Skocz do zawartości

Camillo69

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Camillo69

  • Urodziny 26.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa/Radzyń Podl.

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. instalacja ma juz prawie 10 lat , zakladana byla jeszcze w niemczech , landi renzo. a za co odpowiada czujnik halla? bo nie sadze zeby to przez niego auto mialo takie wysokie i falujace obroty.
  2. witam czym moga byc spowodowane ("na luzie") wysokie obroty silnika na poziomie 2500-2700 obr/min ? po odpaleniu (nie zawsze od razu odpala czasem trzeba troche go po meczyc) ma falujace obroty na poziomie 1800-2000 obr. im dluzej pracuje i bardziej sie rozgrzewa tym obroty sie zwiekszaj i później utrzymuja sie na 2500-2700 obr. W czasie jazdy dodajac leciutko gazu przyspiesza jako tako a jak przekroczy 3500obr to juz "nieźle leci" . natomiast wciskajac mocno gaz to dusi sie i zaczyna zwalniac. jezeli chodzi o maksymalne obroty to na benzynie dochodzi max do 5000obr i potem odciecie. a na gazie normalnie 7000obr. silnik krokowy sprawdzilem a cala przepustnica zostala wyczyszczona. i drugie pytanie zdarza sie ze na gazie potrafi strzelic mimo ze nowe przewody i swiece NGK. Co można na to poradzić? ps na komputerze wskazalo sonde lambda (nie przy kazdym podlaczeniu do kompa) i brak sygnalu na czujniki halla. co mozna poradzic na te dolegliwosci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności