Skocz do zawartości
Gość lopez500

trzeszczenie przy skręcaniu kierownica...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lopez500

witam dzisiaj kiedy przyjechałem z trasy skręcam kołami na parkingu i słyszę trzeszczenie, tarcie z okolic kolumny kierowniczej słychać to bardziej w środku kabiny nalałem wd-40 i nadal to samo (nie jest to pasek ani przeguby czy drążi kierownicze)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj tematów związanych z taśmą poduszki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzpn

Sprawdź wachacze, u mnie było to samo.Psiknąłem trochę WD pod gumy i przestało trzeszczeć. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lopez500

fajnie by było jakby to pomogło jutro w pracy wjadę na kanał to popsikam gdzie sie da, i jeszcze zauważyłem że bardziej trzeszczy jak skręcam w lewo... i rzeczywiście stuka mi lewy dolny wahacz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten WD-40 to panaceum jakieś :) Gdzie nie trzeszczy, skrzypi to WD i najgorsze jest to że tym tłuściochem elektronikę wszyscy jadą.... bez komentarza....

 

Co do tematu to sprawdź tak jak pisał ktoś wyżej taśmę airbaga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi też kiedyś tak trzeszczało i też polecali WD-40 ale po jakimś czasie strzelił mi wahacz więc polecam tobie sprawdzić je

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi nie trzeszczało dopuki nie pojechałam do AutoZyk w Poznaniu celem zlikwidowania luzu na lewym górnym tylnim wahaczu. Mieli wymienić wahacz, a wymienili końcówkę drążka kierowniczego - pomimo, że mieli naklejoną kartkę na kierownicy, z informacją od technika który robił był mi przegląd, co jest na rzeczy.

 

Teraz wahacz stuka jeszcze bardziej niż stukał i dodatkowo coś trzeszczy przy nawet małych ruchach kierownicą do tego stopnia, że aż da się odczuć wibracje. Wahacz nadal jest do wymiany, co jednak, przynajmniej przed wizytą w warsztacie, nie było przyczyną trzeszczenia.

 

Przypuszczam, że to ta "nowa" końcówka drążka kierowniczego, chyba że zepsuli mi coś jeszcze innego. Dziś jadę do innego mechanika. Zobaczymy co powie.

Edytowane przez dosiaczek84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności