Tarki
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Tarki
- Urodziny 20.09.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rybnik
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2002
-
Witam zainteresowanych , okazało się, że kierownica działa na oryginalnym przekaźniku nr 451 (1J0907487A), konieczne okazało się podpięcie oprócz sterowania REM (pin 5 przekaźnika kierownicy na pin 11 zielonej kostki miniISO) brakujących sygnałów: -zapłon pin 12 przekaźnika kierownicy na pin 4 czarnej kostki ISO (wg. schematów było bezpośrednio z bezp. SB5 10A, ale nie chciało mi sie już tego rozgrzebywać, bo tak też działa), -iluminacja pin 15 przekaźnika kierownicy na pin 6 czarnej kostki ISO. Na koniec przekodowanie sterownika kierownicy z 00118 na 00008 i wszystko OK, pozdrawiam.
-
Witam, jakby to kogoś interesowało, uzyskałem połączenie nawigacji z zegarami! Cały problem polegał na przekodowaniu bramki CAN, tzn. przepisaniu tego samego kodowania 00006 jak dotychczas (jest 00006, kasujemy ten kod i ponownie wpisujemy 00006), co poskutkowało zresetowaniem bramki i zainicjowaniem połączenia zegary-nawigacja MFD - od tej pory bramka CAN nie szuka radia na szynie. Dla niezorientowanych: nawigacja Skody nr 3U0 035 191A jest odpowiednikiem wersji D od VW. Płynnie przechodzimy do kolejnej kwestii: sterowanie z kierownicy. Dotychczas tez było podłączone do szyny CAN. Schematy podłączenia nawigacji wskazują na osobne połączenie od sterownika kierownicy z pinu 5 na zieloną kostkę ISO nawigacji pin 11 - tzw. REM. Czy sterowanie radia analogowo w ten sposób będzie działało lub konieczna będzie wymiana sterownika kierownicy na taki bez CAN? pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi.
-
Witam, Forum Passata, ale Superb to blizniak, wiec moze ktos pomoze. Zalozylem do Skody Superb '02 (rok modelowy '03) navi ver 1U0 035 191A (odpowiednik ver. D VW), navi dobranna zgodnie z ETKA do numeru nadwozia, zegary zabudowane w aucie 3U0 920 840A. Dotychczas bylo radio kasetowe Symphony, laczace sie z zegarami (piny 8,9 zielonej wtyczki T32 w zegarach) po CAN na piny 8,9 w zielonej mini-iso (kierownica multifunkcyjna nadawala do radia tez po CAN). Takie tez polaczenia wskazuja schematy z ELSY. Na schematach przerywana linia podano alternatywne polaczenia w przypadku zastosowania nawigacji, mianowicie polaczenie zegarow z zielonej mini-iso piny: 8,9,10 so wtyczki zielonej w zeagarach 30,31,32. Sterowanie z kierownicy nawi MFD to polaczenie z pinu 5 sterownika kierownicy na pin 11 kostki mini-iso. Po przerobce polaczen z zegarami na piny 30,31,32 niestety Maxi-Dot nic nie wyswietla, Vag pokazuje brak komunikacji zegarow z radiem, tak samo bramka CAN nie laczy sie z radiem, przypuszczam ze ciagle go szuka na CANie. Zegary zakodowane na 31125, CAN gateway na 00006, Navi MFD na 00001, Radio na 00407. Czy jest wogole szansa, zeby ta navi ver. A polaczyla sie z tymi zegarami? Lub co i w jaki sposob zakodowac, zeby uzyskac polaczenie z Maxi-Dot. Pozdrawiam i mysle ze tresc jest czytelna hehehe Czekam na jakies porady