Skocz do zawartości

malymk45

  • Liczba zawartości

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O malymk45

  • Urodziny 05.04.1960

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opole

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam Wczoraj metoda eksperymentu zastapilem napinacze i poduszki rezystorami Jakie bylo moje zdziwienie ze po podlaczeniu kompa i skasowaniu bledow kontrolka zgasla !!! Dodam auto kupione po stluczce z wystrzelonymi poduchami. PROSZE NIEUMORALNIAC MNIE I PISAC ZE NIESTAC MNIE NA AUTO BO MAM NOWE PODUCHY + PASY !!!! Czy ja musze kasowac crashdata jak kontrolka gasnie ? Podłączyłem na rezystorach poniewaz chcialem sprawdzic czy moj program skasuje bledy i zgasnie kontrolka a jakos z poduchami mialem lekkie obawy ze moze byc buuum !!! Czy to jest prawidlowa sytuacja ? Moge normalnie podpiac poduchy wykasowac bledy i jezdzic tak ? Wszyscy pisza ze trzeba kasowac crashdata zeby bylo mozna skasowac poduchy jak nic takiego nie robilem a kontrolka zgasla Pozdrawiam
  2. Pasek jezdzi okazalo sie ze padla pompka 270 zl i 1h roboty i pasek smiga byl zapowietrzony dlatego nie odpalal ;/ udalo sie odpalic na starej pompce ale po odglosach jakie wydawala nie pozostalo jak wymienic na nowa. jakby ktos szukal to moge troszke pomoc : kupilem ""oryginal z ta roznica ze nowy nr zawieral bodajze trzy 111 Pozdrawiam
  3. tez podejzewam ze odcielo zasilanie, jutro sprawdze na podpietej wtyczce, pompke mialem wymontowana - zeby zczytac nr. i jakie bylo moje zdziewienie jak po podlaczebniu do aku dzialala - sprawdzalem z paliwem i jak na moj gust cisnienie bylo duze. po zamontowaniu w aucie tak jak napisalem pompouje max 2 s. i zdecycowanie to jest za krotko (mialem zalozony max 10cm wezyk do butelki i niestety paliwo tam nie dolecialo ale w wezyku sie pokazalo
  4. zmierzylem albo probowalem okazuje sie ze napiecie na wtyczce jest dosłownie na 1 sekunde. pomieru dokonywlem na odpietej wtyczce od pompy . vcds nie wykazuje zadnych błedow. wie ktos moze gdzie jest sterownik pompy i przekaznik ?
  5. Witam Przedwczoraj podczas jazdy pasek zgasł i nieodpala ;/ W pierwszej chwili wydawalo mi sie ze padla burczaca pompka bo przestala wydawac jakie kolwiek oznaki zycia. Nastepnego dnia zabralem sie za zczytywanie bledow mialem 005661 p161d i kontynuowalem sprawdzanie. Ku mojemu zdziwieniu pompka po wlaczeniu zaplonu pracuje 2 sek. przy probie uruchomienia silnika pompka nie dziala (dziala tylko po wlaczeniu zaplonu). filtr paliwa został zalany. Co moze byc przyczyna nieodpalania ? Pozdrawiam
  6. dzieki za pomoc po pracy sprawdze jaki kolor kabli mi zostal ale wydaje mi sie ze sa takie same kolory.
  7. Witam W moim Pasku brakuje termometra zewnetrznego, zostały tylko same przewody. Czujnik i wtyczke kupilem w serwisie niestety bez pinow bo nie mieli... Panowie niechcieli śie pochwalic jak mają iść przewody do wtyczki ;/
  8. Hehe A ja tak mam świecą cały czas i a niechcę czyli tam mam wpisac 0 ? Pozdrawiam
  9. Oddaj zdecydowanie !! Zaniży przebieg i prędkość o ok. 2km/100 i wizualnie średnica o 1,1cm mniejsze koło.
  10. Jak klapa zamknięta to światła w bagażniku brak, jak otwarta to światło jest. Więc chyba czujnik. Albo czary jakie ? Wybacz żarcik . Klapa to 3/5 drzwi zasada ta sama mikrowłącznik w zamku .
  11. Michal1980 kup dwie nowe oponki na przód takie jak masz na tylnej osi . Wszystkie 4 opony powinne być o takich samych parametrach ,a przynajmniej bardzo zbliżonych !!
  12. Uszczelka jest zbudowana ze stalowej listwy pokrytej gumą , jeśli guma pęknie np. przy ściąganiu stalowa listwa koroduje powodując śniedzienie i porowatość gumy . kup nową w serwisie jest dość droga ale możesz szukać na allegro , bo umiejętnie zdemontowana może być OK , ale z tym ostrożnie . Wymiana nie jest bardzo skomplikowana , tylko wyginać jej nie możesz .
  13. Miałem podobny stuk, powodowała go uszkodzona poduszka silnika . Są dwie po obu stronach silnika.
  14. Każde włączenie klimy powoduje znacznie obciążenie silnika , przy właczeniu obroty spadają ale komputer sam je zwiększa i jest to prawidłowy objaw.Co do piszczenia przy załaczonej klimie to może być zaluzny pasek który piszczy dopiero pod obciążeniem lub zużyte łożysko rolki napinającej piszczące z tego samego powodu. Więc zacznij od napięcia paska , nie pomogło , to zdejmij dekielek z łożyska napinacza i psiknij na łożysko WD lub podobnym , nie pomogło to teraz zabież się za sprzęgło kompresora, a najlepiej niech obejży to fachowiec.Mniejsza ilość czynnika może powodować słabsze chłodzenie , a za prawidłowe smarowanie sprężarki odpowiada olej w układzie.
  15. Nowe tarcze i nowe klocki muszą się dotrzeć !! zwiększ odstęp za poprzedzającym autem ,często używaj hamulca tylko pamiętaj za tobą też ktoś jedzie , zrób tak jeszcze z 300km. Jak sie nie polepszy wpisz w szukajce "hamulce"i tam szukaj odpowiedzi na twoje problemy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności