Skocz do zawartości

alferx

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O alferx

  • Urodziny 05.11.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brzeg

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam, Posiadam B5 FL ponad rok. W ten weekend postanowiłem ręcznie oczyścić parownik i ku memu zdziwieniu po ściągnięciu schowka okazało się, że w aucie jest centralka zestawu głośnomówiącego HFU-2 wraz z prawie pełnym osprzętem. Poprzedniemu właścicielowi widocznie przeszkadzał uchwyt i go zdemontował odcinając kabel (dziurka została) , reszta jest w komplecie (zasilanie, głośnik, mikrofon, antena GSM). Moje pytania a) czy da się w jakiś sposób rozbudować tę centralkę by działała z telefonem po BT. b) jaką inną centralkę BT można kupić by pasowała pod istniejący osprzęt i okablowanie (mikrofon, głośnik, no i radio) - zaoszczędziłbym czasu z ich montażem c) czy w ogóle dać sobie spokój, wszystko wrzucić do kosza i zainstalować inny zestaw Pozdrawiam
  2. Sorki, ale przeczytaj uważnie mój wpis 3 posty wyżej. I dalej się komunikacja wiesza przy każdej próbie odczytu ustawień się z modułu komfortu. Odwieszam komunikację odpinając akumulator i ciągle to samo na portach zarówno na porcie COM4 jak i COM4 (te mogę ustawić).
  3. Niestety nie. Rozpoznał mi ID modułu (Nacti ID), ale przy odczycie (Zistij stav) wyskoczył błąd programu. Oczywiście do konfiguracji nie doszedłem. W załącznikach zrzuty ekranowe z "czecha" i test komunikacji VAGa
  4. Czech był pierwszym programem który połączył się z aukiem, ponieważ obsługiwał COM8 (domyślny port podczas instalacji). Następnie chcąc używać VAGa przestawiłem port na COM4 (wywalając modem Bluetooth Nokia ) i ustawiłem go zgodnie z instrukcjami na forum. Udało mi się połączyć i przestawić język, a dalej tak jak pisałem ... kicha Moduł działa poprawnie, szyby działają, centralny też, ogólnie nie mam z nim problemów oprócz komunikacji za pomocą VAG'a.
  5. Witam, U mnie jest trochę mniejszy problem z komunikacją VAG - moduł komfortu. problem opisywałem już tutaj i przekierowano mnie do tego tematu. Po resecie (wypięciu akumulatora) przy pierwszej próbie podpięcia się pogram wprawdzie odczytuje numer modułu (1C0959799B) ale po chwili wyskakuje do okna głównego. Nie można się ponownie skomunikować z modułem. Po ponownym resecie ponownie za pierwszym razem próbuje a po chwili wyskakuje. Podobnie zachowuje się czeski soft "Motordiag Komfort Manager Lite 1.2". Odczytuje dane modułu ID (przy pierwszej próbie po resecie), ale przy próbie odczytu kanałów wywala z programu. Wina kabla, softu czy modułu ? Kabel OBDII USB, soft VAGa 311.2-N, autka jak w profilu.
  6. Witam, Jestem nowy na forum i mam mały problem z VAG-COM i nie jestem pewien czy to coś z komunikacją czy z autkiem. Posiadam kabel OBDII USB (pożyczony od szwagra ), zainstalowałem VAGa 311.2-N, skonfigurowałem port wg opisu, podłączyłem się pod autko, przekręciłem kluczyk i ... Zgodnie z instrukcjami na forum udało mi się zmienić język z DE na EN [17 - Instruments], ale za nic nie mogę się podłączyć się do modułu [46 - Cent.Conv.] którym chcę zmienić ustawienia autozamykania drzwi przy 15km. Przy próbie autoskana: Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Rozpoznaje mi tylko : 01, 03, 17 i 19 - reszta jakby nie było Kabelek czy auto ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności