 7 Kwietnia 2008 Czy na pewno powinien być tam jakiś przekaźnik. Na forum nie znalazłem żadnej informacji na temat przekaźnika od regulacji świateł i nie ma takowego na spisie przekaźników dostępnym na forum. Może po prostu nie mam tego przekaźnika i tu jest przyczyna, a to tykanie to tylko moje wrażenie. Będę wdzięczny za info czy na pewno i gdzie jest ten przekaźnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #15 Napisano 7 Kwietnia 2008 Sprawdzalem u siebie i rzeczywiscie nic w wewnatrz nie tyka po regulowaniu wysokosci swiatel sluchac jedynie jak silniczki pracuja tak w jedna jak i w druga strone byc moze sa tam jakies mikrowylaczniki ktore odlaczaja zasilanie w momencie kiedy reflektory osiagna dolny lub gorny pulap.Jeszczjedno a sprawdz sciezke na pokretle regulacji polozenia swiatel czy to wogole jest rozbieralne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danzet Zgłoś #16 Napisano 7 Kwietnia 2008 wczoraj rozebrałem ten włącznik i wygląda na to że wszystko jest ok. Czy można to sterowanie sprawdzić jakoś na krótko? Jeśli dokładałeś u siebie te silniczki to czy wystarczyło wsadzić silniczki i przełącznik i wszystko hulało jak należy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #17 Napisano 7 Kwietnia 2008 nic nie kombinowalem przy tym tak bylo w orginale i niech tak zostanie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danzet Zgłoś #18 Napisano 7 Kwietnia 2008 to chyba jednak wina silniczków powyjmowałem je z lamp i nie śmigają. Jak je rozłożyłem to silnik po podłączeniu na krótko chodzi, ale jak zwieram przez te 3 styki to cisza. Na razie chyba to zostawie i mam nadzieję, że nie przeszkodzi to w przeglądzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojtas388 Zgłoś #19 Napisano 7 Kwietnia 2008 Witajcie mam problem ze swoim Passatem a dokładnie regulacja wysokości świateł nie działa od czego to może zależeć może od bezpiecznika. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danzet Zgłoś #20 Napisano 7 Kwietnia 2008 najpierw dobrze sprawdz silniczki, u mnie te 3 piny które są w ich obudowach były zaśniedziałe i od tego zaczynałem szukanie usterki. Próbowałem zlokalizować jakieś bezpieczniki ale bez rezultatu więc nie powiem Ci który opowiada za regulację. W sumie przez ostatnie kilka dni przejrzałem dokładnie ten układ i wina zapewne leży we włączniku świateł, w potencjometrze regulacji lub w silniczkach. Pamiętaj, że regulacja działa przy włączonym zapłonie i włączonych światłach. Daj znac jak zlokalizujesz usterkę. Ja w niedzielę ruszam na giełdę po nowe silniczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach