Skocz do zawartości

ev0lution1

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ev0lution1

  • Urodziny 24.06.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piechowice

Samochód

  • Silnik
    B1 1.5 D 50KM
  • Rok produkcji
    1978
  1. na początku był 1.5 D .15 lat temu włożyli 1.6 D i po 5 dniach zajechali go i tak stał.Tydzień temu wyjąłem ten silnik a że kiedyś był golf I 3 lata temu to został po nim silnik 1.5D który dzisiaj przezbrajałem .zamiana vacuum pompy(poprzednia jest jeszcze z jakimś wężykiem), obudowy filtra oleju(oryginalna jest pod kątem bo musi wejść jeszcze mocowanie linki sprzęgła) , sprzęgło i urwana jedna śruba z docisku i rozwierciłem ją ładnie ale teraz nie wiem jak ją wykręcić żeby gwint był cały.podpowiedzcie mi tutaj jakim sposobem oczywiście koło zamachowe smok miska pompa olejowa. Co do hamulców .Przewody hamulcowe na pewno będą mocno skorodowane po takim czasie i nie wiem czy wszystkich nie wymienić bo kurcze jakby nie patrzeć to mocniejsze depnięcie nogą i lekki straszek się może zrobić. jak już złoże silnik to jeszcze dorzucę do tego skrzynie biegów z b2 ozn M3 5 biegów no i potem zawieszenie. czy znacie jakiś środek dobry do olejów na silniku.chciałbym zrobić to trochę porządnie umyć żeby to miało ręce i nogi. pozdrawiam zdjęć nie udało mi się zrobić bo nie wyprowadziłem go na dwór a w garażu bez okien to ciężko zrobić jakieś fotki.
  2. To że będzie milion rzeczy do zrobienia to ja wiem.Ale zaczynam od podstaw hamulce potem zawiecha i silnik.tłumik karoseria. a jeżeli już by wchodził jakiś mały swap hamulców to już tylko trzeba całą kolumne zawiechy zmieniać czy coś można podpasować. Jeżeli chodzi o te tłoczki to czy przypasują one on mk3.bo już od mk2 nie mam. koło zamochowe nie będzie problemem tylko chce sie upewnić czy normalnie biegi bedą wchodzić. zdjęcia ...dopiero za tydzień... jestem w trakcie sezonu zimowego i nie mam kiedy a do autka muszę dojechać te 10 km.Pozdrawiam
  3. witam wszystkich.Dziadek trzema dla mnie Passata b1 .Stoi już 15 lat w garażu.Dzisiaj wziąłem się za pracę .ostatnio wziąłem obmiotłem go z kurzu posprzątałem zobaczyłem co w silniku ale jest do wymiany no ale dobra.Chyba od zastania tłoczki w przednich hamulcach nie wytrzymały i wszystkie zaciski się zapiekły.i tu brzmi moje pytanie czy ktoś już próbował z czegoś innego montować hamulce do b1 hatchback czy tylko ori??bo z golfa I jest co innego jeszcze cała kolumna zawieszenia do wymiany. 2 mam pytanie kiedyś ojciec miał paska b2 i zostawił mi po nim skrzynie biegów 5 biegową która była z 1.6D.Czy wszystko pasuje z wybieraniem biegów(mocowanie )do b1.Wiem ze powinienem sam zobaczyć ale nie wiem czy opłaca mi się odkopywać tą skrzynie. Pozdrawiam Paweł
  4. no właśnie to czwórka ... a czy jakbym sam rozebrał sobie skrzynie biegów dałbym radę ją później złożyć?? Czy tego nie dam rady zrobić .oczywiście wiem ze trzeba jakis sciagacz do tego wszystkiego mieć no ale czy dam radę z tym ?
  5. no bo szukam ekonomi.Jak chciałbym kupić jaszybszą skrzynie do tego busa to da mi tylko 5 km a ta juz mi da prawie 17.Nawet nie wiesz jaki hałas jest przy 3000 obr a masz ledwo 107 km/h.Chodzi mi o to zeby mieć tą ekonomię a zaraz troszke pod pedałem gazu,
  6. Witam . Mam pytanie .Jako ze mam mały plan to jakbym włożył to skrzynie do samochodu to miałbym najszybszy pojazd jadący do tyłu.Czy tą skrzynie da się obrócić tak aby pojazd jechał do przodu i wszystko było w porządku i nic się nie stało ??Mowa jest o M3 .Chciałbym włożyć do vw t3 ale jako że ta skrzynia występuje w passacie to pytam tutaj.
  7. to nikt nie ma opisu przełożeń do passka b2 z skrzynią biegów o ozn. 3m
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności