Skocz do zawartości

Jasin

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jasin

  • Urodziny 04.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam, mam następujący problem ze swoim samochodem. Mój passat 1.8 oznaczenie silnika APT, ma założony gaz sekwencje. Ostatnio robiona była uszczelka pod głowicą wraz z remontem głowicy. Po tej naprawie kiedy przełączy się go na gaz zaczyna nim strasznie trząść i generalnie nie da się tak jeździć. Samochód jest po wymianie świeć, przepływomierza, kabli zapłonowych. Ostania hipoteza jest taka że może to być spowodowane wadliwą cewką. Ponadto wiadomo że nie pali gazy tylko na 4 cylindrze. I moje pytanie jest takie lub bardziej prośba, chciałbym jakoś sprawdzić czy rzeczywiście jest to cewka bo nie uśmiecha mi się kupowanie cewki tylko po to żeby sprawdzić czy hipoteza się potwierdzi czy nie. Ponadto szykuję to auto na sprzedaż i nie chce wciskać komuś kitu, że gaz do regulacji i takie tam. Stąd pytanie czy może któryś z użytkowników nie chciałbym pomóc w sprawdzeniu cewki. jeżeli ma sprawną to tylko przełożyć i zobaczyć i wtedy będę wiedział czy kupować czy nie. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
  2. Jasin

    Zaczyna szarpać!

    Witam, mam następujący problem ze swoim samochodem. Mój passat 1.8 oznaczenie silnika APT, ma założony gaz sekwencje. Ostatnio robiona była uszczelka pod głowicą wraz z remontem głowicy. Po tej naprawie kiedy przełączy się go na gaz zaczyna nim strasznie trząść i generalnie nie da się tak jeździć. Samochód jest po wymianie świeć, przepływomierza, kabli zapłonowych. Ostania hipoteza jest taka że może to być spowodowane wadliwą cewką. Ponadto wiadomo że nie pali gazy tylko na 4 cylindrze. I moje pytanie jest takie lub bardziej prośba, chciałbym jakoś sprawdzić czy rzeczywiście jest to cewka bo nie uśmiecha mi się kupowanie cewki tylko po to żeby sprawdzić czy hipoteza się potwierdzi czy nie. Ponadto szykuję to auto na sprzedaż i nie chce wciskać komuś kitu, że gaz do regulacji i takie tam. Stąd pytanie czy może któryś z użytkowników nie chciałbym pomóc w sprawdzeniu cewki. jeżeli ma sprawną to tylko przełożyć i zobaczyć i wtedy będę wiedział czy kupować czy nie. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności