Skocz do zawartości

Hirek

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Hirek

  • Urodziny 30.09.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Hieronim
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ŁÓDŹ

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 136KM (9A)
  • Rok produkcji
    1992
  1. panowie pomocy czy zamienione kolory na wtryskach mają znaczenie bo odpalam paska i całą PB mam w misce olejowej co z tym zrobić nonstop go zalewa imam duży problem POMOCY!!!!
  2. Panowie proszę o pomoc w podłączeniu prędkościomierza w pasku B3 9A po przekładce na PB ,bo nie wiem gdzie wpiąć w którą kostke i który pin w tablicy bezpieczników proszę o szybką pomoc z góry dziękuję
  3. http://sklep.intercars.com.pl/ kolego to koszt 80 zeta zamiennik orginał kosztuje około 110zeta ,wejdź do tego sklepu .A fachowo nazywa się zabierak klamki ---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 22:20 ---------- a wracając do tematu że zamiast 1 zaskakuje wsteczny to sprawdź sprężynę w wybieraku ito będzie cala przyczyna zmiany biegów i ciężkiego wciskania ,sprawdz czy masz przeciw wagę na mocowaniu linki zmiany biegów
  4. niestety niema wiązka przewodów wchodzi do środka pod deskę rozdzielczą
  5. ale w którym miejscu bo rozebrałem połowe auta
  6. Panowie proszę o pomoc,gdzie znajdę komputer od silnika w passacie kombi ,i jeszcze jedno do czego jest podłączony silnik krokowy,bo raz jest na nim napięcie raz niema. Za pomoc z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności