Skocz do zawartości
vrl

kłopot z silnikiem 1.5D, olej wypływa przez miarkę

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wczoraj mi się zdarzyła jakaś awaria. Nagle silnik zaczął nierówno pracować, tak jakby na 3 cylindry, zaczął delikatnie kopcić na siwo i po dodaniu gazu wypływał olej przez miarkę oleju. Zdjąłem już głowice, na uszczelce nie widać przecieków. Gładzie cylindrów ładne, bez rys, więc wykluczam pęknięcie pierścieni. Dziś oddaje głowice na sprawdzenie. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to będę wdzięczny. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mocny przedmuch do skrzyni korbowej lub przytkana odma. Swoją drogą mam blok od takiego silnika (CK) w garażu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przytkana odma

 

Dokładnie sprawdź to ;-)

 

Pozdrawiam

Tomasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobne objawy tylko ze w bezynie :)

nierowna praca silnika (zmniejsza sie to na cieplym ale dalej idzie odczuc nierowna prace.) no i jak przygazuje to troche zadymi :)

 

Swiece wymienialem pare dni temu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

głowica cała, znawca zaworów stwierdził po nagarze na zaworach ssacych że z pierścieniami nie jest dobrze. Odma jest w porządku. Jutro wybebeszam silnik. Okazało się że jest to jednak silnik 1,6 D i głowica z hydraulicznymi popychaczami a numery silnika wskazywały na 1,5 :/ Szkoda bo niedawno wymieniłem wtryski i wsadziłem takie od 1.5... pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko, w 1.5 i 1.6 wtrysk ma 130 barów także możesz sobie przekładać, tylko że pewnie musiałeś się nieźle naszukać... 1.5 tłukli w latach 1978-1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik jest na wykończeniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcale bo nie :) Pekły pierścienie na dwóch cylindrach, po honowaniu i założeniu nowych pierścionków wszystko wróciło do normy a nawet lepiej. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam blok od takiego silnika (CK)

Przypadkiem oznaczenia silników 1,6D to nie było CR i JK? Chyba, że masz na myśli 1,5D;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności