Skocz do zawartości

kaczor

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kaczor

  • Urodziny 02.12.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zawaów

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1993
  1. panowie a u mnie było to samo paliwo i temp nie działała. iprzed lutowaniem wzsystkiego radził bym spróbować do tych wskażników najpierw doprowadzić masę dodadkowym kabelkiem chyba do tych dwóch pinów po sirodku z czterech we wskażnikach. U mnie własnie brak masy był przyczyną. agłówna przyczyna a zarazem rozwiązanie to przelutowanie zimnego lutu przy tej blaszcze z tyłu silnika. chociaż jak u radka_Gl nie działa temperatura to bymsprawdził czujnik. ale ten przy trujniku tym z przodu silnika. bo tem przy chłodnicy chyba tylko załącza wentylator.
  2. może datego ze jak sie zakłada ga tojest komputer do niego ustawiany i jest tak ustawiony że ze zdjętą ma być . choiaż ja mam 2.0 E i mam gaz podawany do filtra powietrza i rura jest podłączona. nie wiem czemu u ciebie jest inaczej
  3. Hej. a ja bmci polecał 2.0 8V 115 km opłaty te same o za 1.8 bęzyny spali ok 8l gazu 11 12 to max a rurznica miedzy 90 kma 115jest i to bardz odczuwalna mawet to że ztym silnikiem przeważnie idzie w parze lepsze wyposarzenie.ja mam 93 r 4xe. szyby 2x poduszka szyber dach, abs. ale wybur należy do ciebie:)
  4. To jest silnik 2E prawda. Ale żeby chodził na benzynie bez przepływki to nie możliwe, chyba że ktoś nieżle przy nim modził. pezecierz przepływomierz na skutekprzepływu powietrza kture zaysa silnik przez to że klapka pomiarowa odchyla sie w nim daje sygnał przez namostek pomiarowy do EJS (elektrycznej jednostki sterującej) ktura steruje wtryskiem paliwa jego czasemidługością, a jak nie będzie sygnału że jest powietrze to i nie będzie wtrysku paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności