Gość lopez500 Zgłoś #1 Napisano 30 Listopada 2008 witam dzisiaj kiedy przyjechałem z trasy skręcam kołami na parkingu i słyszę trzeszczenie, tarcie z okolic kolumny kierowniczej słychać to bardziej w środku kabiny nalałem wd-40 i nadal to samo (nie jest to pasek ani przeguby czy drążi kierownicze) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #2 Napisano 30 Listopada 2008 Poszukaj tematów związanych z taśmą poduszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość andrzpn Zgłoś #3 Napisano 30 Listopada 2008 Sprawdź wachacze, u mnie było to samo.Psiknąłem trochę WD pod gumy i przestało trzeszczeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lopez500 Zgłoś #4 Napisano 30 Listopada 2008 fajnie by było jakby to pomogło jutro w pracy wjadę na kanał to popsikam gdzie sie da, i jeszcze zauważyłem że bardziej trzeszczy jak skręcam w lewo... i rzeczywiście stuka mi lewy dolny wahacz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 30 Listopada 2008 Ten WD-40 to panaceum jakieś Gdzie nie trzeszczy, skrzypi to WD i najgorsze jest to że tym tłuściochem elektronikę wszyscy jadą.... bez komentarza.... Co do tematu to sprawdź tak jak pisał ktoś wyżej taśmę airbaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krecikwzt Zgłoś #6 Napisano 30 Listopada 2008 mi też kiedyś tak trzeszczało i też polecali WD-40 ale po jakimś czasie strzelił mi wahacz więc polecam tobie sprawdzić je Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dosiaczek84 Zgłoś #7 Napisano 23 Lipca 2015 (edytowane) Mi nie trzeszczało dopuki nie pojechałam do AutoZyk w Poznaniu celem zlikwidowania luzu na lewym górnym tylnim wahaczu. Mieli wymienić wahacz, a wymienili końcówkę drążka kierowniczego - pomimo, że mieli naklejoną kartkę na kierownicy, z informacją od technika który robił był mi przegląd, co jest na rzeczy. Teraz wahacz stuka jeszcze bardziej niż stukał i dodatkowo coś trzeszczy przy nawet małych ruchach kierownicą do tego stopnia, że aż da się odczuć wibracje. Wahacz nadal jest do wymiany, co jednak, przynajmniej przed wizytą w warsztacie, nie było przyczyną trzeszczenia. Przypuszczam, że to ta "nowa" końcówka drążka kierowniczego, chyba że zepsuli mi coś jeszcze innego. Dziś jadę do innego mechanika. Zobaczymy co powie. Edytowane 23 Lipca 2015 przez dosiaczek84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach