![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
arabex21
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O arabex21
- Urodziny 20.10.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
CK
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
Napinacz rozrzadu .....glosna praca
arabex21 odpowiedział asik82 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
miałem taki objaw. Podczas wymiany kpl. rozrządu (rolek, paska ,napinacza hydraulicznego i pompy wody) okazało się że stary napinacz hydr. (tłumik drgań) jest spierd...(tłoczek był wbity do środka i wogóle nie pracował), pasek nie był napięty(no bardzo słabo) pod rolką napinającą. miałem farta ze to zrobilem zanim sie stalo cos gorszego (przejeździłem ok 6 miesięcy odkąd zaczął szumieć ) -
dzięki
-
witam Was koledzy! czy ktoś mógłby mi odpisac na nurtujace mnie pytanko czy trzeba luzować śruby na kole wałka rozrządu(te w podluznych otworach) przy wymianie paska, rolek, pompy i napinacza hydr. ? w książce "sam naprawiam" tak wlasnie jest zalecone, ale zastanawiam sie czy po zdjeciu rolki, napinacza oraz pompy wody bedzie to konieczne? silnik AVF 2001 rok, oczywiscie dysponuje blokada rozrzadu na kolo walka oraz na wal korbowy i rolke napinajaca. ps. przegladalem caly wątek i nie natknalem sie na info o tym.