Skocz do zawartości

Damian44_44

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Damian44_44

  • Urodziny 30.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    dziki wschód

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Michał, za ile chcesz puścić kompletne wtryski??? i czy są one jeszcze do regulacji czy odrazu można zakładać??
  2. miałem wyciek paliwa przez górę tzn tam koło tych sprężyn co daje gaz magik wymienił mi tulejkę i oring miało to poprawić sytuację przynajmniej taką miałem nadzieję. dzisiaj sprawdzę czy niema jeszcze wycieków za pompą a co do temp to tak jak wyżej napisałem jest wszystko ok ---------- Post added at 09:50 ---------- Previous post was at 09:48 ---------- tylko chciałbym trafić odrazu w sedno problemu bo powiedzmy pompiarz 350zł a jeśli nie pomoże to wtryski tzn końcówki 300zł+robota i spory koszt imprezy
  3. Witam Serdecznie Mam problem takiego typu że mój passacik b3 1.9 goły diesel zaczął strasznie dużo palić około 10l/100km dodam że stalo się to niedawno wcześniej wszystko było dobrze spalanie max to 5.5l. Na domiar złego przy tym zaczął strasznie ciężko palić po dłuższej przerwie np 4-5godz takie dość nietypowe palenie bo słychać że chce ale nie może. nie wiem co z tym zrobić zastanawiam się czy to wina wtrysków a może pompa??? poradźcie cos
  4. A u mnie w zbiornik wchodzi całe 125l )
  5. silnik ma przejechane około 200tyś więc może dwumasa jest ok co do kompa to też już go mam tylko czy np imo bedzie ok i czy będzie wszystko ok z turbo (silnik jest cały z osprzętem)
  6. witam mam spory problem ze swoim silnikiem więc postanowiłem wymienić go na AFN silnik już mam teraz zastanawiam się czy to pod wzdlędem elektryki itd jest to możliwe i czy coś jeszcze będzie mi do tego potrzebne pytam bo jeszcze chwilowo mogę potrzebne rzeczy wymontować z anglika. Z góry dzięki za pomoc
  7. oczywiście silnik od b5. chodzi o to by pasował na wszystkie uchwyty
  8. a czy da sie przełożyć 1.9TDI 90Konny AHU na 1.9TDI 110koni bez żadnych przeróbek? bo obecny 90konny jest już chyba na wykończeniu olej ucieka mu wszędzie turbo nie działa itd. Z góry dzieki za pomoc.
  9. Podepnę się do tematu bo również mam problem z hamulcami Otóż na początku wymieniłem tylne tarcze klocki odpowietrzyłem i ok ale po jakimś czasie dziwny objaw jadę wciskam hamulec raz ok idzie lekko odpuszczam i wciskam znowu bieże już wyżej i ciężejm taj jakby serwo nie wspomagało lub na wyłączonym bym wciskał okazało się że wysunął sie przewodzik od podciśnienia czy cos takiego włożyłem go spowrotem na jego miejsce i było tak jak trzeba bez problemu niestety nie na długo parę dni później ponownie mam ten problem tylko że wszystko jest na swoim miejscu a przy wciskaniu jest bardzo ciężko Proszę o jakąś pomoc, rady
  10. teraz zastanawiam się co to jest OCT i czy jest taka możliwość bo co dziwne nawe dymków nie puszcza
  11. w związku z powyższym lepiej oddać do regeneracji czy może w jakąś używkę pchać sie?? I czy po sprawnym turbo łykanie oleju ustanie??
  12. witam. u mnie natomiast ginie dużo oleju mam olej na wężu interculer i podobno turbo wysiadło tzn mechanik powiedział ze olej poszedł do turbo i trzeba regenerować (1200zł regeneracja podobno) czy coś takiego może sie stać?? najbardziej martwą mnie te ubytki oleju przejechałem od wymiany około 3.500km i z poziomu max jest mniej niż połowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności