Gość Pawlitoooo Zgłoś #1 Napisano 6 Października 2007 Witam mam pytanie nie jestem mechanikiem i nieznam sie za dobrze na tym ale wycieka mi paliwo z pompy wtryskiwaczy a dokladnie z pod plastikowej czarnej tuleji ktora jest w sprezynach. niewiem jak sie to nazywa ale mam pytanie czy mozna samemu to zrobic a jezeli nie to jaki moze byc koszt tej tuleji i koszt naprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wengan Zgłoś #2 Napisano 10 Listopada 2007 Mam podobny problem. Też w okolicach owych sprężyn wycieka mi paliwo. Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Nie da się jeździć bo w kabinie cholernie śmierdzi ropą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wengan Zgłoś #3 Napisano 20 Listopada 2007 Jutro jadę do gościa od pomp wtryskowych. Z tego co z nim ustaliłem to naprawa nie jest skomplikowana. Powiedział, że zajmie mu to max. godzinke i będzie kosztowało 80 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 20 Listopada 2007 zrobcie sami. koszt oringu 10gr, czas pracy jakies 2 godz. sam robilem i jestem z siebie dumny:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Płycik Zgłoś #5 Napisano 20 Listopada 2007 Dodam,że wskazana jest też wymiana tulejki w dekielku pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #6 Napisano 21 Listopada 2007 Dodam,że wskazana jest też wymiana tulejki w dekielku pompy. e tam. samo zalozenie nowego oringu wystarczy. pewnie tulejka bedzie nierowno wyrobiona, ale raczej nie tak, zeby wplywala na dzialanie mechanizmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wengan Zgłoś #7 Napisano 21 Listopada 2007 Płycik napisał/a: Dodam,że wskazana jest też wymiana tulejki w dekielku pompy. Mój "pompiarz" coś właśnie wspominał o owej tulejce, że trzeba będzie ją wymienić. Szczerze mówiąc nie mam czasu na to żeby zabrać się za to samemu i nie do końca wierzę w swoje umiejętności Pracuję do wieczora a po nocy już mi się nie chce siedzieć w garażu. Ostatnio już poświęciłem kilka wieczorów na walkę z mechanizmem elektrycznych szybek i mam dosyć. Ale wielkie dzięki za podpowiedź. Może uda mi się trochę utargować za usługę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wengan Zgłoś #8 Napisano 30 Stycznia 2008 No i 2 miesiące mineły, cztery wizyty u "pompiarza", a ropa jak leci tak leci. Człowiek wymieniał już oringi, tulejki i nic to nie daje. A kurcze, kilku moich znajomych robiło u niego ten sam zabieg i jest ok. Czy ja mam inną pompę, może pecha czy co?? A tak na poważnie wie ktoś może jaki rozmiar oringu trzeba założyć. Tak się zastanawiam że może wcisnąć jakiś grubszy żeby dokładniej uszczelnił. I jeszcze jedna prośba o podpowiedź jak samemu przeprowadzić taką wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #9 Napisano 31 Stycznia 2008 eh a mowilem zrob sam to nie... rozmiaru oringu nie podam, ale bierzesz oske gazu, lecisz do sklepu z uszczelnieniami i dobierasz taki, zeby dokladnie przylegal w rowku na osce i jednoczesnie byl na tyle gruby zeby ciezko bylo wsadzic oske w tuleje bez kombinacji. tak zrobilem i zadnych wyciekow nie ma. tulejki w ogole nie ruszalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wengan Zgłoś #10 Napisano 31 Stycznia 2008 eh a mowilem zrob sam to nie... rozmiaru oringu nie podam, ale bierzesz oske gazu, lecisz do sklepu z uszczelnieniami i dobierasz taki, zeby dokladnie przylegal w rowku na osce i jednoczesnie byl na tyle gruby zeby ciezko bylo wsadzic oske w tuleje bez kombinacji. tak zrobilem i zadnych wyciekow nie ma. tulejki w ogole nie ruszalem. Ano fakt, że gdybym zabrał się sam to może by już było sucho :-) Mam takie pytanko. Rozumiem że trzeba zdjąć te sprężyny co są na zewątrz popmpy, odpiąć linkę i odkręcić dekielek (4 imbusy). Tylko zastanawia mnie czy ośka da się tak wyjąć czy może jest jeszcze jakoś mocowana w pompie. Z góry dzięki za podpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach