Skocz do zawartości
stasiu12

Prosze o sprawdzenie logów 003 i 011

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosze o sprawdzenie logów z mojego autka silnik 2.5 Tdi 150 km AFB

Wednesday,02,January,2008,12:16:16

4B0 907 401 H ,, G00SG D33 ,

 

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,RPM,Abs. Pressure,Abs. Pressure,Duty Cycle,,,,,,,,,,

,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.00,1578,1918,1102,87.2,,,,,,,,,,

,0.34,1694,1928,1255,83.6,,,,,,,,,,

,0.80,1763,1938,1377,80.5,,,,,,,,,,

,1.26,1879,1969,1510,74.6,,,,,,,,,,

,1.70,1995,1989,1673,68.6,,,,,,,,,,

,2.14,2111,1999,1785,67.9,,,,,,,,,,

,2.60,2250,1999,1907,66.3,,,,,,,,,,

,3.06,2390,2020,2009,67.5,,,,,,,,,,

,3.54,2529,2030,2111,67.1,,,,,,,,,,

,4.00,2691,2040,2183,62.7,,,,,,,,,,

,4.49,2830,2040,2152,59.6,,,,,,,,,,

,4.96,2970,2050,2091,60.4,,,,,,,,,,

,5.43,3109,2071,1928,68.3,,,,,,,,,,

,5.89,3248,2091,1979,67.5,,,,,,,,,,

,6.35,3364,2101,2050,66.7,,,,,,,,,,

,6.80,3480,2122,2101,65.5,,,,,,,,,,

,7.25,3596,2122,2122,65.1,,,,,,,,,,

,7.71,3712,2122,2122,65.5,,,,,,,,,,

,8.14,3805,2122,2132,65.1,,,,,,,,,,

,8.60,3921,2122,2122,65.5,,,,,,,,,,

,9.05,4014,2122,2122,65.1,,,,,,,,,,

,9.50,4106,2122,2122,64.7,,,,,,,,,,

,9.96,4199,2111,2111,65.1,,,,,,,,,,

,10.40,4246,2111,2111,65.5,,,,,,,,,,

,10.86,4338,2111,2101,65.5,,,,,,,,,,

 

Wednesday,02,January,2008,12:18:35

4B0 907 401 H ,, G00SG D33 ,

 

,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,RPM,Mass Air / Rev.,Mass Air / Rev.,Duty Cycle,,,,,,,,,,

,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.00,1392,337.6,310.1,21.3,,,,,,,,,,

,0.46,1392,361.1,329.7,30.8,,,,,,,,,,

,0.91,1415,376.8,357.2,32.7,,,,,,,,,,

,1.34,1462,859.6,412.1,95.5,,,,,,,,,,

,1.80,1485,859.6,443.5,95.5,,,,,,,,,,

,2.26,1554,859.6,459.2,95.5,,,,,,,,,,

,2.72,1624,859.6,482.8,95.5,,,,,,,,,,

,3.18,1717,859.6,518.1,95.5,,,,,,,,,,

,3.62,1833,859.6,557.4,95.5,,,,,,,,,,

,4.09,1949,859.6,600.5,95.5,,,,,,,,,,

,4.55,2065,863.5,631.9,95.5,,,,,,,,,,

,5.01,2204,875.3,655.5,95.5,,,,,,,,,,

,5.47,2320,879.2,671.2,95.5,,,,,,,,,,

,5.93,2459,879.2,675.1,95.5,,,,,,,,,,

,6.37,2598,879.2,651.6,95.5,,,,,,,,,,

,6.83,2738,879.2,628.0,95.5,,,,,,,,,,

,7.29,2854,879.2,616.2,95.5,,,,,,,,,,

,7.72,2970,879.2,604.5,95.5,,,,,,,,,,

,8.18,3086,879.2,612.3,95.5,,,,,,,,,,

,8.63,3202,879.2,616.2,95.5,,,,,,,,,,

,9.08,3294,879.2,612.3,95.5,,,,,,,,,,

,9.54,3410,879.2,608.4,95.5,,,,,,,,,,

,9.97,3526,879.2,608.4,95.5,,,,,,,,,,

,10.42,3619,879.2,604.5,95.5,,,,,,,,,,

,10.88,3712,879.2,596.6,95.5,,,,,,,,,,

,11.33,3805,879.2,592.7,95.5,,,,,,,,,,

,11.78,3898,879.2,588.8,95.5,,,,,,,,,,

,12.22,3967,879.2,580.9,95.5,,,,,,,,,,

,12.68,4060,879.2,573.1,95.5,,,,,,,,,,

,13.13,4130,879.2,569.1,95.5,,,,,,,,,,

,13.58,4199,879.2,561.3,95.5,,,,,,,,,,

,14.04,4292,879.2,557.4,95.5,,,,,,,,,,

,14.50,4362,879.2,549.5,95.5,,,,,,,,,,

,24.22,766,200.2,345.4,15.0,,,,,,,,,,

,24.67,766,200.2,329.7,15.0,,,,,,,,,,

,25.13,766,200.2,314.0,15.0,,,,,,,,,,

,25.58,766,200.2,314.0,15.0,,,,,,,,,,

,26.03,766,200.2,310.1,15.0,,,,,,,,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75

wygląda na to że przepływa za mało mierzy powietrza grupa 003. to moze powodowac mniejsze dawki paliwa. powinna byc zblizona do 880 lub wiecej a pokazuje mniej. turbo chodzi w miare dobrze. ta opinia nie jest od profesjonalisty a usera forum, wiec jak sie troche myle smiało mozna mnie poprawić. wedłóg mjie to moze autko byc lekko mułowate ze wzgledu na zanizanie wartości. w moim przepływka pokazuje znacznie wiecej niz wartość zadana, ale wynika to z wirusa:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KRiS_2

Ilość powietrza mierzona przez przepływomierz jest bardzo mała u mnie w AVF prawie w całym zakresie obrotów przekracza 850. Niskie wartości mogą oznaczać kończącą się przepływkę.

Samochód nie wydaje ci się wolniejszy? Przy zepsutym lub odłączonym przepływomierzu komputer pokazuje stałą wartość ok 550. Możesz spróbować odłączyć i zobaczyć czy będzie zauważalna różnica.

 

Turbo wydaje się troche za słabo dmuchać na niskich obr. Dla pewności radziłbym sprawdzić sczelność połączeń przewodów idących od turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda w bloku 11 na przycinające się łopatki kierownic turbiny ( dopiero po ok 2500 osiąga zadaną wartość , natomiast blok 3 - przepływka zaniża - u mnie było podobnie po wymianie na nowego boscha jest dopiero czym jechać ,

 

Mam sprawdzoną przepływkę Bosch nr.0 281 002 216 ,mogę ją sprzedać za 120 zł z gwarancją że nie zaniża dawki ( mam ją od kuzyna który rozbił paska )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeplywke juz wymienilem, faktycznie teraz auto smiga duzo lepiej niz wczesniej, czekam jeszcze na opinie co do turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KRiS_2

Co do turbo to zawór regulacji ciśnienia doładowania (N75) on steruje położeniem kierownic w turbo (ciśnieniem doładowania) często powoduje problemy.

Sporadycznie są problemy z czujnikiem ciśnienia doładowania- temperatury powietrza (G71/72) (pokazuje złe wartości) i jeżeli instalacja podciśnieniowa, przewody doprowadzające powietrze są szczelne, filtr powietrza czysty to dopiero wtedy może być winna turbosprężarka.

 

Spróbuj zrobić teraz logi po wymianie przepływomierza może wszystko jest w porządku i umieść je na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zaworek EGR nie powinien sie zamknąć przy pełnym obciążeniu ? U mnie zamyka sie calkowicie (4,68%) w momencie gdy wciskam pedal gazu w podloge - tylko ja mam auto Passat B-4 1,9 TDI (1Z) z 94 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KRiS_2

1 Obroty silnika w o/min

2 Zasysana masa powietrza w mg/skok (wymagana)

3 Zasysana masa powietrza w mg/skok (rzeczywista)

 

4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu recyrkulacji spalin w %

 

W AVF/AWX wynosi on 4,8 % w całym zakresie obrotów podczas mocniejszego przyśpieszania

 

EGR-em steruje zawór podciśnieniowy N18 jest on z czarną główką wygląda podobnie jak N75 (biała główka).

 

Jeżeli będziesz robić nowe logi zrób jeszcze dodatkowo blok 008.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 Obroty silnika w o/min

2 Zasysana masa powietrza w mg/skok (wymagana)

3 Zasysana masa powietrza w mg/skok (rzeczywista)

 

4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu recyrkulacji spalin w %

 

W AVF/AWX wynosi on 4,8 % w cały zakresie obrotów podczas mocniejszego przyśpieszania

 

czyli te silniki dzialaja jak kazde inne :D stasiu12 chyba masz rabniety zawor od EGR. A wlasnie jak LOGI po wymianie przeplywomierza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności