Skocz do zawartości

pawels9

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawels9

  • Urodziny 15.02.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Pawel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Płock

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1999
  1. ja uzywałem tego tego spray-u do przepływomierzy w kilku samochodach i chodzą supre, 5 minut pracy z odparowaniem a cena to 22 zl w sieci.
  2. powiększone kanały ssące, jak na siłe ją zaadaptujesz to dojdzie mapa w sterowniku silnika koszt 1700 zł do tego dziwoląga.
  3. bardzo czesto przyczyną stukania w głowicy jest zużycie napinacza hydraulicznego łańcucha w głowicy (koszt używany~500zł, nowy ~1500ZŁ),ale sa przypadki i każdy radzi od sprawdzenia ciśnienia oleju. Jeżęli zbyt nikie cisnienie to napinacz może być dobry i po wymyciu miski, zmianie oleju, lub wymianie pompy olejowej wszystko wraca do normy.
  4. pawels9

    VW Passat B5

    darek0808 w tych silnikach nie ma kopułki , pomyliłeś dekady, to niegolf II czy jetta
  5. sorki, chodzi mi czym, czyli w starszych samochodach polega to na kręceniu aparatem zapłonowym, tu jest elektroniczny razem z 2 fajkami do świec. A jeżęli vagiem to który to blok?
  6. schemat znajduje się pod tym linkiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1377672.html#6822761 pozdrawiam
  7. schemat modułu komfortu znajduje się pod tym linkiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1377672.html#6822761 pozdrawiam
  8. a jak się ustawia kąt wyprzedzenia zapłonu w adr? stukanie może być przyczyną zamulonej miski olejowej i smoka lub zużywającej się pompy. Zbyt mała wydajność dla napinacza łąńcucha w głowicy.
  9. 1.8T (AEB) engined 1999 taki znalazłem w sieci tak samo wszystko wygląda jak przy 1.8 20v 125 Ps adr Apropos możesz wrzucić zdjęcie jak wygląda znak na pokrywie zaworów, bo u mnie to wygląda jak punkt od przecinaka i nie wiem czy tak ma być, czy szukać innej opcji.
  10. Passat B5 1.8 20v SE 99r - 1000 E w ie, ale chętnie zamienie na diesla
  11. Witam, zabrałem się za zmianę rozrządu ponieważ siadła pompa wody. Samochód też nie chodził rewelacyjnie więc nie chcę malować tylko ustawić jak powinno być 1 Koło pasowe wału korbowego na strzałke z obudowy. 2 Koło pomocnicze bez róznicy, ponieważ napędza pompe olejową 3 koło wałka rozrządu ma znak, natomiast na pokrywie zaworów ten znak jest strasznie niewyrażny, jakby od przecinaka... A jak u jest u was, a może coś inaczej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności