-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O neszwil
- Urodziny 12.10.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Depesz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szczecin
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
-
Rok produkcji
1999
-
Plastikowa rurka bagnetu oleju (Wymiana)
neszwil odpowiedział Seaquest → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, Czy ktoś jest mi wstanie podpowiedzieć jak się dobrać i ewentualnie czym aby wydobyć pozostałą część ukruszonej rurki/miarki (najlepiej jakieś fotki). Z żadnej strony nie ma dobrego dostępu żeby wejść narzędziem. Może ktoś kto wymieniał ma jakiś sposób na to ? Silnik 1.6 99r rurka nr 06A 103 663A (czyli ta krótsza) Z góry dziękuję za odpowiedź. -
Dziękuję za odp. Więc co trzeba zrobić (czy można coś zrobić) żeby działało ? Czy jest jakiś "myk" aby to przeskoczyć, czy raczej gra nie warta świeczki ?
-
Witam serdecznie, czy któryś z szanownych kolegów orientuje się czy istnieje możliwość podłączenia zmieniarki CD Blaupunkt CDC2 (fabrycznie montowanej w Oplach) do radia Gamma V w pasku ? Jeśli tak to w jaki sposób, do radia wchodzi końcówka miniIso natomiast nie wiem co za wejście jest w zmieniarce. Czy to jest jakieś "Oplowskie" czy istnieje jakaś przejściówka i czy to w ogóle ma szanse zadziałać? Z góry dziękuję za odpowiedź.
-
Problem z rozruchem Passat 1.6 + BRC. Hilfe !
neszwil odpowiedział neszwil → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
czy czujnik i krokowiec mogą odpowiadać za utratę mocy i szarpanie na bezynie ?:dupablada -
Witam serdecznie, Problem mój wygląda następująco: Passat B5 99r. 1.6 beznyna + gaz BRC. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem na benzynie. Albo kręci silnikiem i nie załapuje albo jak już załapie to obroty są na poziomie 400-500 na minute, zero reakcji na gaz, po kilku sekundach koniec. Po kilku takich próbach zazwyczaj załapuje, ale mam wrażenie że posiada połowę swojej mocy. Po przełączeniu na gaz jest niby ok, aczkolwiek przy niskich obrotach tez jakby brakowało mu mocy. Po przejechaniu x kilometroów, zagaszeniu silnika nie ma większych problemów z jego ponownym natychmiastowym odpaleniem (ale i tak jest ciężej niż było dotychczas). Jednak po godzinie postoju sytuacja się powtarza. Co może być tego przyczyną: padnięty przekaźnik od pompy paliwa, pompa paliwa ??? Z góry dzięki za pomoc.