Skocz do zawartości

Raschey

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Raschey

  • Urodziny 15.06.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Cezary
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG
  • Rok produkcji
    1982
  1. Raschey

    1.8T ile na maxa?

    Tu nawet nie chodzi o pieniądze tylko o satysfakcje jaką daje zrobienie czegoś takiego samemu. Panowie a co z tymi wtryskami bo nikt się nie wypowiedział w tej kwestii.
  2. Raschey

    1.8T ile na maxa?

    marecek dzięki za odpowiedź. Widzę że masz pojęcie o czym mówisz. Po przeczytaniu połowy forum. Żeby nie było nie uważam się za jakiegoś znawcę ale temat AEB zgłębiam od dawna. Teraz chce tą wiedzę uporządkować. 1,5 tyś to nie na wszystko tylko na FMIC. Nie zrozumieliśmy się. Wiem że jak się depcze to pali, ja potrzebuje takie do turlania się i żeby przycisnąć. I mam świadomość jak to wpływa na zużycie paliwa. Ale już zaspokoiłeś moją ciekawość. Co do bezawaryjności to nie piszę tu o wydmuszce AEB 400KM tylko o takich setupach które wg mnie nie niosą za sobą dużego ryzyka fuck up-u. Co do turbo od Karambola to są właśnie podzielone opinie, jedni chwalą inni piszą o problemach choć nie słyszałem jeszcze żeby się komuś wysrało. Co do programu to poprzedni (w poprzednim aucie ON) robiłem u Mastersa i byłem zadowolony. Silnik BMW 525d 200KM/400NM. Teraz szukał będę speca od AEB który mnie nie "ogoli" i zrobi to profesjonalnie. Tak mam ogrzewany, wyposażony w kanał garaż pod domem i sporo narzędzi typu spawarka, tokarka, frezarka itp. Stąd pytanie o FMIC. Nie ukrywam że nigdy nie robiłem FMIC ale skoro ludzie sobie dają rade a ja lubię grzebać i kilka rzeczy już wymodziłem bo "taki warsztat prowokuje" to może z tym też dam radę. Tylko nie mogę znaleźć jakiegoś konkretnego posta/linka. Dajcie jakieś info z tymi wtryskami co myślicie o tych 320 ?
  3. Raschey

    1.8T ile na maxa?

    Witam wszystkich. Zastanawiam się nad lajtowymi modami. Pacjent 1.8T AEB. Podzieliłem sobie to na nazwijmy Stage 1 i 2. Tak sobie myślę że taki Stage1 to zrobić sam program na 190KM/300Nm. Później nie szalejąc taki mój prywatny Stage2 celując w 230KM: http://moto.allegro.pl/item899582118_tuningturbina_audi_passat_1_8_t_k03_przerob_na_k04.html Podobno te przerobione przez Karambola starczają do 230KM. Tylko że wtryski seryjne to chyba do maks 200KM, bo raczej bym nie ryzykował wypalenia dziury w cylindrze. Jakie powinno się dać ewentualnie i jakie koszta ? 320 wystarczą ? Co i za ile byście polecali ? No i coler też by trzeba dać większy już, co można by zamontować po taniości ? Da się wsadzić tam coś większego P&P bez żadnej rzeźby ? Coś taniej niż 1,5 tyś. idzie wykombinować ? Kolektor, wydech, zostaje seria. I jeszcze pytanie czy ktoś się orientuje jak to wygląda z osiągami i spalaniem w S1 i S2 ? O ile przy samym programie w S1 pewnie będzie to samo spalanie to chyba w S2 z racji większego wirnika w turbo i większych wtrysków będzie pewno palić więcej ? Tak hipotetycznie to narazie rozważam bo paska zamierzam kupić na dniach i zastanawiam się ile kasy będe musiał odrazu wyłożyć bo przecież seryjnym nie będę jeździć skoro silnik ma takie możliwości. Pytanie tylko czy dobrze sobie to wykombinowałem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności