Skocz do zawartości
dlugiiii

Problem z drążkami kierowniczymi-WYMONTOWANIE

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pomóżcie ,bo mnie coś weźmie :kwasny: Aby wykręcić drążek kierowniczy od maglownicy sa potrzebne 2 klucze -22 i ?? ( to nie ważne ,akurat nie miałem dziś suwmiarki przy sobie). Czy gwint jest normalny tzn w lewą strone powinienem drążek odkręcać,bo coś nie bardzo chce puścić :dobani: Zacząłem od lewej strony próby,bo z prawą to nie mam pojęcia jak się zabrać ,czyżby wszystkie czynności (zakładanie gumy gufrowanej ,opasek) robi sie od zewnątrz,bo od spodu to wogole nic nie widać i tak samo od góry jest :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostęp tylko od koła , gwinty prawe .Dla ułatwienia instrukcja de i montażu drążka kierowniczego . :vw:

drkierin0.th.jpg

drkier2wr6.th.jpg

Po całej operacji oczywiście ustawienie geometri !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ,tylko szkoda,że takie du**** miejsce jest :( Klucz do odkręcenia drążka od maglownicy jest 38 dla ciekawskich :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności