Skocz do zawartości

drummer

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O drummer

  • Urodziny 27.11.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrów Wlkp./Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Dzień dobry... Poczytałem sporo wątków o ESP, ale zdecydowałem się opisać mój problem, jako że nie potrafiłem znaleźć niczego analogicznego. Opis problemu: Zapalam auto kontrolka ESP gaśnie, natomiast przy pierwszym ruchu kierownicy zapala się i świeci na stałe. Historia problemu: Na przeglądzie wyszło, że mam do wymiany lewą końcówkę drążka. Po dwóch tygodniach (jeździłem tylko po mieście, wiec myślę, że zrobiłem góra 50km) przejeżdżając przez duże koleiny zapaliła mi się kontrolka ESP. Myślę sobie, może na koleinach coś się poprzestawiało w zawieszeniu, jako, że drążek jeszcze nie wymieniony, a więc pewnie zbieżność poszła stąd błąd ESP. Po tym incydencie szybko umówiłem się z mechanikiem na wymianą drążków (obu rzecz jasna). Gościu wymienił, ustawił zbieżność i kontrolka niestety nadal się pali. Po podłączeniu do VAGa wyskakuje błąd G85 (błąd czujnika kąta skrętu). Kasowanie błędu nie pomaga. Czytałem na forum, że może to być związane z jakąś taśmą pod kierownicą. Natomiast zastanawiam się rzeczywiście o to chodzi w moim przypadku mając na uwadze historię opisaną powyżej. Inni zalecają adaptację czujnika ESP czy to dobry trop?? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i najbardziej zależy mi na konkretnych radach od czego zacząć naprawę problemu, coby najmniej kasy wywalić. Pozdrawiam...
  2. Dzięki za pociesznie.. Jakby się faktycznie rozeszło o 350PLN, to byłbym w siódmym niebie :-) Popołudniu spróbuje sprawdzić to oznaczenie z pompowtrysku. Dzisiaj byłem u jakiegoś magika, robił logi. Ze statycznych wychodzi , że jest przerwana wiązka na pierwszej pompce i że wykryto nadmierne zużycie paliwa na niej. Mówił też że pompki są rozsynchronizowane. Tzn dwie miał coś około -2mg/H a pozostałe dwie 2mg/H. Przy podniesieniu obrotów do 2000RPM sytuacja się nie poprawiała - a wg magika powinna...
  3. No i co robić z tym trefnym pompowtryskiwaczem? Pewnie na forum jest masa ludzi, których spotkała ta sama przykrość... Kupno nowego raczej odpada - po małym reserczu ceny wahają się od 2400 - 4000 Więc pozostaje mi go oddać do jakiegoś sprawdzonego zakładu do regeneracji, albo liczyć na cud, że z nieba spadnie mi jakaś używka w dobrej kondycji i pasująca do trzech pozostałych... Ktoś pomoże dobrym słowem?
  4. Ale z drugiej strony chyba trudno znaleźć używkę z dobrego źródła... Z tego co wiem, to musi być z tej samej serii co pozostałe (prawda to?). Pytanie jeszcze co to jest seria. Czy skoro mam silnik AWX, to pasuje każda pompka od AWXa? Żeby była jasność, to 800, to też dla mnie przegięcie, więc szukam lepszego rozwiązania...
  5. Ale masz na myśli, że może się w ogóle nie dać się naprawić? Czy, że może paść znowu po kilku miechach? Znalazłem firmę we Wrocławiu, która daje rok gwarancji, ale woła 800, wiec trochę dużo. (Jak się nie uda zregenerować to płacisz tylko 100 - za próbę naprawy).
  6. Na Allegro jest gościu o nicku danielloss. Ma lemy w dobrej cenie. Kupowałem u niego sporo rzeczy i byłem zadowolony. Z tego co można znaleźć na forum, to sporo ludzi u niego kupuje i jest ok... Ewentualnie uwaga na odbiór osobisty - możliwe spóźnienia:)
  7. Witam... Padł mi pompowtrysk i szukam godnego polecenia zakładu regenerującego. Z góry dzięki za jakieś podpowiedzi...
  8. Piter, czy możesz mi przysłać na priva swoją propozycję wyceny do mojego autka? Potrzebujesz do tego VIN?
  9. Witam... Czeka mnie wymiana rozrządu... Chciałem zapytać, czy to co jest w linku http://www.allegro.pl/item1117185228_rozrzad_kpl_vw_audi_seat_pompowtryski_tdi_a4.html jest ok pod względem jakościowym (nie chcę jakiegoś badziewia). Mój mechanik proponował mi pasek Gatesa zamiast Contitecha - czy słusznie? Wcześniej bylo pisane, że pompa Ruville to dramat - jeśli tak, to co jest godne polecenia? Hepu? SKF? Ktoś zna firmę GK proponowaną w linku? Czy są jeszcze jakieś obligatoryjne części do wymiany, których brakuje w aukcji ( mówię o tej wersji z pompą i napinaczem hydrualicznym, czyli to co jest na zdjęciu) Z góry dzięki za odzew...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności