Skocz do zawartości

arabex21

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arabex21

  • Urodziny 20.10.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    CK

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. miałem taki objaw. Podczas wymiany kpl. rozrządu (rolek, paska ,napinacza hydraulicznego i pompy wody) okazało się że stary napinacz hydr. (tłumik drgań) jest spierd...(tłoczek był wbity do środka i wogóle nie pracował), pasek nie był napięty(no bardzo słabo) pod rolką napinającą. miałem farta ze to zrobilem zanim sie stalo cos gorszego (przejeździłem ok 6 miesięcy odkąd zaczął szumieć )
  2. witam Was koledzy! czy ktoś mógłby mi odpisac na nurtujace mnie pytanko czy trzeba luzować śruby na kole wałka rozrządu(te w podluznych otworach) przy wymianie paska, rolek, pompy i napinacza hydr. ? w książce "sam naprawiam" tak wlasnie jest zalecone, ale zastanawiam sie czy po zdjeciu rolki, napinacza oraz pompy wody bedzie to konieczne? silnik AVF 2001 rok, oczywiscie dysponuje blokada rozrzadu na kolo walka oraz na wal korbowy i rolke napinajaca. ps. przegladalem caly wątek i nie natknalem sie na info o tym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności