Skocz do zawartości

Maniek88

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Maniek88

  • Urodziny 31.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. znajomy załatwił (niewnikam skąd) za 2,5klocka -słupek,turbo,kolektory,egr,łapy,podstawa filtra,pompa wspomag, 2-mas sprawny. - - - - - aktualizacja - - - - - no tak ale w passkach po '01 były tylko avf i avb i chyba awx a niewiem jak z tymi od galaxy sharanów
  2. Mam problem/potrzebuje pomocy, padł mi motor avb 2002r turbo,uszczelka p. glowica, glowica ,agr, nieważne. Kupiłem silnika z audi AJM 2000/2001 w zajebistym stanie, kompletny (turbo jak nowe). Przełożyłem podpiołem i na moim sterowniku odpalił za pierwszym strzałem , jezdzi , odpala dobrze , pali na jałowym 0,7,trasa 6l, ale chciałbym mieć te 15koni wiecej . Wiec podlączyłem sterownik ajm (jest wiekszy od mojego) i lipa ,chyba immo go blokuje, ajm ma immo2 a ja potrzebuje immo3 ?chyba?(gdzieś o tym czytalem) i teraz moje pytanie : jaki sterownik dopasuje do moich pompek 038130073f bez wiekszego problemu (tamte pompki sprzedałem na szybko) dodam ,że odpala na sterach ASZ '04 ,wieksza moc/moment ale kulał na jałowym. ...z góry dzięki...
  3. Maniek88

    Błąd 18074

    Ja 2 miesiace temu mialem taki sam problem,te same bledy ,ESP ble ble ble i objawy, tez z cylindrem 1wszym. zdjolem pokrywe silnika/zaworow i poruszalem blaszki w kostce ktora wchodzi do pompowtyskiwacza nr1! Teraz chodzi jak chodzilo, (czas okolo 30min i jeden browarek :-)
  4. Ja 2 miesiace temu mialem taki sam problem,te same bledy i objawy, tez z cylindrem 1wszym. zdjolem pokrywe silnika i poruszalem blaszki w kostce ktora wchodzi do pompowtyskiwacza nr1! Teraz chodzi jak chodzilo, (tak jak mowil ORMOWIEC)
  5. sipowitz, w moim przypadku "szarpania" wymienilem plyn, odpowietrzylem tak jak mowiles i nic szarpal dalej,wiec sprawdzilem pompke i wysprzeglik. byly suche!! wiec skrzynia na glebe! A tam z poczatku wszystko git, docisk ok, lozysko ciche,dwumasa lata w lewo i w prawo po okolo 3-5cm? to normalne?? ale tarcza sie rozleciala sprezyny lataly i jakies kawalki blachy z niej odpadly-byly na dnie skrzyni zakupilem Docisk ,tarcze,lozysko, 713zl sachs 'a Jak to jest z ta dwumasa, powinna miec taki luz? okolo 3-5cm w lewo/prawo??
  6. witam a ja mam taki przypadek z tym sprzeglem... zimny czy cieply szarpie na 1 i wstecznym biegu przy ruszaniu, a np na wcisnietym sprzegle do konca tez szarpie, jakby chcial ruszyc.Jakby niewysprzeglal do konca, bierze na dole ale nie przy samej podlodze! czasem jest nawet tak ze niemoge zapiąć żadnego biegu, gasze wtedy silnik i zapinam bieg. ale przewaznie szarpie... Dodam , ze plyn hamulcowy moze byc stary(niewymienialem go, passka kupilem 7mies. temu) poziom caly czas MAX. mam przebieg 179tys na biegu jałowym nic nie trzesie, podczas jazy na kazdym wyzszym biegu nic nie wali nic nie szarpie. tylko podczas ruszania!! Co to moze byc? Wysprzeglik? Pompka? Stary plyn? sprzeglo? ... ****
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności