Gość Marcin-Gora Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2007 dzisiaj przy rutynowej kontroli powietrza zauwazyłem ze zew strona lewej opony z tyłu jest bardziej starta.Nie zwracałem na to uwagi i nie wiem od jak dawna sie to dzieje...w ciagu roku zrobiłem na tych oponkach jakies 25 tyś i nie były juz pierwszej młodosci...co warto dodac-wydaje mi sie, że gdy 5 miesiecy temu zmieniałem łozysko nie było widac róznic. Koledzy poradzcie-czy może to byc wina łozyska, moze amortyzatory albo krzywa belka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zamiet Zgłoś #2 Napisano 5 Października 2007 a geometrie zawieszenia robil ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #3 Napisano 5 Października 2007 Marcin-Gora, sprawdź kąt pochylenia i zbieżność tylnych kół. Jeśli któreś wychodzi poza dopuszczalny zakres podany przez producenta, to belka niestety do wymiany. Uwalone amorki to raczej na ząbkowanie opon mają wpływ a nie ścieranie po krawędziach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #4 Napisano 5 Października 2007 Marcin-Gora, sprawdź kąt pochylenia i zbieżność tylnych kół. Jeśli któreś wychodzi poza dopuszczalny zakres podany przez producenta, to belka niestety do wymiany.Uwalone amorki to raczej na ząbkowanie opon mają wpływ a nie ścieranie po krawędziach. Podzielam zdanie kolegi. Możliwe zniszczczone, przepracowane silentblocki (czy jakoś tak ) na wahaczu po dwa na każda strone. Jedz na stację sprawdzić geometrię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #5 Napisano 5 Października 2007 Uwalone silentblocki nie dałyby takiego efektu - przekosiła by się cała belka i auto szło by "bokiem"... Niestety - konieczna geometria tylnej osi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #6 Napisano 25 Czerwca 2009 Witam mialem tak samo w B3 kombi jedna opona od zewnątrz ściętą całkowicie juz prawie cała łysa a druga nic bierznik ok.później założyłem zimówki i nic takiego się nie działo,na lato założyłem juz inne koła 15"szer.195 bo tamte były 16"szer.225 i też nic takiego się nie dzieje to pomyślałem że to wina opony i tak pozostało. ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 20:04 ---------- A teraz kupiłem B4 też kombi i jak stał na 14" wszystko wyglądało ok.ale jak założyłem 16"to się okazało że jedno koło tylne wystaje ponad 1cm.bardziej od drugiego dodam jeszcze że przed zmianą kół zmieniłem tuleje belki i amorki.Jeszcze z góry patrząc to te bardziej wystające tak jak by było jeszcze zukosowane,tak jak by z tyłu bardziej wystawało, nie wiem czy to belka krzywa czy co, bo jak go bym załadował to lewe myślę że by było ok a te prawe co bardziej wystaje to na 100% by tarło,a druga sprawa że to nie ładnie wygląda niby centymetr a odrazu rzuca się w oczy i jeszcze jakoś ukosem ustawione to juz całkiem lipa.Podpowiedzcie co to może być i czy da radę to jeszcze ustawić.Dzięki i pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 25 Czerwca 2009 Belkę przestawia się na śrubach przy podłodze, jedź na geometrię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #8 Napisano 25 Czerwca 2009 Wielkie dzięki Tomek,jutro jadę sprawdze geometrię bo normalnie aż się patrzeć na to nie mogę.Jeszcze raz dzięki! POZDRAWIAM!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #9 Napisano 3 Lipca 2009 Witajcie był pasek na geometri i się okazało że geometrycznie jest wszystko ok.już sam nie wiem co to może być czy to wina dystansów czy co no ale niby dwa takie same to raczej nie to już sam nie wiem:mad: Jak macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie:(.Pozdro... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tuner 63 Zgłoś #10 Napisano 3 Lipca 2009 Mysle ze to moze byc wina dystansow a najlepiej sciagnac kola i dystansy i zmierzyc grubosc suwmiarka i jeszcze jedno kola(znaczy felgi) sa takie same ?? sprawdz ET , jest nabite na feldze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #11 Napisano 3 Lipca 2009 Jeśli masz profil 50 i niżej to tak się robi na naszych drogach na niskim profilu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #12 Napisano 5 Lipca 2009 (edytowane) Koła raczej wszystkie takie same bo wczesniej mialem je w B3 i nie było problemów ale tam były bez dystansów jeszcze sprawdze dokładnie ET jak będę zmieniał oponki bo juz czas zmienić,bo koła tylko założone na sztukę żeby właśnie zobaczyć jakie oponki kupić,a jeśli chodzi o profil to go kupiłem na 14" 185/65 (zimówki) ale koles dodał letnie 15" 195/55 a teraz właśnie założyłem 16" 205/50 i na nich tak widać że jedno trochę bardziej wystaje od drugiego.Ale dopiero wtedy pojadę do wulkanizacji jak się z nim oporam i zechce wogóle jechać,bo narazie to nie chce jeździć. Edytowane 5 Lipca 2009 przez dark24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach