Passatgtur
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Passatgtur
- Urodziny 18.02.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Grześ
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Góra
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
-
ja wczoraj tj. 29.12.2009 walczyłem z kolektorem ssącym i EGR, (Mój Pasek 1,9TDI 110KM AFN 99 rok ma niby 180 tyś km przebiegu) TYLE SYFU TO JA NA OCZY NIGDY NIE WIDZIAŁEM SZOK SZOK SZOK ZWIĄZKI WĘGLA + NIEDOPALONY OLEJ SILNIKOWY + PÓŁ TABLICY MENDELEJEWA ... NAGARU MIAŁEM CAŁY KOLEKTOR ( PRZELOTY MIZERNE) JAK GO CZYŚCIŁEM TO WYBRUDZIŁEM GRAŻ + POMIESZCZENIE OBOK NIE POLECAM ROBIĆ TEGO BEZ GUMOWYCH RĘKAWICZEK !!!!!!!! RĘCE MAM STRASZNIE UFAJDANE I NIE MOGĘ DOSZOROWAĆ NIE ŻYCZĘ NIKOMU DOZNAŃ MÓJ KOLEKTOR ZROBIŁ SIĘ 2 RAZY LŻEJSZY NA DOMIAR ZŁEGO SPADŁY MI JESZCZE IMBUSY POD SILNIK WALCZYŁEM Z PŁYTĄ O 23.00 A JAK ODPALIŁEM ZAUWAŻYŁAM NIBY MNIEJSZE ZADYMIENIE W GARAŻU I BARDZIEJ TWARDĄ PRACĘ DIESLOWSKĄ A CO DO ZBIERANIA SIE TO NIC NIE POWIEM , BO JAK POJECHAŁEM NA JAZDĘ PRÓBNĄ PO ROZGRZANIU CHCIAŁEM POKRĘCIĆ GO NA 3500 - 4000 OBROTÓW ŻEBY PRZEDMUCHAĆ SYFY (JAK CZYŚĆIŁEM WLOTY W GŁOWICY TROCHE SYFU WPADŁO MI DP ŚRODKA NA ZAWORY) ---- PADŁ MI ALTERNATOR !!!??!?!? CHOLERA PECH ALE JAK ZROBIE JAZDĘ TO DAM KOLEGOM (KOLEŻANKOM) ZNAĆ CO I JAK PÓKI CO TO MAM JESZCZE GOLFA 1,9 TD 98 ROK I CARAVELLE 2,5 TDI 102 KM I JUŻ PLANUJE ZABIERAĆ SIE ZA TE AUTKA ABY CZYŚCIĆ KOLEKTOR i EGR STOP NIE LUBIĘ BYC EKOLOGICZNY SKORO NA MOIM OSIEDLU WSZYSCY PALA ZIMĄ PAPĄ OPONAMI FOLIAMI SZMATAMI I TAKIE TAM WIDZĘ ŻE EGR NIESIE SAME MINUSY DLA UŻYTKOWNIKA A PLUSY DLA ŚRODOWISKA MOŻE SIĘ MYLĘ ALE DLA EGR MÓWIE ZDECYDOWANE NIE NIE NIE ZASTANAWIAŁEM SIĘ DLACZEGO MÓJ BUSIK CARAVELE LEKKO SOBIE DYMI I SŁABY JEST U SPODU ( 1000-2000 OBR) A TU TAKIE ZABIEGI DŁAWIĄCE MAJĄ MIEJSCE ! JEŚLI KTOŚ PYTA ILE CZASU ZAJĘŁO MI CZYSZCZENIE KOLEKTORA W AFN, TO MÓWIĘ OD 17 DO 22 OK 5h OCZYWIŚCIE EGR MA ŚCIĄGNIĘTY WĘŻYK I ZASLEPINY ŚRUBĄ _niekrzycz
-
Witam kolegęja wczoraj tj. 29.12.2009 walczyłem z kolektorem ssącym i EGR, (Mój Pasek 1,9TDI 110KM AFN 99 rok ma niby 180 tyś km przebiegu) TYLE SYFU TO JA NA OCZY NIGDY NIE WIDZIAŁEM SZOK SZOK SZOK ZWIĄZKI WĘGLA + NIEDOPALONY OLEJ SILNIKOWY + PÓŁ TABLICY MENDELEJEWA ... NAGARU MIAŁEM CAŁY KOLEKTOR ( PRZELOTY MIZERNE) JAK GO CZYŚCIŁEM TO WYBRUDZIŁEM GRAŻ + POMIESZCZENIE OBOK NIE POLECAM ROBIĆ TEGO BEZ GUMOWYCH RĘKAWICZEK !!!!!!!! RĘCE MAM STRASZNIE UFAJDANE I NIE MOGĘ DOSZOROWAĆ NIE ŻYCZĘ NIKOMU DOZNAŃ MÓJ KOLEKTOR ZROBIŁ SIĘ 2 RAZY LŻEJSZY NA DOMIAR ZŁEGO SPADŁY MI JESZCZE IMBUSY POD SILNIK WALCZYŁEM Z PŁYTĄ O 23.00 A JAK ODPALIŁEM ZAUWAŻYŁAM NIBY MNIEJSZE ZADYMIENIE W GARAŻU I BARDZIEJ TWARDĄ PRACĘ DIESLOWSKĄ A CO DO ZBIERANIA SIE TO NIC NIE POWIEM , BO JAK POJECHAŁEM NA JAZDĘ PRÓBNĄ PO ROZGRZANIU CHCIAŁEM POKRĘCIĆ GO NA 3500 - 4000 OBROTÓW ŻEBY PRZEDMUCHAĆ SYFY (JAK CZYŚĆIŁEM WLOTY W GŁOWICY TROCHE SYFU WPADŁO MI DP ŚRODKA NA ZAWORY ---- PADŁ MI ALTERNATOR !!!??!?!? CHOLERA PECH ALE JAK ZROBIE JAZDĘ TO DAM KOLEGOM (KOLEŻANKOM) ZNAĆ CO I JAK PÓKI CO TO MAM JESZCZE GOLFA 1,9 TD 98 ROK I CARAVELLE 2,5 TDI 102 KM I JUŻ PLANUJE ZABIERAĆ SIE ZA TE AUTKA NIE LUBIĘ BYC EKOLOGICZNY SKORO NA MOIM OSIEDLU WSZYSCY PALA ZIMĄ PAPĄ OPONAMI FOLIAMI SZMATAMI I TAKIE TAM WIDZĘ ŻE EGR NIESIE SAME MINUSY DLA UŻYTKOWNIKA A PLUSY DLA ŚRODOWISKA MOŻE SIĘ MYLĘ ALE EGR MÓWIE WYRAŹNE NIE NIE NIE ZASTANAWIAŁEM SIĘ DLACZEGO MÓJ BUSIK CARAVELE LEKKO SOBIE DYMI I SŁABY JEST U SPODU ( 1000-2000 OBR) A TU TAKIE ZABIEGI DŁAWIĄCE MAJĄ MIEJSCE ! JEŚLI KTOŚ PYTA ILE CZASU ZAJĘŁO MI CZYSZCZENIE KOLEKTORA, TO MÓWIĘ OD 17 DO 22 OK 5h OCZYWIŚCIE EGR MA ŚCIĄGNIĘTY WĘŻYK I ZASLEPINY ŚRUBĄ
-
Po wymianie radia fabrycznego na inne brak odbioru.
Passatgtur odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
hm boczki to znaczy całe te boki bagażnika czy tylko te krótkie jasne słupeczki ostatnich tylnych słupków?Jak się zabrać one są na zaczaski? trzeba jakoś podwarzać? czy wsunąć palce i ciągnąć? -
Po wymianie radia fabrycznego na inne brak odbioru.
Passatgtur odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Witam, ja również jest szczęśliwym posiadaczem VW PASSAT B5 już piątego z kolei, ostatnio miałem sedan 1,6 benz z 96 roku, oryginalne radyjko Beta, autko z 90 000 przebiegu 1 ręka od starszego Pana z Hanoveru,autko śliczne garażowane, radyjko grało miodzio, jak złoto!! wszystkie stacje z okolicy czysto z RDS, natomiast teraz mam Passka 99 kombi radio beta te już ładniejsze po lifcie, że tak powiem sz....k mnie trafia jak mam wsiadać do autka, odbieram tylko R*Maryja, nie mam czasu żeby się zebrać za zwalanie podsufitki,ale teraz po przeczytaniu postów idę w zaparte, robię rozbiórkę i poprawiam antenę. Ze swojego doświadczenia widzę że Vw Passat ma problem z antenami, autko narażone na wilgoć i nie garażowane na 99% będzie miało problem z anteną natomiast autko od zawsze garażowanie (jakie miałem osobiście posiadać - obecnie jest w Zielonej Górze - pozdrawiam szczęśliwego nabywcę) nie ma takich problemów. Ps. ruszając głowicą anteny zmienia mi się odbiór radia, zatem pora działać, spray kontakt i jechane! Ps.2 Czy możecie podpowiedzieć jak nie inwazyjnie dostać się w kombi do anteny? lubię mieć oryginał? Niech ktoś podrzuci czy bez łamania, urywania można się dostać do anteny? Może ma ktoś fotki z prac rozbierania tyłu?