rafik1974
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O rafik1974
- Urodziny 06.12.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Pruszków
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1999
-
Witam. Po dokładnych oględzinach wychodzi arcir2d2, że miasz rację. Zanim zabrałem się za uszczelki i inne takie kupiłem kruciec w interkarsie (koszt niecałe 9 złotych z uszczelką pod czujnik temperatury), rozebrałem to dziś jak mi silnik wytygł i po 40 minutach pracy wymieniłem. Pojechałem na testy, zagrzałem silnik na maxa i już nic nie cieknie. Dzięki. A mam jeszce pytanie. Jak rozbierałem to wszystko to porobiłem fotki dokładnie co po kolei i chętnie się tym podzielę z innymi. W jakim dziale forum mogę to zamieścić bo jestem jeszcz początkującym forumowiczem, i czy wogóle zamieszczać bo może już jest. Chciałbym pomóc innem jak mogę choć naprawa nie należy do skomplikowanych.
-
Witam wszystkich. U mnie ubywa płynu bardzo powoli. Nigdzie pod samochodem nie widać żadnych plam. Nie przybywa ani nie ubywa oleju, nie widać też jasnego nalotu na korku i bagnecie oleju. Po dokładnym obejrzeniu auta okazało się, że na wysokości 3 świecy żarowej spod głowicy delikatnie się wysącza i widać ślady wilgoci. Paruje chyba zanim doleci do ziemi Mam pytanie. Czy watro dolewać jakiegoś środka czy udać się do mechaników na naprawę uszczelki? Dodam, że ubywa mi płynu bardzo powoli, w zasadzie prawie niezauważalnie (dolewka raz na 2 miesiące do pół litra)