Skocz do zawartości

Tarki

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tarki

  • Urodziny 20.09.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam zainteresowanych , okazało się, że kierownica działa na oryginalnym przekaźniku nr 451 (1J0907487A), konieczne okazało się podpięcie oprócz sterowania REM (pin 5 przekaźnika kierownicy na pin 11 zielonej kostki miniISO) brakujących sygnałów: -zapłon pin 12 przekaźnika kierownicy na pin 4 czarnej kostki ISO (wg. schematów było bezpośrednio z bezp. SB5 10A, ale nie chciało mi sie już tego rozgrzebywać, bo tak też działa), -iluminacja pin 15 przekaźnika kierownicy na pin 6 czarnej kostki ISO. Na koniec przekodowanie sterownika kierownicy z 00118 na 00008 i wszystko OK, pozdrawiam.
  2. Witam, jakby to kogoś interesowało, uzyskałem połączenie nawigacji z zegarami! Cały problem polegał na przekodowaniu bramki CAN, tzn. przepisaniu tego samego kodowania 00006 jak dotychczas (jest 00006, kasujemy ten kod i ponownie wpisujemy 00006), co poskutkowało zresetowaniem bramki i zainicjowaniem połączenia zegary-nawigacja MFD - od tej pory bramka CAN nie szuka radia na szynie. Dla niezorientowanych: nawigacja Skody nr 3U0 035 191A jest odpowiednikiem wersji D od VW. Płynnie przechodzimy do kolejnej kwestii: sterowanie z kierownicy. Dotychczas tez było podłączone do szyny CAN. Schematy podłączenia nawigacji wskazują na osobne połączenie od sterownika kierownicy z pinu 5 na zieloną kostkę ISO nawigacji pin 11 - tzw. REM. Czy sterowanie radia analogowo w ten sposób będzie działało lub konieczna będzie wymiana sterownika kierownicy na taki bez CAN? pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi.
  3. Witam, Forum Passata, ale Superb to blizniak, wiec moze ktos pomoze. Zalozylem do Skody Superb '02 (rok modelowy '03) navi ver 1U0 035 191A (odpowiednik ver. D VW), navi dobranna zgodnie z ETKA do numeru nadwozia, zegary zabudowane w aucie 3U0 920 840A. Dotychczas bylo radio kasetowe Symphony, laczace sie z zegarami (piny 8,9 zielonej wtyczki T32 w zegarach) po CAN na piny 8,9 w zielonej mini-iso (kierownica multifunkcyjna nadawala do radia tez po CAN). Takie tez polaczenia wskazuja schematy z ELSY. Na schematach przerywana linia podano alternatywne polaczenia w przypadku zastosowania nawigacji, mianowicie polaczenie zegarow z zielonej mini-iso piny: 8,9,10 so wtyczki zielonej w zeagarach 30,31,32. Sterowanie z kierownicy nawi MFD to polaczenie z pinu 5 sterownika kierownicy na pin 11 kostki mini-iso. Po przerobce polaczen z zegarami na piny 30,31,32 niestety Maxi-Dot nic nie wyswietla, Vag pokazuje brak komunikacji zegarow z radiem, tak samo bramka CAN nie laczy sie z radiem, przypuszczam ze ciagle go szuka na CANie. Zegary zakodowane na 31125, CAN gateway na 00006, Navi MFD na 00001, Radio na 00407. Czy jest wogole szansa, zeby ta navi ver. A polaczyla sie z tymi zegarami? Lub co i w jaki sposob zakodowac, zeby uzyskac polaczenie z Maxi-Dot. Pozdrawiam i mysle ze tresc jest czytelna hehehe Czekam na jakies porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności