-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Tuborg
- Urodziny 29.10.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
mazowieckie
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
-
witam,mam pytanie odnośnie centralnego zamka w B5! co może być przyczyna że raz działa otwieranie i zamykanie drzwi z pilota a raz nie?dodam że bateria w pilocie jest nowa więc to wykluczam i dioda też się świeci przy naciskaniu na guzik w pilocie,a z tego co zauważyłem to przeważnie jest problem jak jest zimniej na zewnątrz albo deszczowo>Dzięki za odpowiedzi,pozdro! P.S.czy to tradycyjnie będzie zawilgocony moduł komfortu??? (;
-
witam,mam pytanie odnośnie intercoolera ,otóż mam małą dziurę w nim a samochód traci moc czasami po daniu w depę i wtedy muszę zgasić i jest ok do następnego razu,wcześniej myślałem że to jest wina zaworu EGR,tak też mechanik mi powiedział ale teraz jestem prawie pewien że to przez intercoo....a objawia się to kopceniem i prawie gaśnie silnik(tak jakby się zadławił nadmiarem powietrza) po raptownym wciśnięciu gazu(oczywiście nie za każdym razem) ,dodam że oleju w intercoo...też było nie mało...więc intercooler czy zawór EGR a może turbo?Z góry dzięki za podpowiedzi;) no i już mam odpowiedź:dziś sprawdziłem wirnik turbiny od strony "zimnej" i ma spory luz więc trzeba regenerować no i olej był we wszystkich przewodach dochodzących do turbiny...więc na pewno (intercooler nowy i turbina do zrobienia) :dupablada
-
no to podziwiam Cię,ja dziś patrzyłem jakby to zrobić ale nie udało mi się przez nadkole a i tak muszę zdemontować przód ponieważ do wymiany mam jeszcze ten plastikowy wentylator od chłodnicy bo ma bicie ;)więc jak zdemontować ten przód ...?
-
ok,ale z tego co czytałem na forum to aby zdemontować stary intercooler i włożyć nowy to trzeba zdjąć przód albo sam zderzak wystarczy,właśnie tego nie wiem i proszę o radę,jak się to demontuje,ile jest śrub i gdzie itd...
-
Witam!mam w okolicy intercoolera świst po dodaniu gazu(lewe powietrze) ,dzisiaj po zdjęciu nadkola zobaczyłem że 1/4 inter. jest zaolejona wiec umyłem i posprawdzałem opaski i przewody gumowe i stwierdziłem że to musi być dziura w inter. więc trzeba wymienić Mam prośbę o doradzenie jak ściągnąć ten cały przód w pasku aby dostac się tam ponieważ będę to robił pierwszy raz???a drugie pytanie to ile może kosztować nowy intercooler do mojego silnika?z góry wielkie dzięki za pomoc...)
-
no to dzięki za podpowiedź:dobrze jeden zamek już uruchomiony,faktycznie był zapieczony teraz jest gitarka:fajny POZDRO:victory
-
tak jak naciskam na pilot to dioda się zapala zawsze,więc wskazuje na to że coś w samochodzie tak jak napisałeś muszę się za to zabrać i posprawdzać tylko że jest z tym roboty z tego co wyczytałem na forum,więc najpierw postaram się zamki uruchomić w razie co żebym mógł zamknąć samochód,tylko nie wiem czy bez wykręcenia ich się obejdzie bo wlałem tam już "trochę":fajnywd-40 i odmrażacza i nic z tego...dzięki wielkie za odpowiedź:victory
-
witam!mam pytanie może komuś tak się przytrafiło otóż czasem działa a czasem nie centralny zamek więc jest to problem bo jak trzeba zamknąć samochód to lipa,nie wiem od czego to zależy,w ogóle nie reaguje jak naciskam na pilota a po jakimś czasie ok,jakby nigdy nic?druga sprawa to taka że nie mogę ani zamknąć ani otworzyć mechanicznie żadnego zamka w samochodzie,co może być przyczyną?w przednie drzwi zarówno od kierowcy jak i pasażera wchodzi kluczyk do końca ale nie mogę go przekręcić ani w lewą ani w prawą stronę a do tylnej klapy wcale nie mogę włożyć kluczyka,dodam że psikałem już WD itd.i nic z tego a kluczyk jest oryginalny ten ze stacyjki!!!z góry dzięki za podpowiedzi...