Skocz do zawartości

kokot

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kokot

  • Urodziny 06.10.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Leszno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. niunio przepraszam, że się wtrąciłem do tematu... Tak też właśnie myślałem, że może lepiej już nie zmieniać mineralnego, bo sam nie wiem jak długo na nim jeździł (ja rok, nie wiem ile Niemiec), dlatego wymienię go na nowy i zmienię też pompę oleju na inną (niestety używaną, bo nie stać mnie na nową). Oby pomogło.
  2. Co jest jasne? Jakiś magik z serwisu przy wymianie oleju mi taki wlał, bo nie wiedziałem jaki był wcześniej, a ten wybrał z katalogu dla tego modelu. Zaproponuj mi właściwe rozwiązanie kolego, przebieg to 180tyś. (przynajmniej na liczniku). Dziękuję!
  3. Jeśli o mnie chodzi to shell mineralny 15w40. Dobrze? Pytanie dla tych, którzy może się orientują - jaka cena w hurtowni takiej pompy oleju do mojego silnika?
  4. Dzięki Panowie. Możliwości wpięcia manomentra nie mam, ale jutro umówię się z mechanikiem. Pytanie - na wolnych obrotach może chodzić (do holowania), czy lepiej nie?
  5. Witam Panowie. Ja mam troszkę podobny, lecz inny problem. Mianowicie po tych mrozach w sumie auto odpala, ale jak przejadę 1-2km to zaczyna głośno silnik chodzić i mruga ta kontrolka oleju + 3 sygnały. Wcześniej tak mi się działo może 1-2 razy przez cały rok. Teraz mam cały czas. Różnica jaką zauważyłem, to zaraz po odpaleniu jeszcze na zimnym silniku jak przygazuję tak do 3tys. obrotów to słychać taki dziwny dźwięk porównywalny do tego jak pada pompa wspomagania kierownicy (stoję w miejscu ) tylko mówię o dźwięku - takie brzęczenie. Czy to może być padnięta pompa oleju? Pozdrawiam!
  6. Ok, rozumiem. A teraz kwestia tego jak solidnie powinien siedzieć w rurce? Aktualnie to opór jest zerowy przy wkładaniu i wyciąganiu. Na nierównościach to on może nawet podskakiwać... Tak być powinno?
  7. Panowie odświeżę trochę temat. W sumie nie namierzyłem jeszcze wycieku, ale podejrzewam właśnie, że przez rurkę z bagnetu. Pytanie do Was takie - czy na bagnecie (w górnej części, tej plastikowej) powinien być jakiś oring? Ponieważ nie czuje żadnego oporu przy wyciąganiu bagnetu, a uważam, że jednak powinien tam siedzieć w miarę solidnie. Passat b5 97r. silnik 1.8. Mój bagnet mniej więcej wygląda jak ten z aukcji: http://moto.allegro.pl/passat-b5-1-8-miarka-bagnet-oleju-i1317847719.html Tylko tam nie widzę żadnego oringu... Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
  8. Widać nie tylko u mnie jest muł z włączoną klimą w taką pogodę. Ciężko ruszyć z miejsca, później jakoś idzie, ale czuć spory spadek mocy, wszystko na siłę. Ale wolę się toczyć niż pocić
  9. Witam. Może posiadasz sensor zderzenia bocznego do Passata B5 97r. BOSCH nr 3B0 959 643 (0 285 001 177), w metalowej obudowie? Nie wiem czy można takie coś nabyć nowe w ogóle... Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności