vrl Zgłoś #1 Napisano 9 Marca 2009 Witam, wczoraj mi się zdarzyła jakaś awaria. Nagle silnik zaczął nierówno pracować, tak jakby na 3 cylindry, zaczął delikatnie kopcić na siwo i po dodaniu gazu wypływał olej przez miarkę oleju. Zdjąłem już głowice, na uszczelce nie widać przecieków. Gładzie cylindrów ładne, bez rys, więc wykluczam pęknięcie pierścieni. Dziś oddaje głowice na sprawdzenie. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to będę wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 9 Marca 2009 Mocny przedmuch do skrzyni korbowej lub przytkana odma. Swoją drogą mam blok od takiego silnika (CK) w garażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Zgłoś #3 Napisano 9 Marca 2009 przytkana odma Dokładnie sprawdź to Pozdrawiam Tomasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #4 Napisano 9 Marca 2009 Ja mam podobne objawy tylko ze w bezynie nierowna praca silnika (zmniejsza sie to na cieplym ale dalej idzie odczuc nierowna prace.) no i jak przygazuje to troche zadymi Swiece wymienialem pare dni temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vrl Zgłoś #5 Napisano 9 Marca 2009 głowica cała, znawca zaworów stwierdził po nagarze na zaworach ssacych że z pierścieniami nie jest dobrze. Odma jest w porządku. Jutro wybebeszam silnik. Okazało się że jest to jednak silnik 1,6 D i głowica z hydraulicznymi popychaczami a numery silnika wskazywały na 1,5 Szkoda bo niedawno wymieniłem wtryski i wsadziłem takie od 1.5... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 9 Marca 2009 spoko, w 1.5 i 1.6 wtrysk ma 130 barów także możesz sobie przekładać, tylko że pewnie musiałeś się nieźle naszukać... 1.5 tłukli w latach 1978-1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron77 Zgłoś #7 Napisano 29 Kwietnia 2009 silnik jest na wykończeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vrl Zgłoś #8 Napisano 29 Kwietnia 2009 Wcale bo nie Pekły pierścienie na dwóch cylindrach, po honowaniu i założeniu nowych pierścionków wszystko wróciło do normy a nawet lepiej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #9 Napisano 4 Maja 2009 mam blok od takiego silnika (CK) Przypadkiem oznaczenia silników 1,6D to nie było CR i JK? Chyba, że masz na myśli 1,5D;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach