Skocz do zawartości

derton

  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O derton

  • Urodziny 18.07.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pisarzowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1999
  1. dostałem taką wiadomość od sprzedającego "Pierwszy 028130201T Drugi z kablem na 2 piny 028130201S trzeci 028130201T czwarty 028130201G"
  2. Sprzedający twierdzi, że miał je u siebie w AFNie więc coś tu śmierdzi
  3. Koledzy potrzebuję małej pomocy Znalazłem wtryski podobno z AFNa, sprzedający wysłał mi numery które znalazł na obudowie a mianowicie: 2fhkbel58p87 190 bar 467 028130201G Co o tym sądzicie ? Czy przypadkiem litera G nie oznacza słabszej wersji z 1Z lub AHU ?? Z góry dzięki za pomoc
  4. Witam, potrzebuję numeru oryginalnego uchwytu telefonu umiejscowionego po schowkiem do passata b5
  5. Poratujcie koledzy Co wejdzie do paściocha ? - stalówka 6,5x16 ET42 z oponą 205/55 - stalówka 7x16 ET42 również z oponą 205/55 Z góry dzięki za pomoc
  6. Dzięki wszystkim za informację czyli czeka mnie troszkę roboty z tym
  7. Czyli ta gąbka powinna być w lejku, dobrze rozumiem ? Poza tym lejek jest lekko przekrzywiony, czy to normalne ?
  8. Witam wszystkich. Mam ogromny problem a mianowicie od kilku dni podczas używania klimy na miejscu pasażera w nogach pojawia się spora ilość wody. Wyciągnąłem schowek żeby lepiej się przyjrzeć i zobaczyłem to Spotkaliście się już z czymś takim ?
  9. Możliwe, nie twierdzę, że nie Jak na razie wszystko sprawuje się bardzo dobrze i ... niech tak trwa
  10. Po założeniu gwintowanego zawieszenia nie było problemu dopiero po jakimś czasie zaczęło stukać. Rozpórka ruszała się bo gwinty w siodłach były pourywane. Nie brałem pod uwagę wymiany na stalowe mocowania przy zakładaniu gwintowanego zawieszenia.
  11. Mając chwilkę wolną wrzucam zdjęcia z wymiany mocowań amortyzatorów Jak wspomniałem wcześniej kupiłem stalowe mocowania i oddałem je do piaskowania i malowania. Przy wymianie jest okazja do nasmarowania i sprawdzenia wahaczy Aluminiowe mocowania posiadają dłuższe gniazda śrub więc do stalowych kupiłem krótsze też wzmacniane. Po wymianie wszystkiego i porządnym skręceniu stukanie ustało więc jeśli ktoś ma okazje do wymiany mocowań na stalowe to polecam Niestety okazało się, że guma na końcówce drążka uszkodziła się ale jak na razie nie ma luzu
  12. Tutaj muszę się zgodzić z przedmówcą Zanim założyłem rozpórki to czytałem, że np. dotychczas trzeszczące plastiki zamilkną i poprawia się trakcja ale już po założeniu okazało się, że autko zrobiło się na tyle sztywne za można zapomnieć o komforcie jazdy a plastiki jak trzeszczały to teraz słychać je jeszcze bardziej :sciana Plusy takie, że można sobie pozwolić na więcej w zakrętach
  13. Według mnie to żeby poczuć jakąkolwiek różnice w prowadzeniu samochodu to trzeba jeszcze zamontować dolną rozpórkę. O tym nie wiedziałem
  14. Dzisiaj pobawiłem się przy paścioszku i wyszło na to, że po odkręceniu wszystkich śrub praktycznie na każdej pozostało sproszkowane aluminium po czym śruby są luźne. Dziwne bo przy dokręcaniu był opór a po odkręceniu nie nadają się już do niczego ale tak już czasem bywa Udało mi się zakupić dzisiaj stalowe mocowania za śmieszne pieniądze bo aż 30 złotych za dwie sztuki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności