Skocz do zawartości

SeyBee

  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SeyBee

  • Urodziny 13.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań miasto doznań

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2016
  1. 1.6TDI przy 21tyś pierwsze info o niskim poziomie oleju gdzie dolałem litr oleju. Wcześniej dolałem po pół litra przy 7 tyś i 14tyś.
  2. Podepnę się pod temat bo akurat mam DSG7 suchą ale w Superbie 1.6TDI 120KM. Jakiś czas temu zauważyłem, że przy jeździe po nierównościach typu kocie łby, trelinki lub podczas przejazdu przez leżącego policjanta z prędkościami 10-20km/h w szczególności na 1-2 biegu słychać dziwne postukiwania i zgrzyty. Owe odgłosy słyszalne są przy otwartych oknach i wydobywają się spod maski w momencie zmiany biegu na niższy lub wyższy. Co dziwne postukiwania słyszalne są również gdy ustawię skrzynię w trybie N, zwolnię hamulec i pozwolę autu swobodnie toczyć się np. ul. Paderewskiego w Poznaniu. Na mój chłopski rozum wychodzi, że skoro skrzynia nie ma zapiętych biegów to odgłosy wydobywają się raczej z koła dwumasowego. Byłem z tym w serwisie na Unii Lubelskiej i Głogowskiej w Poznaniu i w obu przypadkach mistrzowie serwisów po przejażdżce ze mną w podobnych warunkach stwierdzili, że wszystko jest ok i że ten typ tak ma. Czy ktoś z Was ma podobne doświadczenia z jazdy z tą skrzynią biegów ? Radzicie działać coś więcej w tym temacie ?
  3. Pewnie miałes na mysli FHN a nie DHF bo ta ma inne przełożenia. DHF Główne: 37 : 10 = 3.700 1. Gear 35 : 10 = 3.500 2. Gear 35 : 18 = 1.944 3. Gear 38 : 31 = 1.226 4. Gear 31 : 37 = 0.838 5. Gear 28 : 41 = 0.683 zerknij tu http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1/power_transmission/5-speed_manual_gearbox_012/01w_front-wheel_drive/technical_data/gearbox_identification/code_letters_mechanical_unit_assignment_transmission_ratios_capacities/
  4. Główne: 31 : 09 = 3,444 1. Gear 34 : 09 = 3,778 2. Gear 37 : 17 = 2,176 3. Gear 34 : 25 = 1,360 4. Gear 28 : 31 = 0,903 5. Gear 24 : 35 = 0,686 Dane z tej stronki http://workshop-manuals.com/skoda/superb/power_transmission/gearbox_01w/012/technical_data/identification_of_the_gearbox/identification_characters_aggregate_assignment_ratios_capacities/
  5. Dzięki kajos - skrzynia GGB pasuje bezproblemowo zamiast DHF. Piąty bieg jest trochę dłuższy niż w skrzyni DHF i przy 4200 obr/min auto według GPS'a jedzie ok 210km/h.
  6. Mam pytanie - czy skrzynia GGB od AWX'a będzie pasować bez przeróbek zamiast skrzyni DHF w moim AFN'ie ?
  7. Śruba torx z przodu fotela ? Niby w którym miejscu kolego ? Jeśli już to od czoła fotela są dwie nakrętki chyba 13 i to one trzymają fotel. Żeby się do nich dostać trzeba odsunąć fotel do tyłu. Po ich odkręceniu fotel wyjmujemy z prowadnic przesuwając go w kierunku tylnej kanapy. I tyle całej filozofii.
  8. Wszystkim którzy mają problem z odpaleniem auta (kręci a nie odpala) radzę sprawdzić niebieski przekaźnik 202 znajdujący się pod kolumną kierownicy. Rozebrać go, obejrzeć, przeszlifować styki wewnętrzne pilnikiem ewentualnie psiknąć czymś i sprawdzić czy auto odpala, jak nie to kupować nowy przekaźnik. U mnie ze względu na bardzo częste odpalanie i gaszenie auta w ciągu 2 lat dwa razy padł taki przekaźnik. Objawy padającego przekaźnika - problemy z odpaleniem na zimnym silniku, falujące obroty na biegu jałowym, gaśnięcie auta na luzie.
  9. A więc jednak coś w tym jest...
  10. W przyszłym tygodniu szykuję się do wymiany dwumasy i kompletu sprzęgła w moim B5 AFN. Podjechałem dziś do znanej firmy Sprzęgło - Service w celu zakupu regenerowanego koła zamachowego i niestety to czego się dowiedziałem wprawiło mnie w wielkie zdziwienie. Podobno grupa VAG do jednego typu silnika tej samej mocy montowała dwumasy+sprzęgła różnych konstrukcji i rożnych firm. Tym samym jeżeli teraz dajmy na to w moim AFN'ie mam zamontowane koło+sprzęgło firmy Sachs to nie mogę włożyć nowego kompletu od LUK'a i odwrotnie ponieważ może ono nie pasować. Sytuacja jest o tyle dziwna, że w serwisie VW sprawdziłem auto po VIN i wyszło, że do tego typu silnika jest tylko jeden nr katalogowy dla kompletu sprzęgła 028 198 141C i dwumasy 028 105 266C. Sprawdziłem w IC części po tych nr i wyszło, że zarówno LUK jak i Sachs produkują zamienniki dla oryginalnych części i według opisu nie różnią się one niczym. Więc jak to jest ? Można zaryzykować zakup wszystkich klocków od LUK'a czy Sachsa czy muszę czekać aż mechanik fizycznie sprawdzi co siedzi w środku ? Chciałbym dowiedzieć się od Was czy macie jakąś wiedzę bądź doświadczenia związane z tym tematem.
  11. Zdecydowanie komplet sprzęgła plus koło zamachowe do wymiany. Lepiej robić od razu zanim sprzęgło się rozsypie i narobi szkód.
  12. U mnie winowajcą było kolanko 90st. wchodzące do IC. Było pęknięcie na króćcu koło obejmy. Póki co skróciłem kolanko i jest ok ale zamierzam kupić przewód hydrauliczny z metra+nowe obejmy i zrobić to porządnie.
  13. Wciskasz tekst, że masz lema za 1500zł a tak naprawdę to ściemniasz. Niby za co mam Ci przelać 100zł co? Za zrzut ekranu którego zrobienie łącznie z odpaleniem programu i wyszukaniem zestawu wahaczy zawieszenia koła trwa dosłownie 20s? Chyba spadłeś z księżyca kolego.
  14. Skoro zestaw w detalu kosztuje 2937,19zł a Ty możesz załatwić za 1500zł to ja poproszę screena z IC Katalogu, że masz taką a nie inna cenę. Ja mam rabaty po zbóju (czyt. 38%) i jakoś ciężko mi uwierzyć w to żebyś miał ok 50%.
  15. Witam Ja również przymierzam się do wymiany zawieszenia. Zawieszenie wymieniałem 3 lata temu. Dałem wtedy cały komplet do regeneracji do gościa który wykonuje ów regenerację zawieszeń do VW czy Audi tylko na oryginalnych tulejach i końcówkach Lemfordera. Koszt regeneracji wyniósł mnie 500zł. Zawieszenie wytrzymało na naszych drogach prawie 50 tyś km i dopiero po tej zimie z zawiechy zaczęły dochodzić odgłosy zużycia. Tym samym uważam, że to bardzo dobry wynik. Teraz zastanawiam się nad trzema możliwościami - Meyle, Lem albo ponownie regeneracja. Ciekawi mnie zestaw Meyle bo jakby nie było nikt od tak sobie nie daje 4 lat gwarancji. Cena którą podałeś jest ceną netto czyli do tego należy doliczyć 23%Vat. Ja to zawieszenie mam brutto za 1820zł czyli 350zł więcej niż na Alledrogo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności