Skocz do zawartości

caeruleus

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O caeruleus

  • Urodziny 01.05.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siedlce

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2009
  1. Witam w dziale dla B6 po migracji na ciut nowszy model. Podbijam temat i mam pytanie w kwestii ewentualnego wzbogacenia mojego FIS-a o PL menu. Mam białe zegary, z wyświetlaczem "nie premium" (czarno biały), niestety nie wiem jaki symbol. W/g filmiku podlinkowanego przez kolegę zaba-30 powinno być to możliwe. Troszkę czasu upłynęło od ostatniego posta w tym wątku, coś się ruszyło w temacie?
  2. Dzięki za odpowiedź, prawdopodobnie jest to kwestia zmiany oznaczeń/nazewnictwa z biegiem czasu. Nawet gdzieś, w którymś z wątków dot. sprężarek w dziale technicznym była o tym mowa, o ile dobrze pamiętam to chyba JurekW pisał coś na ten temat. Tylko właśnie w tym miejscu pojawia się problem, bo jak się chce kupić używkę i dobrać właściwą, to znaczenie mają nie tylko obecne stosowane symbole ale też poprzednie. Dlatego zastanawiam się w jaki sposób ustalić, że do konkretnego modelu samochodu pasują kompresory z określonym oznakowaniem. Kupno nowego egzemplarza z wiadomych względów na razie wykluczam. Oczywiście próbowałem te informacje wyciągnąć od serwisu VW ale jak tylko się zorientowali, iż posłużą mi one do zakupów nie od nich, to ich nieograniczona chęć pomocy i uprzejmość gwałtownie zmalały i mnie zbyli . zippo68 mam do Ciebie jeszcze jedną prośbę...spróbowałbyś ustalić w ETCE czy ten konkretny model sprężarki tj. ZEXEL 8D0 260 805M/D, montowany był także w jakichś wersjach Passata B5 po lifcie(3BG). Ma to duże znaczenie przy zakupie używki - wiadomo im młodsza tym większe szanse na to, że jeszcze trochę posłuży.
  3. Witam! zippo68 widzę, że znasz się na narzeczy i masz dostęp do ETKI, dlatego mam pytanko do Ciebie. Co oznacza literka na końcu nr katalogowego kompresora? Pytam ponieważ kiedy próbowałem ustalić jaka sprężarka jest potrzebna do mojego autka, to facet w serwisie VW stwierdził, iż będzie to: ZEXEL 8D0 260 805M. Natomiast ze zrzutu z ETKI, który zamieściłeś kilka postów wyżej wynika, że min. do mojego modelu(AHU) powinien to być: ZEXEL 8D0 260 805D. Jaką różnicę czyni ta literka na końcu numerka i czy ma to jakieś istotne znaczenie przy wyborze kompresora do mojego paska?
  4. Witam Odświeżam temat ponieważ ostatnimi czasy mojego poczciwego paska gnębią podobne objawy jak opisujecie. Zanim znalazłem ten topic też obstawiałem wtryski. Jest tylko jedno małe ale, moje autko nie ma pompowtrysków(1.9 TDI - 90 KM, AHU). Dlatego mam pytania do bardziej wtajemniczonych: -czy usterka wtrysków starego typu też może dawać takie objawy? -jeżeli to wtrysk to czy oznacza to jego wymianę, czy też mogą być jakieś bardziej banalne sposoby/przyczyny(jak wyżej przy pompowtryskach)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności