Skocz do zawartości

Passatgtur

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Passatgtur

  • Urodziny 18.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Grześ
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Góra

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. ja wczoraj tj. 29.12.2009 walczyłem z kolektorem ssącym i EGR, (Mój Pasek 1,9TDI 110KM AFN 99 rok ma niby 180 tyś km przebiegu) TYLE SYFU TO JA NA OCZY NIGDY NIE WIDZIAŁEM SZOK SZOK SZOK ZWIĄZKI WĘGLA + NIEDOPALONY OLEJ SILNIKOWY + PÓŁ TABLICY MENDELEJEWA ... NAGARU MIAŁEM CAŁY KOLEKTOR ( PRZELOTY MIZERNE) JAK GO CZYŚCIŁEM TO WYBRUDZIŁEM GRAŻ + POMIESZCZENIE OBOK NIE POLECAM ROBIĆ TEGO BEZ GUMOWYCH RĘKAWICZEK !!!!!!!! RĘCE MAM STRASZNIE UFAJDANE I NIE MOGĘ DOSZOROWAĆ NIE ŻYCZĘ NIKOMU DOZNAŃ MÓJ KOLEKTOR ZROBIŁ SIĘ 2 RAZY LŻEJSZY NA DOMIAR ZŁEGO SPADŁY MI JESZCZE IMBUSY POD SILNIK WALCZYŁEM Z PŁYTĄ O 23.00 A JAK ODPALIŁEM ZAUWAŻYŁAM NIBY MNIEJSZE ZADYMIENIE W GARAŻU I BARDZIEJ TWARDĄ PRACĘ DIESLOWSKĄ A CO DO ZBIERANIA SIE TO NIC NIE POWIEM , BO JAK POJECHAŁEM NA JAZDĘ PRÓBNĄ PO ROZGRZANIU CHCIAŁEM POKRĘCIĆ GO NA 3500 - 4000 OBROTÓW ŻEBY PRZEDMUCHAĆ SYFY (JAK CZYŚĆIŁEM WLOTY W GŁOWICY TROCHE SYFU WPADŁO MI DP ŚRODKA NA ZAWORY) ---- PADŁ MI ALTERNATOR !!!??!?!? CHOLERA PECH ALE JAK ZROBIE JAZDĘ TO DAM KOLEGOM (KOLEŻANKOM) ZNAĆ CO I JAK PÓKI CO TO MAM JESZCZE GOLFA 1,9 TD 98 ROK I CARAVELLE 2,5 TDI 102 KM I JUŻ PLANUJE ZABIERAĆ SIE ZA TE AUTKA ABY CZYŚCIĆ KOLEKTOR i EGR STOP NIE LUBIĘ BYC EKOLOGICZNY SKORO NA MOIM OSIEDLU WSZYSCY PALA ZIMĄ PAPĄ OPONAMI FOLIAMI SZMATAMI I TAKIE TAM WIDZĘ ŻE EGR NIESIE SAME MINUSY DLA UŻYTKOWNIKA A PLUSY DLA ŚRODOWISKA MOŻE SIĘ MYLĘ ALE DLA EGR MÓWIE ZDECYDOWANE NIE NIE NIE ZASTANAWIAŁEM SIĘ DLACZEGO MÓJ BUSIK CARAVELE LEKKO SOBIE DYMI I SŁABY JEST U SPODU ( 1000-2000 OBR) A TU TAKIE ZABIEGI DŁAWIĄCE MAJĄ MIEJSCE ! JEŚLI KTOŚ PYTA ILE CZASU ZAJĘŁO MI CZYSZCZENIE KOLEKTORA W AFN, TO MÓWIĘ OD 17 DO 22 OK 5h OCZYWIŚCIE EGR MA ŚCIĄGNIĘTY WĘŻYK I ZASLEPINY ŚRUBĄ _niekrzycz
  2. Passatgtur

    zawór EGR

    Witam kolegęja wczoraj tj. 29.12.2009 walczyłem z kolektorem ssącym i EGR, (Mój Pasek 1,9TDI 110KM AFN 99 rok ma niby 180 tyś km przebiegu) TYLE SYFU TO JA NA OCZY NIGDY NIE WIDZIAŁEM SZOK SZOK SZOK ZWIĄZKI WĘGLA + NIEDOPALONY OLEJ SILNIKOWY + PÓŁ TABLICY MENDELEJEWA ... NAGARU MIAŁEM CAŁY KOLEKTOR ( PRZELOTY MIZERNE) JAK GO CZYŚCIŁEM TO WYBRUDZIŁEM GRAŻ + POMIESZCZENIE OBOK NIE POLECAM ROBIĆ TEGO BEZ GUMOWYCH RĘKAWICZEK !!!!!!!! RĘCE MAM STRASZNIE UFAJDANE I NIE MOGĘ DOSZOROWAĆ NIE ŻYCZĘ NIKOMU DOZNAŃ MÓJ KOLEKTOR ZROBIŁ SIĘ 2 RAZY LŻEJSZY NA DOMIAR ZŁEGO SPADŁY MI JESZCZE IMBUSY POD SILNIK WALCZYŁEM Z PŁYTĄ O 23.00 A JAK ODPALIŁEM ZAUWAŻYŁAM NIBY MNIEJSZE ZADYMIENIE W GARAŻU I BARDZIEJ TWARDĄ PRACĘ DIESLOWSKĄ A CO DO ZBIERANIA SIE TO NIC NIE POWIEM , BO JAK POJECHAŁEM NA JAZDĘ PRÓBNĄ PO ROZGRZANIU CHCIAŁEM POKRĘCIĆ GO NA 3500 - 4000 OBROTÓW ŻEBY PRZEDMUCHAĆ SYFY (JAK CZYŚĆIŁEM WLOTY W GŁOWICY TROCHE SYFU WPADŁO MI DP ŚRODKA NA ZAWORY ---- PADŁ MI ALTERNATOR !!!??!?!? CHOLERA PECH ALE JAK ZROBIE JAZDĘ TO DAM KOLEGOM (KOLEŻANKOM) ZNAĆ CO I JAK PÓKI CO TO MAM JESZCZE GOLFA 1,9 TD 98 ROK I CARAVELLE 2,5 TDI 102 KM I JUŻ PLANUJE ZABIERAĆ SIE ZA TE AUTKA NIE LUBIĘ BYC EKOLOGICZNY SKORO NA MOIM OSIEDLU WSZYSCY PALA ZIMĄ PAPĄ OPONAMI FOLIAMI SZMATAMI I TAKIE TAM WIDZĘ ŻE EGR NIESIE SAME MINUSY DLA UŻYTKOWNIKA A PLUSY DLA ŚRODOWISKA MOŻE SIĘ MYLĘ ALE EGR MÓWIE WYRAŹNE NIE NIE NIE ZASTANAWIAŁEM SIĘ DLACZEGO MÓJ BUSIK CARAVELE LEKKO SOBIE DYMI I SŁABY JEST U SPODU ( 1000-2000 OBR) A TU TAKIE ZABIEGI DŁAWIĄCE MAJĄ MIEJSCE ! JEŚLI KTOŚ PYTA ILE CZASU ZAJĘŁO MI CZYSZCZENIE KOLEKTORA, TO MÓWIĘ OD 17 DO 22 OK 5h OCZYWIŚCIE EGR MA ŚCIĄGNIĘTY WĘŻYK I ZASLEPINY ŚRUBĄ
  3. hm boczki to znaczy całe te boki bagażnika czy tylko te krótkie jasne słupeczki ostatnich tylnych słupków?Jak się zabrać one są na zaczaski? trzeba jakoś podwarzać? czy wsunąć palce i ciągnąć?
  4. Witam, ja również jest szczęśliwym posiadaczem VW PASSAT B5 już piątego z kolei, ostatnio miałem sedan 1,6 benz z 96 roku, oryginalne radyjko Beta, autko z 90 000 przebiegu 1 ręka od starszego Pana z Hanoveru,autko śliczne garażowane, radyjko grało miodzio, jak złoto!! wszystkie stacje z okolicy czysto z RDS, natomiast teraz mam Passka 99 kombi radio beta te już ładniejsze po lifcie, że tak powiem sz....k mnie trafia jak mam wsiadać do autka, odbieram tylko R*Maryja, nie mam czasu żeby się zebrać za zwalanie podsufitki,ale teraz po przeczytaniu postów idę w zaparte, robię rozbiórkę i poprawiam antenę. Ze swojego doświadczenia widzę że Vw Passat ma problem z antenami, autko narażone na wilgoć i nie garażowane na 99% będzie miało problem z anteną natomiast autko od zawsze garażowanie (jakie miałem osobiście posiadać - obecnie jest w Zielonej Górze - pozdrawiam szczęśliwego nabywcę) nie ma takich problemów. Ps. ruszając głowicą anteny zmienia mi się odbiór radia, zatem pora działać, spray kontakt i jechane! Ps.2 Czy możecie podpowiedzieć jak nie inwazyjnie dostać się w kombi do anteny? lubię mieć oryginał? Niech ktoś podrzuci czy bez łamania, urywania można się dostać do anteny? Może ma ktoś fotki z prac rozbierania tyłu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności