Skocz do zawartości

lukas997

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukas997

  • Urodziny 24.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Lukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PIŁA/DUBLIN

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. TAK NA PRZYSZŁOŚĆ zawsze można nabyć drugi przycisk do ogrzewania tylnej szyby i zamienić tylko przedni panel od przycisku ESP :doh
  2. od kurze temat.... własnie mam pytanko bo dużo osób w innych autach pisze o "prześwicie" katalizatora czy w katalizatorach w silnikach awt jest prześwit czy nie??? 19-05-09, 21:13 Pytanie do tych co wyjęli swoje zapchane katy. Czy próbowaliście w dnie dmuchać np. sprzężonym powietrzem? Czy w takim przypadku będzie zauważalne "zapchanie" katalizatora?
  3. na moje w zależności od tego kto ci zakładał gaz powinien byś zawór zabezpieczjący przed takimi kichnięciami gazu sprawdź filtr powietrza (pokrywe czy nie jest rozszcelniona po kichnięciu) lub ewentualnie zawór( jeżeli jest) czy nie jest uszkodzony
  4. już działa okazało sie że wiązka kabli idąca do czujnika g28 była uszkodzona (przerwana) po naprawie silnik odpalił odrazu i po rozgrzaniu adaptacja przepustnicy poszła bez problemowo zero błędów silnik pracuje że aż miło. Serdeczne dzięki za pomoc pozdrawiam
  5. no dobra masz racje mam tylkojescze pytanie czy te błędy przepsutnicy i wału korbowego mają coś wspólnego z wtryskiwaczami
  6. wszystko inne jest ok tak przynajmniej twierdzi komputer, rozrząd też na miejscu ---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 19:24 ---------- może jak przedstawie ci bliżej całą sprawę to będzie jasniej. w chwili obecnej jestem w irlandii kupiłem passat 2001 1.8 turbo tyle że wstawiony był silnik AEB a nie AWT . silnik pracował normalnie jednak miałem audi a 6 udeżone lekko z boku z silnikiem awt i postanowiłem przełożyć silniki. Także wszysto pasowało idealnie. w poprzednim silniku dużo wtyczek nie było wogóle podłączonych i komp wywalał pełno błędów(był orginalny od awt) ale to już z głowy silniki zamienione niby ok ale nie chce zapalićl
  7. teoretycznie obydwa silniki są identyczne nie wiem jaki jest problem najbardziej zastanawia mnie brak paliwa z wtryskiwaczy tak jak by sie nie otwierały ale komputer nie pokazuje mi żadnych innych błędów tylko te dwa wyżej wymienione ---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:14 ---------- dzięki za link ale czytałem to już ,,powinno być możliwe zestrojenie kompa z przepustnicą pozatym nawet po założeniu starej przepustnicy te same błędy ale czy tomoże być przyczyna niezapalania silnika??
  8. na kompie od audi wywala te same błędy i dochdzi problem z immo:(
  9. to może ktoś mi pomoże wywala mi błędy :16706.P0322 czyjnik kata obrotu wału korbowego g28 brak sygnału i 17987,p1579 jednostka sterująca przepustnicą nastawy podstawowe j338. dodam że auto jest po zmianie silnika od audi a6 1.8t awt pali sie lamka EPC silnik ładnie kręci ale nie chce odpalić. Nie wiem czy to ma związek z tymi błedami ale wtryskiwacze nie leją paliwa dochodzi do wtrysków ale z nich nie leci. co do przepustnicy próbowałem adaptaciji ale nie idzie wywala błąd i to wszystko. komputer został orginalny od passata.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności