Skocz do zawartości

Tuborg

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tuborg

  • Urodziny 29.10.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    mazowieckie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. witam,mam pytanie odnośnie centralnego zamka w B5! co może być przyczyna że raz działa otwieranie i zamykanie drzwi z pilota a raz nie?dodam że bateria w pilocie jest nowa więc to wykluczam i dioda też się świeci przy naciskaniu na guzik w pilocie,a z tego co zauważyłem to przeważnie jest problem jak jest zimniej na zewnątrz albo deszczowo>Dzięki za odpowiedzi,pozdro! P.S.czy to tradycyjnie będzie zawilgocony moduł komfortu??? (;
  2. witam,mam pytanie odnośnie intercoolera ,otóż mam małą dziurę w nim a samochód traci moc czasami po daniu w depę i wtedy muszę zgasić i jest ok do następnego razu,wcześniej myślałem że to jest wina zaworu EGR,tak też mechanik mi powiedział ale teraz jestem prawie pewien że to przez intercoo....a objawia się to kopceniem i prawie gaśnie silnik(tak jakby się zadławił nadmiarem powietrza) po raptownym wciśnięciu gazu(oczywiście nie za każdym razem) ,dodam że oleju w intercoo...też było nie mało...więc intercooler czy zawór EGR a może turbo?Z góry dzięki za podpowiedzi;) no i już mam odpowiedź:dziś sprawdziłem wirnik turbiny od strony "zimnej" i ma spory luz więc trzeba regenerować no i olej był we wszystkich przewodach dochodzących do turbiny...więc na pewno (intercooler nowy i turbina do zrobienia) :dupablada
  3. no to podziwiam Cię,ja dziś patrzyłem jakby to zrobić ale nie udało mi się przez nadkole a i tak muszę zdemontować przód ponieważ do wymiany mam jeszcze ten plastikowy wentylator od chłodnicy bo ma bicie ;)więc jak zdemontować ten przód ...?
  4. ok,ale z tego co czytałem na forum to aby zdemontować stary intercooler i włożyć nowy to trzeba zdjąć przód albo sam zderzak wystarczy,właśnie tego nie wiem i proszę o radę,jak się to demontuje,ile jest śrub i gdzie itd...
  5. Witam!mam w okolicy intercoolera świst po dodaniu gazu(lewe powietrze) ,dzisiaj po zdjęciu nadkola zobaczyłem że 1/4 inter. jest zaolejona wiec umyłem i posprawdzałem opaski i przewody gumowe i stwierdziłem że to musi być dziura w inter. więc trzeba wymienić Mam prośbę o doradzenie jak ściągnąć ten cały przód w pasku aby dostac się tam ponieważ będę to robił pierwszy raz???a drugie pytanie to ile może kosztować nowy intercooler do mojego silnika?z góry wielkie dzięki za pomoc...)
  6. no to dzięki za podpowiedź:dobrze jeden zamek już uruchomiony,faktycznie był zapieczony teraz jest gitarka:fajny POZDRO:victory
  7. tak jak naciskam na pilot to dioda się zapala zawsze,więc wskazuje na to że coś w samochodzie tak jak napisałeś muszę się za to zabrać i posprawdzać tylko że jest z tym roboty z tego co wyczytałem na forum,więc najpierw postaram się zamki uruchomić w razie co żebym mógł zamknąć samochód,tylko nie wiem czy bez wykręcenia ich się obejdzie bo wlałem tam już "trochę":fajnywd-40 i odmrażacza i nic z tego...dzięki wielkie za odpowiedź:victory
  8. witam!mam pytanie może komuś tak się przytrafiło otóż czasem działa a czasem nie centralny zamek więc jest to problem bo jak trzeba zamknąć samochód to lipa,nie wiem od czego to zależy,w ogóle nie reaguje jak naciskam na pilota a po jakimś czasie ok,jakby nigdy nic?druga sprawa to taka że nie mogę ani zamknąć ani otworzyć mechanicznie żadnego zamka w samochodzie,co może być przyczyną?w przednie drzwi zarówno od kierowcy jak i pasażera wchodzi kluczyk do końca ale nie mogę go przekręcić ani w lewą ani w prawą stronę a do tylnej klapy wcale nie mogę włożyć kluczyka,dodam że psikałem już WD itd.i nic z tego a kluczyk jest oryginalny ten ze stacyjki!!!z góry dzięki za podpowiedzi...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności