Skocz do zawartości

wolfmw

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wolfmw

  • Urodziny 10.07.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląskie

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. No i stało się - wizyta kosztowała mnie trochę - uszczelka pod głowicą i dodatkowo pęknięta chłodniczka oleju. Na razie spokój oby tak dalej.
  2. Może nie wnoszę nic nowego ale się podziele z wami moim przypadkiem, oczywiście też mi wyskakuje owy komunikat. Działo mi się tak do sierpnia 2009r. (niezależnie od temperatury otoczenia zawsze na zimnym silniku, po rozgrzaniu do 90 st. problem znikał)gdzie przy wymianie wszelakim płynów, smarów itp. w moim pasku zalecono mi wymianę zbiorniczka (był już zasyfiony) no i twierdzono w autoryzowanym serwisie, że zaśniedziałe elektrody w zbiorniczku, zbiorniczek fe no i płyn. Po wymianie problem znikł do momentu spadku temperatur otoczenia <10 stopni a więc od późnej jesieni znów powróciło owe miganie i 3 krotny pisk i tak jest do teraz po rozgrzaniu silnika już powyżej ok. 60 stopni (wyłączając samochód i zapalając powtórnie) problem znika. Na razie olewam to- poczekam do wiosny, gdzie przy wymianie oleju, filtrów itd. zaraże tematem znów serwisanta. Poziom płynu chłodzącego cały czas w normie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności