Gość frugo Zgłoś #1 Napisano 9 Grudnia 2008 Witam Wałkowałem całe forum na okrągło przekopałem pół auta i efekt dalej to samo:( Mianowicie przy pierwszym odpaleniu auta mogę wcisnąć pedał do dechy i pasek jedzie jak zwykły diesel muł to mało powiedziane Jeżeli zgasze silnik i uruchomie go zaraz ponownie , nie zawsze udaje się to za drugim razem ,ciągnie super ale dopiero od 2 tyś Pare razy zdarzyło sie że przy któryms z kolei odpaleniu ,ciągnoł od samego początku wtedy aż miło było jezdzic takim autem Oczywiscie wszystkie próby wciskania gazu do dechy na rozgrzanym silniku:) - Przejrzałem wszystkie przewody podejrzane wymieniłem na nowe , Są szczelne - wyczyściłem n75 , wpiołem go na 12v i tyka, napięcie dochodzące do zaworka 1 gniazdo 3,3v 2 gniazdo 12v - wyczyściłem przepływke - cięgno do sterowania klapką turbiny chodzi lecz nie jestem pewien czy w pełnym zakresie , sikłem wd40 i rozruszałem - vag pokazuje 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Czy jeszcze mogę coś sprawdzić ewentualnie wyczyścić zanim się wezme za sciąganie turbiny PROSZE O JAKIEŚ RADY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość razan Zgłoś #2 Napisano 9 Grudnia 2008 No to chyba już wiemy co dolega Twojemu passkowi "17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation" Prawdopodobnie zacinające się łopatki sterowania turbiną. Czyszczenie jak nic. Tryb awaryjny od odpalenia z opisu. Wbrez pozorom-możliwe. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość frugo Zgłoś #3 Napisano 9 Grudnia 2008 No to chyba już wiemy co dolega Twojemu passkowi Prawdopodobnie zacinające się łopatki sterowania turbiną. Czyszczenie jak nic. Tryb awaryjny od odpalenia z opisu. Wbrez pozorom-możliwe. Pozdrawiam. Czyli już nie szukać innych przyczyn tylko brać się za demontaż:633: ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość razan Zgłoś #4 Napisano 9 Grudnia 2008 No można jeszcze pojechać gdzieś na VAGA dynamicznego, wtedy większość będzie wiadoma. Mi się jednak wydaje że czyszczenie nieuknione. Ja z koleji w swoim pasku zauważyłem dziwne reagowanie na pedał gazu. Na początku nic a potem "jeb" Więc przyjdzie wiosna i jaaazda z turbinką do czyszczenia Jeżeli u Ciebie napewno to nie jest to to małe czyszczonko żadnej turbawce jeszcze nie zaszkodziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość frugo Zgłoś #5 Napisano 9 Grudnia 2008 W takim razie zabieram się do roboty , dam znać co i jak po czyszczeniu Dzięki za podpowiedz POZDRO --- scalone --- Turbinka zdjęta rozłożona na części , jutro czyszczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość frugo Zgłoś #6 Napisano 12 Grudnia 2008 :mad:Turbinka wyczyszczona na cacy lecz efekt mojej pracy żałosny 4 Faults Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent- zawór N75 - ---------zawór N249 powietrza obiegowego turbosprężarki 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent n75 -------padł albo wyczyscic 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent19561 ----------- zawór N239 przelączania klapy kolektora ssącego - przerwa lub zwarcie z masą (lub z "plusem") - przerwa w ciagłości przewodów. 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - -----PRZEPŁYWKA WALNIETA LUB BRAK MASY Dobrze to rozumiem? przed czyszczeniem tych błędów nie było:( Jeśli macie jakieś pomysły proszę o rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #7 Napisano 12 Grudnia 2008 Te błedy dotyczą osprzętu, i z samym czyszczeniem turbiny nie mają wiele wspólnego bo to robota mechaniczna a błędy dotyczą instalacji elektrycznej. Intermittent oznacza że błąd nie występuje cały czas.Po wykasowaniu też się pojawiają, może przy rozpiętych wtyczkach był włączony zapłon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość frugo Zgłoś #8 Napisano 12 Grudnia 2008 Jżeli rozłączałem wtyczki to napewno przy odłączonym aku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #9 Napisano 12 Grudnia 2008 Jżeli rozłączałem wtyczki to napewno przy odłączonym aku Wykasować i dopiero pod kompa i zobaczyć co wyskoczy... inaczej to szukanie w ciemno, zwłaszcza jeśli było to tylko czyszczenie turbiny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #10 Napisano 12 Grudnia 2008 - wyczyściłem przepływke 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to GroundP1144 - 35-00 - -----PRZEPŁYWKA WALNIETA LUB BRAK MASY to było do przewidzenia. najprawdopodobniej doszła Ci jeszcze przepływka do wymiany(przepływek raczej się nie czyści.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #11 Napisano 12 Grudnia 2008 Cytat:Napisał frugo - wyczyściłem przepływke Cytat:Napisał frugo 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - -----PRZEPŁYWKA WALNIETA LUB BRAK MASY to było do przewidzenia. najprawdopodobniej doszła Ci jeszcze przepływka do wymiany(przepływek raczej się nie czyści.) __________________ Jakoś wcześniej tego niedoczytałem, ale to wiele wyjaśnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość frugo Zgłoś #12 Napisano 13 Grudnia 2008 Spokojnie ,wczoraj wykasowałem błędy pojezdziłem godzinkę i odstawiłem na noc ,rano komp pokazuje tylko jeden błąd , niestety ten sam co przed czyszczeniem turbawki:( 17964 P1556 035 opis błedu : charge pressure control Negative,(przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania). Więc gdzie dalej szukać , zamienie dziś n75 i zobaczymy efekt Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #13 Napisano 13 Grudnia 2008 widze ze jestes z piekar sląskich, czyli do gliwic nie masz daleko, moge Ci polecic warsztat w którym pracowałem, 100% rzetelny i uczciwy fachowiec. mielismy duzo "ciezkich przypadków" i zawsze klient odjeżdzał zadowolony.... jak co to odezwij sie na PW sory za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość frugo Zgłoś #14 Napisano 13 Grudnia 2008 Zaworek podmieniony niestety nie na n75 tylko na ten drugi z czarną główką (podobno to to samo) i efekt żaden Auto zachowuje się tak samo , turbo dopiero czuć od 2,5 tyś obrotów i potem idzie dobrze , dobiłem do 140 wiecej mie było gdzie Już mi sie powoli wyczerpują pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sobol Zgłoś #15 Napisano 13 Grudnia 2008 Witam.Nie wiem czy się do tego dokopałeś.Poczytaj może coś Ci podpowie ten wątek. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7459 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość frugo Zgłoś #16 Napisano 13 Grudnia 2008 Może to kogoś bardziej naprowadzi ----Zdjąłem przewód z n75 który prowadzi do gruszki z cięgnem i ustami zaciągnąłem powietrze tak że cięgno ustawiło się na samej górze, jazda próbna i efekt odwrotny ciągnie turbawa na początku do 3 tyś obrotów i potem awaryjny się załącza ---Rura wychodząca z ic robi się twarda dopiero po chwili lub po mocniejszym przegazowaniu (tzn min 3 tys obr) tak powinno być?????????? - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MARIAND Zgłoś #17 Napisano 13 Grudnia 2008 Ja miałem podobny przypadek Jednak zdecydowałem się na podróż az pod Elbląg Kosztowało mnie to czas , podróż no i naprawa turbiny z jej demontażem i montażem Najwazniejsze jest jej ponoć wyważenie Od tej pory turbinka gwiżdże zero problemów Zdecydowanie polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #18 Napisano 13 Grudnia 2008 (edytowane) frugo zasadnicze pytanie czy po odpaleniu auta podciśnienie unosi ci dzwignie turbiny jak nie to masz odpowiedz na dłoni jak by co dzwoń 609205698 Edytowane 13 Grudnia 2008 przez nowoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość frugo Zgłoś #19 Napisano 13 Grudnia 2008 Nie wiem czy dobrze rozumię, po samym odpaleniu auta powinna się dźwignia unieść czy dopiero po przegazowaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #20 Napisano 13 Grudnia 2008 już przy odpaleniu powinna byc u samej góru popros kogoś o uruchomienie a ty obserwuj czy sie unosi jak sie nie unosi to z tąd brak mocy w twojej rakiecie i błąd w ecu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach